"po dvou letech"
-Will-
Všechno dobře dopadlo. Thomas nakonec přežil, ale ztratil část své moci. Omlouval jsem se mu za to snad tisíckrát. Hold jsem nemohl přestat včas, potřeboval jsem tu moc, chtěl jsem ji cítit. Občas mám silné nutkání vraždit, tehdy jdu ke svému příteli.Newt, můj přítel, je skvělé ho takhle nazývat, byl právě ten, který mě před dvěma lety přesvědčil, ať Thomasovi neberu moc. Když jsem řekl Erwinovi, ať ho dovede a on to udělal, Newt se mu vysmýkl a běžel ke mě. Pomohl mi se z toho dostat. Kdyby tam nebyl... Asi bych zabil Thomase a pak i všechny ostatní. Ale naštěstí tam pro mě byl.
Pár měsíců jsme spolu chodili, a poté jsem mu nabídl bydlení u nás. Přijal to pod jednou podmínkou. Chtěl abych šel s ním domů a byl u něj, když bude říkat mámě, že je gay.
Šli jsme tam. Chudáček byl úplně vystresovaný, ale já jsem ho aspoň trochu uklidnil. Pár krát se zakoktal, když povídal, že je gay a já jsem jeho přítel.
Bohužel, jeho máma to nevzala nejlépe a vyhodila ho z domu. Newt se rozbrečel, ale později mi řekl, že to čekal. Hned po Newtovi následovalo přiznání jeho otce. Prý je taky gay. Byl jsem fakt hodně vykolejený, tohle jsem nečekal.
Ale Newt byl na svého otce hrdý. Newt šel bydlet ke mě a jeho otec do bytu, který jsem mu zařídil. Bohužel ho opustil jeho přítel, jo a taky požádal o rozvod. Vypůjčil jsem mu mého soukromého právníka, a nakonec získal půl majetku. Jelikož se nepřiznal, že svou ženu podváděl s muži, a že jich bylo...
Erwina opustila jeho dívka a odjel na své motorce pryč. Vždycky ale bude u nás vítán, kdykoli bude chtít. Vůbec nevím, kam odjel, ale má na mě číslo, takže může kdykoli zavolat. Občas si voláme. Abych zjistil, jestli žije.
Seb a Thomas se ještě více sblížili, pokud to vůbec šlo. Každý večer spolu hrají videohry.
Dominik chodí pomáhat na veterinu, stane se z něj veterinář, teda aspoň to tvrdí. Občas potřebuje pomoct s učením, ale kdo ne, že?
Dean nám pomáhá jak to jen jde a my chráníme toto město před nadpřirozenem.
A moji bráchové? Učíme je žít jako vlkodlaky. A že jim to jde. Ale často mají strašně moc energie, to pak musí aspoň jeden z nás s nimi běhat po lese.
Lovci už po nás nejdou. Bojí se nás. Po té, co jsme je zmasakrovali se ani nedivím.
A cizí smečka? Ta se nás bojí taky. Občas s nimi máme menší potyčky, ale vždycky prohrají a jdou si někam lízat rány.
A já? Já si užívám možnost být se svým přítelem. Perfektně nám to klape. Občas sice prožíváme malé hádky. Jo a v posteli jsem ten dole, a Newt si to parádně užívá. Stal se z něho dominant s úchylkou na krev. Ale tím nám milostný život ještě více zpříjemňuje.
ČTEŠ
Smečka vlkodlaků (Dokončeno)
Manusia SerigalaZdarec. Jsem William Minneli. Jsem příšerně bohatý, moje jméno budí respekt a doslova otevírá brány, ale nikdo neví, jak vypadám. Mohu se procházet po městě a nikdo mě nefotí. Ale můj život má jednu výhodu: Jsem Alfa vlkodlak. Obávaný Alfa.