"Y/N-AHH" hoorde je Daseo schreeuwen. Je draaide je blij om en knuffelde Daseo.
"Ik heb gehoord van.. mezelf dat je kan zingen!" Gilde Daseo. Je deed je hand voor haar mond en trok haar mee. "Oke ik ga een liedje zingen dat ik al sinds ik 12 was ken."
Je begon te zingen. "Your the cause of my Euphoria..."
"Horen jullie dat ook?" Vroeg Jimin. Iedereen was stil en hoorde gezang. "laten we kijken " stelde Namjoon voor. Ze zochten en zochten toen ze eindelijk jij en Daseo vonden. Taehyung en Hoseok gebaarde dat ze niks moest zeggen en ze knikte.
Je stopte en zei: "Ik had vroeger 2 buddies en ik had een liedje gemaakt toen en die zongen toen elke dag.." je begon te zingen. Jungkook had zijn mond open en Taehyung schrok. Jungkook trok Taehyung mee. "Taehyung denk je dat het haar is.." vroeg Jungkook. Taehyung knikte. "Ik denk... Het wel.. ik herken de woorden nog.."Ze kwamen terug en je was klaar. Je draaide je om en zag heel BTS met nog een paar mensen staan. Je boog en liep snel weg van schaamte.
Taehyung liep je achterna en draaide je om. "Y/N-ah... Je zingt echt als een engel.."
Je glimlachte. "Ik had vroeger 2 buddies... Ik herinner me de namen niet meer maar wel de koosnaampjes.. ik noemde de oudste: TeenieTae en de jongste: ChocolateKookie.." je schrok van wat je zei en keek met grote ogen naar Taehyung.. Hij glimlachte en zei: "Y/NNIE MOON!" Je schrok en keek hem in zijn ogen aan. Na een minuut stilgestaan te hebben zei je: "TeenieTae...!!!" Hij glimlachte en je gaf hem een super grote knuffel en je liet niet meer los. Toen vroeg je: "Dus dan moet Jungkook ChocolateKookie zijn?"
Hij knikte je rende naar Jungkook en sprong in zijn armen hij keek je verbaasd aan.
Je schreeuwde: "WAT IS ER CHOCOLATEKOOKIE!?" Zijn ogen werden groot en hij schreeuwde: "Y/NNIE MOON!!!" De rest keek jullie aan alsof jullie gek waren. De reden dat Tae en Jungkook je Y/NNIE MOON noemde is omdat ze je net zo mooi vonden als de maan. Je glimlachte.
Soms werd je dan ook gewoon moon of moonie genoemd.
"Yah Y/N-AH tijdens je liedje had ik het al door. Ik herken de woorden nog precies."
Zei Taehyung. "Yah Y/N! Oftewel MOONIEEEE!" Schreeuwde Jungkook gelukkig.
"YAAH" gilde je en gingen met z'n drieën een groepsknuffel doen.
JE LEEST
Boys With Luv (BTS X READER) *DUTCH* || ✔ ||
Fanfiction- "TAEHYUNG! Geef me nu het geld anders gebeurd er wat met Y/N!" Ik gaf haar vier briefjes van €50,-. "Wtf Taehyung!?" Ik keek om en zag Jimin.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Na een blij leven te hebben word je leven...