-4-

102 5 0
                                    

Jullie liepen naar je huis toen je zag dat Taehyung naar je huis keek.
"Wat? Niet goed genoeg?" Zei je plagend.
"Nee.. juist te groot" zei hij blij.
Jullie gingen wat film kijken en aten sushi. Rond 21:47 gingen jullie naar bed.
"Tae, ik slaap wel op de bank." Zei je. "Nee, ik slaap wel daar, jij bent zo straks keihard geslagen en geschopt" Zei Taehyung.
"Aish, TaeTae kom maar gewoon naast me." Hij knikte.
"Ik ga even tandenpoetsen, ik kom zo." Zei je.
"Wacht... Y/N...ik heb geen spullen..." Zei Taehyung.
"Mijn jongere broer wel.." zei je
"Heb je een jongere broer?" Vroeg Taehyung.
"Had.. hij overleed aan een hartaanval.." Zei je en kreeg tranen.
Taehyung knuffelde je en jij knuffelde terug en zei: "glad to have you here.."
Je pakte wat kleding en haalde een tandenborstel uit de voorraad.
"Hier, TaeTae." Je gaf hem de spullen en ging je tandenpoetsen.
Hij kwam naast je en poetste ook zijn tanden. Hij pakte een haarborstel en kamde je haar.
"Naw" zei je. Taehyung knipoogde en deed je haar in een vlecht.
Hij kwam naast je liggen en zei: "Y/N... Morgen gaat Jimin dood."
"TaeTae Rustig, sla hem niet dood.." zei je.
"Wat jij maar wilt" zei Taehyung en gaf je een knuffel je knuffelde alweer terug en viel in slaap.

TAEHYUNG POV

Naww ze slaapt.. cute.. net zoals ze me Tae of TaeTae noemt...
Ik denk dat ze wel wat betekent voor me...
___________________________________________________________________________

"Y/N!!! OPSTAAN SCHOOL BEGINT OVER EEN UURTJE" riep Taehyung. Je schrok wakker en lachte.
Taehyung moest ook lachen. Hij was al aangekleed:

 Hij was al aangekleed:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is zijn outfit.

Je kleedde je ook aan en wilde ontbijt maken maar je zag Taehyung in de keuken pannenkoeken maken voor je.
Hij was klaar en zei: "For a princess.." je bloosde en hij zag het. "Cute"
Je lachte en at je ontbijt.

Jullie kwamen aan op school en je zag Jimin. "TaeTae, Doe rustig en maak hem niet dood. Beloofd?" Vroeg je.
"Jaa" zei hij. Hij liep naar Jimin toe en duwde hem zacht. "Tae? Wth doe je?" Vroeg Jimin.
"LAAT Y/N MET RUST, BEGREPEN!?" Schreeuwde Taehyung. "W-Wat bedoel je?" Vroeg Jimin.
"VERTEL HET ME NU OF JE KRIJGT EEN TRAP"  Jimin had alles uitgelegd en je stond te kijken.
"GEK, ZOEK LEKKER IEMAND ANDERS!" Schreeuwde Taehyung woedend.
Je kwam er naartoe lopen en zei tegen Jimin: "I already told you... Im into someone else..."
Je trok Taehyung weg en gingen samen de school in.

"Eh... Y/N.." Zei Taehyung.
"Ja?" Zei je kalm. "Ik moet je iets zeggen.." zei Taehyung. "Op.. eh wie ben-"
"HEY TAEHYUNG" hoorde je Jungkook zeggen. Jungkook keek je aan en je zei: "ook hallo"
"Jungkook kan je even gaan" zei Taehyung.
"Ik wil iets zeggen tegen Y/N..." Zei Jungkook.
"Tell me now" zei je.
"Graag apart. Onder 4 ogen."
Je liep met hem mee. "Eh... Date je Taehyung?"
"Nee.." zei je. "Oh.. eh ik moet gaan.." zei Jungkook en rende weg.

Je liep naar Taehyung en hij vroeg: "waarom de heck ging hij weg?".
"Ik heb legit geen idee." Zei je en ging met Taehyung terug de school in.

TIME.   SKIP

Je had beloofd aan Taehyung om bij hem en zijn groepje te zitten met de lunch.
Je liep naast Taehyung en hij deed zijn arm om je schouders zodat je niet meegetrokken werd door alle meisjes enzo. Taehyung begeleidde je naar hun tafel en liet je zitten naast Taehyung natuurlijk. "Anyeonghaseyo!!" Gilde hoseok blij. "Anyeonghaseyo." Zei je terug en glimlachte.

Jullie konden wel goed met elkaar omgaan en uiteindelijk werd het tijd om naar huis te gaan. Taehyung ging mee naar je huis want hij logeert daar.
Jullie hebben wat gegeten en gingen in bed liggen. Je sliep al maar Taehyung zei express
Omdat je sliep: "i love you Y/N"
________________________________________________________________________________________________

Boys With Luv (BTS X READER) *DUTCH* || ✔ ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu