Yasemin gözlerini açtığında odasında yatağında buldu kendini. Önceki gün yaşanan her şeyin rüya olması hayal kırıklığına uğratmıştı onu. Süperman cosplay'i uzun boylu yakışıklı Kerem demek bir hayal ürünüydü zaten gerçek olsa Yaseminle işi olmazdı. Tüm bu düşüncelerin ardından açlıktan midesinin ağrımaya başladığını fark edince sessizce mutfağa gidip bulduğu börekleri yemeğe başladı.
-Len edebsiz gizli gizli börekleri mi yiyibdurun ??
-Babane!
-Misafire yabdın ben onları sen ziytin piynir yiyve.
-Bana yok mu?
-Yok sene. Bak gızım ben yaşlandım artık. Seni geceleri orlardan burlardan dopleyoz vallayi dayameycem ben de, hem öksüz hem yedimsin sahıbsız galcen ben de gidesem.
-Oof babane ne abarttın, ne gecesi ya hem.
-E dün seni oğlanlar gucağanda getiidi gapının önüne bırakti gitti, ben de camdan ..
-Ne ! Nasıl kim bıraktı ne diyosun?
-Hatılamıyon dabi gavurun gızı ne iştin gene o Muradı da şekayet edcen ben avkatlara görrsün. Artık azıttın eyiden.
Yasemin neler olduğunu babanesinden anlayamayacağını fark edince evden çıktı, bisikleti ortalarda yoktu. Ateşi aradı dün neler olduğunu sordu. Her şey aynı rüyasındaki gibiydi daha doğrusu rüya olduğunu zannettiği anki..
- -
-Talat abi ben bugün erken çıkabilir miyim ? Kendimi pek iyi hissetmiyorum da ..
-Tabii kızım noldu neyin var ?
-Önemli bir şey değil. Şey Talat abi sana bir şey sorucam.
-Sor bakalım.
-Sence süper kahramanlar gerçek olabilir mi?
-Hahahaha Yasemin küçük çocuk musun kızım sen ne diyosun, biz de çok inanarak okuyoruz tabii ama bu kadar kaptırma kendini kurmaca bunlar, hayal ürünü.
-"Hayal ürünü" diye tekrar etti Yasemin, çantasına bir çizgi roman attı sonra tekrar düşündü ve çıkardı, bugünlük biraz yaşıtları gibi takılmayı denese daha iyi olacaktı. Telefonu çaldı arayan Ateş'ti, bu sabah onun için endişelendiğini söyledi ve buluşmak istedi. Yasemin de teklifi kabul etti ve tıpkı yaşıtları gibi kremalı birer kahve içmek için yola çıktı.
-Bi orta boy ...
-Dün sizin ordan çıktıktan sonra çok garip şeyler oldu Ateş.
-Fark ettim. Gel şuraya oturalım.
Ateş, Yasemine bir sigara uzattı Yasemin reddedince kendisi içmeye başladı. Sonra telefonu çaldı.
-Bir saniye fıstık, manita işleri. Hemen dönerim.
Arctic Monkeys - R U Mine çalmaya başladı.
Ateş'in kalktığı koltukta dün gece önde oturan çocuk belirdi. Yasemin şaşkınlıktan tek kelime edemedi. Çocuk "napıyorsun sen kimseye anlatmak yok çıldırdın mı" dedi. Aniden Yasemin dün geceyi tamamen hatırladı. Arabaya bindikten sonra verdikleri sakinleştirici yüzünden uyumuş yarım saat kadar sonra gözlerini sığınakta açmıştı karşısında mavi saçlı cılız bir oğlanla pembe saçlı irice bir kız duruyordu. Roket takımı mı diye sormuştu Yasemin. Kızla oğlansa sadece uyandığı diğerlerine haber vermişlerdi. Kerem ortalıkta yoktu, ön koltukta oturduğunu hatırladığı çocuk" ben Cenk, bunlar da ikizler Buğrayla Büşra, küçük bir ekibiz, hepimizle yakında tanışacaksın. Şimdi göreceklerini kimseye söylememen gerektiğinde anlaşalım önce olur mu" demişti. Zaten sonrasında Büşra'nın acayip acayip eriyip adeta bir slime'a dönüştüğünü kapı zemin arasındaki boşluktan geçebildiğini gördüğünde bayılmıştı. Sonrası malum, Buğra onu eve taşımıştı.
-Kusura bakma beklettim. E anlat bakalım neler oldu dün.
-Ya sorma; bisikletim kaydı altımdan, sonra kamyonun biri gel, çarp.
-İnanmıyorum sana bir şey olmadı ya?
-Yok olmadı, henüz.
- -
Yasemin eve gider gitmez büyün sosyal medyada tanıştığı insanları aradı hiçbirinden iz yoktu. "Keşke soyadlarını da bilseydim." diye düşündü. Belki öyle bulmak daha kola olurdu. Bütün gece uyuyamadı, birilerinin gelip onunla konuşmasını ailesi hakkındaki gerçekleri anlatmasın bekliyordu. Sabahın ilk ışıklarıyla evden çıktı dükkana gitti biraz vakit geçirdikten sonra Talat abi onu eve yollamak istedi çok kötü göründüğünü söyleyerek. Yasemin eve gitmek istemedi biriktirdiği parasını bankadan çekti ve kendine yen bir bisiklet aldı yeni bisikletiyle yeni ufuklara açılmak için yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fevkalbeşer
General FictionYaş: 17 Meslek: Çizgi roman dükkanında satıcı Araç: 15 model Trek Arkadaşlar: bu konuyu sonra konuşuruz ..