Pov. Yoongi
Obudził mnie przytłaczający ciężar Taehyunga, któremu zachciało się mnie obudzić.- Wstawaj Min! Przez ciebie znów spóźnimy się do szkoły!- wydarł mi się do ucha.
- Daj spokój Tae... Czemu nie pojedziesz beze mnie?- spytałem nieprzytomnie.
-Mam swoje powody... No dalej, zbieraj się.- szybko zmienił temat i opuścił mój pokój.
Rozejrzałem się po pokoju w poszukiwaniu ubrań. Pokój jak pokój. Ściany koloru niebieskiego. Na środku pomieszczenia stało wielkie pianino. Moja druga miłość. Pierwszą jest moje łóżko. Gdy udało mi się wstać krzyknąłem:
- TaeTae! Zrób mi kawę!
- Masz szczęście, że mam dobry humor patusie!- odkrzyknął.
Leniwie podniosłem się z łóżka i wziąłem z fotela parę jeansów, szarą bluzę i czystą bieliznę. Szybko ubrałem się, chwyciłem moje okulary, podobno wyglądam w nich mądro, i szybko zbiegłem na dół.
- Wow, to chyba twój nowy rekord.-zaśmiał się Kim podając mi kubek czarnej kawy. Podziękowałem skinieniem głowy i szybko opróżniłem kubek.-Dzisiaj ja prowadzę.- Tae wziął kluczyki, a ja głośno westchnąłem.-Obiecuje się nie rozbić.- zaśmiał się z mojej reakcji.-Gdzie masz plecak?- spytał.
- Kurwa.- przeklnąłem pod nosem.-Daj mi 10 sekund.- słysząc niecierpliwe westchnięcie Tae szybko wróciłem do pokoju, wziąłem plecak i wróciłem do chłopaka.
Wyszliśmy z domu, Tae odpalił samochód, a ja upewniłem się czy mieszkanie jest dobrze zamknięte, usiadłem po stronie pasażera i ruszyliśmy. Taehyung dziwnie milczał, dopiero po kilku minutach drogi zauważyłem, że to nie jest droga do szkoły... I, że dzisiaj jest sobota...
- Gdzie jedziemy?- spytałem. Tae nadal milczał.-Do kurwy nędzy Kim gdzie my do chuja jedziemy?!- krzyknąłem.
- Spokojnie cukierku nie zamierzam cię porwać i zgwałcić w lesie, nie jesteś w moim typie.- zaśmiał się.
- I to niby ja jestem patusem.- fuknąłem pod nosem.-Powiedzmy, że ci ufam TaeTae, obudź mnie jak dojedziemy.- dodałem zamykając oczy.
Ostatnie co usłyszałem to śmiech przyjaciela. Potem opadłem w objęcia Morfeusza.
(A/n Mam nadzieje, że rozdział się podobał. Następny w środę lub czwartek♥)
CZYTASZ
Kochanie, jesteś tylko mój || Yoonmin♥
RomanceFanfick dwóch dziewczyn, które nie mają pomysłu na opis książki. Głównym shipem jest Yoonmin a pobocznymi są TaeKook i Namjin. Niedługo pojawi się lepszy opis♥