Pov. Yoongi
Otworzyłem oczy. Pierwsze co zarejestrowałem to dźwięk pikania maszyn. Następnie poczułem ciężar na mojej klatce piersiowej i zobaczyłem szarowłose maleństwo. Ten widok rozczulił mnie jak nigdy wcześniej. Nie zorientowałem się nawet, że leżę w szpitalu, ale CO JA TU ROBIE?
- Ej, ChimChim wstawaj...- szturchnąłem chłopaka delikatnie w ramię. Chłopak powolutku otworzył oczy i spojrzał na mnie z pod wachlarza rzęs, a jego twarz w sekundę zrobiła się czerwona. Park szybko podniósł się do siadu.
- Prze-przepraszam...- wyjąkał zawstydzony.
- Nic się nie stało. Co ja tu robię?- zapytałem.
- Taehyung powiedział, że spadłeś ze schodów.- odpowiedział.
- Możliwe... Byłem zaspany.- wyjaśniłem, Chim zaśmiał się cicho, no tak, to mogło być trochę śmieszne.
- Jak się czujesz?- zapytał cicho.
- Boli mnie głowa.- odpowiedziałem śpiący, nadal zastanawiając się co ja tu robię.
- Przespałeś cały dzień. Jeszcze chce ci się spać?- spytał z delikatnym uśmieszkiem.
- Mogę spać całe życie.- powiedziałem przecierając oczy.- To jedna z moich niewielu miłości.- dodałem.
- Kolejną jest Taehyung...- powiedział ze smutkiem w głosie.
- Coooooooo?!- zapytałem zdziwiony.
- No Tae, twój chłopak. Masz amnezje pourazową czy co?- wyjaśnił równie zdziwiony co ja Jimin.
- NIGDY NIE BYŁEM Z TAEHYUNGIEM. Taegi nigdy nie istniało i istnieć nie będzie.- prawie wydarłem się na Parka.
- Ale TaeTae mówił...- wyjąkał Jimin.
- Co ten debil znowu wymyślił? Większej bzdury w życiu nie słyszałem. Jak mu się romansu zachciało to mógł iść do Jungkooka, on by mu nie odmówił.- warknąłem.
- Czyli nie jesteście razem?- zapytał by się upewnić.
- NIE.- odpowiedziałem ciut za głośno.
Po tych słowach w pokoju zapanowała dziwna cisza, oboje wpatrywaliśmy się w siebie jakieś 5 minut, dopóki Park głośno nie westchnął i przywarł do moich ust, a mnie sparaliżowało. Trwaliśmy w tej pozycji jakieś 10-15 sekund, jeśli nawet nie mniej. Jimin odsunął się ode mnie na kilka centymetrów i wyszeptał coś, czego kompletnie się nie spodziewałem:
- Kocham Cię Hyung.
Nie mam pojęcia czy liczył na odpowiedź z mojej strony, bo nie dostał jej. Nie wiedząc co mam mu odpowiedzieć, przyciągnąłem go do kolejnego pocałunku.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Cześć wszystkim!
Tak jak obiecywałam jest niespodzianka. Rozdział miał być dopiero w poniedziałek, ale udało się napisać go wcześniej specjalnie dla was♥Dziękujemy za wyświetlenia i gwiazdki♥ Każde nowe wyświetlenie daje nam satysfakcje i motywacje do pisania kolejnych rozdziałów.
Buziaki
Rozowy_cukier ♥
CZYTASZ
Kochanie, jesteś tylko mój || Yoonmin♥
RomanceFanfick dwóch dziewczyn, które nie mają pomysłu na opis książki. Głównym shipem jest Yoonmin a pobocznymi są TaeKook i Namjin. Niedługo pojawi się lepszy opis♥