Dozvěděl jsem se spoustu věcí o zájemcích.
Craig. Trochu namachrovaný. Chce hodně dokázat. To mu přeju. V naší smečce bych ho naučil pořádně bojovat. Myslím, že bude silný. Bude skvělý beta pro každou Alfu.
Dominik. Plachý typ. Nejspíš introvert. Nevím, co se v něm skrývá, ale jestli projde třetím ukolem, tak to zjistím. Na to, že je vlkodlakem teprve týden, je fakt dobrý. Oči a tesáky mu jdou. Ale musí se naučit ovládat.
Hned jak jsem vyšel s Dominikem z výslechové místnosti, viděl jsem Erwina. Už nachystal třetí úkol. Těším se. Seb seděl vedle Craiga na gauči. Očividně se mu nelíbila jeho přítomnost, ale musel s ním být, řekl jsem mu to. Však co, Erwina taky nemusel ze začátku. Kývl jsem na Erwina na znamení, že vím, že to už udělal. "Kdo jde první, Erwine? " Zeptal jsem se. Máme jen jednu místnost na třetí test. Ukázal na gauč. Pochopil jsem. "Dominiku, běž si sednout a Craigu, jdeme! "
Ihned se zvedl. Jak jsem říkal, chtěl toho ještě hodně dokázat. Šli jsme chodbou dolů do podzemí. Otevřel jsem místnost. Bylo zhasnuto. Vešli jsme oba dovnitř. Rožl jsem. Naskytl se nám pohled na jeho přítelkyni svázanou a uspanou na židli. Jediný nábytek v tomto pokoji. "Co po mě chceš?" Zeptal se mě Craig. "Poslední test. Zabij tu, která je pro tebe nejcennější. ZABIJ JI! " Řekl jsem zcela vážně. Koukal se na mě jako na debila. "Mám zabít svoji holku? " Pokrčil jsem rameny. " Chceš do mé smečky? Zabij ji. Najdeš si novou."
Přesunul jsem se k židli a koukal se, jak spí. Craig mě propaloval pohledem. Proměnil se na vlkodlaka a vrhnul se na ni.
Těsně před jejím obličejem jsem mu chytil ruku, a tím mu zabránil, aby jí udělal na tváři šrámy. Koukl se na mě zmateně. Zastrčil drápy. Byl z něj zase člověk. Odvedl jsem ho do druhé místnosti a zavolal na Thomase. Za dvě minuty byl u mě. Věděl co následuje.
Druhá místnost ve sklepě byla podobná jako ta, ve které jsme byli předtím, akorát nebyla černá, ale žlutá. Byla tu taky jedna židle s popruhy na zachycení rukou a nohou. "Sedni si! " Poručil jsem mu. Udělal to, asi si myslel, že to je část třetího testu. Thomas ho začal poutat. Nevadilo mu to. Škvírou jsem viděl Erwina, jak vynáší spací slečnu ven ze sklepa druhým vchodem. Někam ji posadil a šel pro Dominikovu mámu. Otočil jsem se zpět na Craiga. Usmíval se. "Neprošel jsi. " Stuhl mu úsměv. Začal sebou mrskat. Ale moc mu to nešlo. "Přestaň. Teď ti vymažu paměť na tyhle dvě hodiny, co jsi tu byl. " Přestal. Pochopil, že mu to je k ničemu. Přešel jsem za něj a vystrčil drápy. Zabodl jsem mu je do krku, přesněji do páteře. Vymazal jsem mu na to vzpomínku.
Vytáhl jsem z něj drápy. Omdlel. To se stává. Thomas to začal odvazovat a vzal si ho na rameno. Odcházeli jsme. Erwin mi řekl, že je test hotový i pro toho druhého. Přešli jsme přes obývák ven. Thomas ho opatrně položil na zem a zmizel vevnitř. Probudil se. "Craigu, je mi to líto, ale neprošel jsi. Nemůžeš být členem mé smečky. " Byl trochu mimo. Zvedl se a beze slova odešel pryč.
-Sebastian-
Thomas nesl toho kluka na rameni. Neprošel. Stejně se mi nelíbil. Namachrovaný smrad. Brunet se na mě vyděšeně podíval. Will zmizel s Thomasem a černovláskem před dům. "Neboj. Není mrtvý. Jen neprošel. Jen mu Alfa vymazal vzpomínky na ty testy. Asi omdlel. To se stává. " Trošku se uklidnil. Vrátil se Thomas. "Jesli i tenhle neprojde,... " Ukázal na bruneta. "jdeš tam ty. " A odešel do svého pokoje. Přikývl jsem. Můj brácha (Thomas) je introvert. Asi potřebuje čas pro sebe."Počkej. Alfa může vymazat vzpomínky? " Zeptal se mě najednou ten kluk, který se se mnou dívá na telku. Usmál jsem se. "Musí hodně trénovat. Náš Alfa to umí jen poslední tři hodiny maximálně. Víc mu zatím nejde. " Jen přikývl. Přišel Will zpátky do domu.
-William-
Odešel jsem se napít do kuchyně. Dominik si mě se zájmem prohlížel. Slyšel jsem jejich rozhovor. "Jsi hetero nebo homosexuál? " Zeptal se Seb. Nastražil jsem uši. Taky mě to zajímalo, i když on není můj typ. Bylo by super nebýt jako jediný ve smečce na kluky. " Hetero " Odvětil Dominik. Nevadí. Někoho si najdu a bude pohoda."Pojď. Teď je řada na tobě. " Řekl jsem směrem k Dominikovi. Nervozita ho už přešla, ale bylo na něm znát, že ho zajímá, co se bude dít.
Rožl jsem. Viděl svoji matku na židli, jak si tam spokojeně spí. Byl naštvaný. Vytáhl drápy. Fakt to neumí ovládat, a nebo prostě teď nechce. "Takže třetí úkol. Zabij ji. Pokud nesplníš úkol, už nás neuvidíš. " Řekl jsem zcela vážně. Ale přitom si dával pozor na jeho drápy.
-Dominik-
To chce, abych zabil vlastní matku? To neudělám. Je to Alfa. Já Omega. Nepřeperu ho. Co teď? Zatáhl jsem drápy. Překvapeně se na mě podíval. "Neudělám to. Klidně mi vymaž paměť, ale mámu nezabiju. " Řekl jsem bez toho, abych se mu díval do očí. Oči jsem totiž upíral na moji mámu. Usmál se. Cože? Nechápu. "Prošel jsi. " Řekl.-William-
"Prošel jsi. " Řekl jsem. Konečně další člen smečky. Nechápal. "Vysvětlím ti to. Nechci, aby členové mojí smečky byli chladnokrevní vrazi. Prošel jsi. Teď tě kousnu. Já vím, že už kousnutý jsi. Ale zvětší ti to sílu a budeš příslušníkem mé smečky. " Usmál se, přikývl a vyhrnul si rukáv mikiny. Vzal jsem jeho ruku. Objevily se mi tesáky. Zakousl jsem se. Bolestně zařval. Vytáhl tesáky. Myslím že to byl reflex. Bude to opravdu silná beta.Křik se rozléhal po celém domě. Všichni pochopili, že mají nového člena smečky. Začali hlasitě Vít.
-William-
Odtáhl jsem se od něj a zavil na odezvu mé smečce. Dominik se ke mě přidal.Erwin odnesl jeho mámu do auta. "Co s ní děláš? " Zeptal se ho Dominik. "Neboj. Vrátím ji domů. Spala. Neříkej jí nic o tomhle." Přikývl na souhlas.
" Jo a jsem Erwin. " Představil se. "Dominik""Pojď. Představím tě zbytku mé smečky. Erwine, ať se jí nic nestane a pozor na moje auto. " Přikývl a já šel s Dominikem do obýváku. Tam už byli nastoupeni Sebastian s bráchou. Chtěli se co nejdříve seznámit s novým členem.
"Kluci. Tohle je Dominik." Začal jsem. Ozvalo se sborové ahoj. "Takže Dominiku. Já jsem William Minneli. Erwina jsi už poznal. Ten starší je Sebastian. Nás kuchař. " Potřásli si rukou a proběhlo známé 'těší mě'. " A tohle je jeho bratr Thomas. " Představil jsem mladšího hocha. Bouchli dveře. Bráchové se vrátili. Byli na tréninku karate. Chci aby se uměli bránit i jinak než tesáky a drápy. A je to baví.
"Kluci, pojďte sem. " Zakřičel jsem na ně. Měli namířeno nahoru do jejich pokojů. Otočili se a šli k nám. " Tohle je náš nový beta. Dominik. Dominiku, tohle je Jason a James. " Seznámili se. "Ehm... Brácha? " Zeptal se mě bratr. Otočil jsem se na Jasona. Zajímalo mě, co potřebuje. "Mohli bychom mít společný pokoj v novém domě? " Zeptal se. "Jistě. Aspoň bude mít Dominik kde bydlet. "
ČTEŠ
Smečka vlkodlaků (Dokončeno)
Hombres LoboZdarec. Jsem William Minneli. Jsem příšerně bohatý, moje jméno budí respekt a doslova otevírá brány, ale nikdo neví, jak vypadám. Mohu se procházet po městě a nikdo mě nefotí. Ale můj život má jednu výhodu: Jsem Alfa vlkodlak. Obávaný Alfa.