Hate me
Do it and do it again
Waste me
Rape me, my friend
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
I'm not the only one
My favorite inside source
I'll kiss your open sores
Appreciate your concern
You're gonna stink and burnRape me, rape me my friend
Rape me, rape me again-Mogłabym tak całe życie. - mówi do mnie Chloe wpatrując się w widok za oknem.
Jest piękny kwietniowy dzień, rozkoszuję się cudowną atmosferą słuchając kawałka Nirvany z moją ukochaną.
-Wiesz, jeszcze przez kilka godzin będziemy same, może warto dobrze wykorzystać ten czas? - mówię, uśmiechając się lubieżnie do dziewczyny.
Widzę, jak jej policzki rumienią się pod wpływem moich słów. Ona wygląda tak uroczo. Jej uległość jest niesamowicie podniecająca. Mogłabym patrzeć na nią godzinami. To niesamowite jak bardzo skrajne wywołuje u mnie emocje. Jej delikatność sprawia, że mam ochotę dawać jej mnóstwo czułości, jednocześnie pieprząc ją godzinami.Nie zastanawiając się długo przypieram dziewczynę do ramy łóżka, wpijając się w jej miękkie duże usta. Moja ręka zaczyna błądzić po jej ciele wywołując przyjemne dreszcze. Kiedy moja zimna dłoń spotyka się z jej piersią, dziewczyna cicho pomrukuje. Widząc, że sprawia jej to przyjemność, delikatnie wsuwam rękę pod jej stanik i gładzę delikatną skórę dziewczyny.
Widząc jak Chloe zatraca się w przyjemności, postanawiam drugą ręka zacisnąć się na jej szyi. Dziewczyna wygina się pod wpływem nagłego odcięcia dostępu do powietrza jednocześnie wydając z siebie przeciągnięty jęk.
-Skarbie, co Ty na to żeby spróbować czegoś nowego?- pytam odsuwając się na chwilę od dziewczyny.
Ta lekko otumaniona macha twierdząco głową. Nie zastanawiając się długo wstaję z łóżka, kierując się w stronę szafy znajdującej się po drugiej stronie pokoju. Wsadzam pod nią rękę i szybkim ruchem wyciągam fioletowe pudełko. Otwieram je i wyciągam z niego długą czarną linę do krępowania.
Dziewczyna wije się po łóżku, kiedy zwiększam siłę urządzenia znajdującego się w jej środku.
Wykorzystuję sytuację przywiązując liny do ramy łóżka, następnie blokując ruchy nóg dziewczyny.
Kiedy dolne części jej ciała są unieruchomione, łapię za nadgarstki dziewczyny przygważdżając je do łóżka. Chloe patrzy z przerażeniem w moje oczy.
-Aniołku, powiedz mi proszę, czy pozwoliłam Ci się dotykać?- pytam wyraźnie zdenerwowana.
-Nn...nie.- jąka się dziewczyna, której nogi zaczynają się trząść.
-Czy nie powinnaś mi czegoś powiedzieć?- mówię, zaciskając się coraz mocniej na skórze dziewczyny.
- Prze...przepraszam.- odpowiada, patrząc błagalnie w moje oczy.
-Nie myśl, że ominie Cię kara. Może to pozwoli Ci zrozumieć, że musisz być posłuszna.
Widzę, jak momentalnie ciało dziewczyny napina się. Uśmiecham się, widząc jak jej skórę pokrywają dreszcze.
Unoszę Chloe nad łóżkiem i szybkim ruchem obracam ją twarzą do materaca, przekładając sobie przez kolana. Delikatnie masuję jej pośladek i unosząc dłoń, szybkim ruchem wyznaczam pierwsze uderzenie. Dziewczyna wydaję z siebie zduszony jęk przygryzając swoje wargi.Podoba jej się.
Myślę, kiedy po kilku następnych klapsach dziewczyna jęczy na moich nogach.-Kochanie, będziesz już grzeczna?- pytam gładząc jej posiniaczone pośladki.
-Tak, przepraszam. Wiem, że powinnam być grzeczna. Obiecuję, że już będę Cię słuchać.
-Grzeczna dziewczynka. - Mówię, podnosząc dziewczynę, która siada na moich kolanach.
-Ałałał, nie chcę! - mówi Chloe.
-Coś się stało kochanie?
-Boli mnie.
-Gdzie aniołku?
Dziewczyna rumieni się nie dając mi odpowiedzi. Po chwili uświadamiam sobie, że siedzi na swoich obolałych pośladkach.
-Wstań Chloe! - mówię, a dziewczyna podrywa się zaskoczona.
-Ccc...Coś się stało? - pyta nastolatka z przerażeniem na twarzy.
-Kochanie, dlaczego nie powiedziałaś, że nie możesz normalnie siedzieć? Chodź do mnie na ręce, położę Cię na łóżku, a później dostaniesz zimne okłady, dobrze?
Dziewczyna rozkłada ręce i wskakuje na mnie, dając mi buziaka w czubek nosa.
- Tak, tak, tak, tak chodźmy! - odpowiada dziewczynka, wyraźnie szczęśliwa.
Kładę ją na łóżko i szybko wychodzę do kuchni wyciągając z lodówki zimne okłady. Wracam do nastolatki, która grzecznie leży na łóżku.
-Ciiii... Już dobrze skarbie, zaraz przestanie boleć. - Mówię, kiedy dziewczyna wbija paznokcie w czarną satynową pościel leżącą na łóżku.
-Kocham Cię, wiesz? - szepcze Chloe.
-Kocham Cię słoneczko, już będzie tylko lepiej...""""""""""""""""""""""""""""""""""
Wracam po dłuuuuugiej przerwie! Jak podobał wam się nowy rozdział kochani? - autorka💜
CZYTASZ
eat me baby [gxg]
Teen FictionOpowiadanie girlxgirl Zawiera dużo scen 18+ Start--> 2.03.2019r.