"Y/N!!!!!" Je draaide je om en zag je beste vriendin Seulgi staan met Irene.
"Ja?" Riep je. "BTS KOMT" Riep Irene blij. (BTS is op je school een populaire groep)
"Ja leuk" zei je droog en liep weg. Toen je plotseling tegen een meisje aanliep. "Oh sorry" zei je gelijk. "Ja beter zeg je sorry!" Zei het meisje waar je tegenaan was gelopen. "Heb ik al gedaan?" Zei je. Je wilde nog iets zeggen maar je werd afgekapt ; "By the way, ik ben Lisa, de populairste chick op deze school dus..." "Vroeg ik je om je voor te stellen?" Zei je bot. Net op dat moment toen je dat zei kwam BTS langslopen. Daseo stond inmiddels naast je. Toen je naar een gast keek in BTS en oogcontact maakte knipoogde hij en glimlachte. Jij glimlachte terug. "HOLY MOLY Y/N, ZAG JE DAT!? WAAAUW" gilde Daseo.
Y/N :"Wat?" "JEMIG JE WEET WAT IK BEDOEL IK HAD HET OVER.. die knipoog" fluisterde ze uiteindelijk. Y/N: "ow eh wie was die gast eigenlijk?" "Jimin.. Park Jimin" fluisterde Daseo zacht. Y/N :"Hmmm... Well ok"Je liep naar de kantine want het was inmiddels lunch tijd. Je ging bij je vriendinnen zitten en at je eten. Toen Irene zei: " Ik heb vriendinnen gemaakt! Ze zitten daar!" En ze wees naar een tafel met 4 meisjes die gebaren maakte dat jullie mochten komen.
Je liep er naartoe met de rest en je ging zitten.
Y/N: "Duss.. wie zijn jullie eigenlijk? Zijn jullie een groepje?"
???: "Jup wij zijn ; Rosé, Jennie, Jisoo en Lisa. Samen zijn we BLACKPINK"
Y/N: "ben jij die Lisa die zo 'populair' is?"
Lisa: "Nope, er zijn er twee (:" en ze glimlachte.
Jisoo: "En wie ben jij dan?"
Y/N: Oh ja, ik ben Yaneo Lee Y/N. Ook wel Y/N genoemd (;."
BLACKPINK: "Ken je BTS?"
Y/N: "Yup één of andere Jimin knipoogde naar me"
Rosé: "Oh wauw, dat is heel speciaal want dat doet hij erg weinig naar meisjes."
Je voelde je best wel cool nadat ze dat zei.TIME. SKIP.
Je liep naar de frisdrank automaat om Pepsi te halen.
Je pakte de Pepsi en zette hem neer omdat je veters loszaten.
Toen een jongen opeens je aan de kant duwde.
Y/N: "HE pas je even op!?"
???: " Whoopsie ik zag je niet (;" en hij trok een wenkbrauw omhoog met een grijns.
Y/N: "HAHA koop dan even een bril."
???: " Niet voor jou"
Jimin: " Bruh hyung, doe even rustig"
???: "Ugh deze hyung."
Jimin: "TAEHYUNG DOE RUSTIG"
Taehyung: "Ja doe ik ook. ;-;"
Hij liep naar je toe en fluisterde: "You can't Stay away from me, cutie"
Je stond vastgespijkerd in de grond en dacht na.Y/N POV
Cutie? Serieus... Eh Jesus Christ ;-;
_________________________________________
Jimin: "Hey sorry voor dat... Eh"
Y/N: "Yaneo Lee Y/N. Zeg maar Y/N."
Jimin: ...Y/N sorry voor Taehyung hij is een beetje off deze dagen."
Y/N: "ach ja, iedereen heeft dat weleens."
Jimin: "Aishh ik moet gaan zie je later?"
Y/N: "Wanneer je wilt (;"
Je stond daar nog steeds stil te staan en zei uiteindelijk zachtjes tegen jezelf: "Very handsome.."
..........,.......
Voor de mensen : Y/N betekent "Your Name" dus verplaats het door je naam te denken 💜
JE LEEST
Boys With Luv (BTS X READER) *DUTCH* || ✔ ||
Fanfiction- "TAEHYUNG! Geef me nu het geld anders gebeurd er wat met Y/N!" Ik gaf haar vier briefjes van €50,-. "Wtf Taehyung!?" Ik keek om en zag Jimin.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Na een blij leven te hebben word je leven...