"we are not done yet..."
_____________________________________________"JIMIN!?" Je schreeuwde in paniek. "LAAT ME GAAN!"
Je hoorde hem alleen maar lachen. "Niet zo snel. We zijn niet eens begonnen.."
"Je gaat vanaf nu naar me luisteren." Ging hij verder. "Waarom zou ik naar jou luisteren?!" Vroeg je. "Ik ben ergens achter gekomen namelijk.. ik weet niet of je het wilt weten, Y/N." Je beantwoordde pissig: "ja zeg het maar gewoon."
________________________________________________________________________________________________FLASHBACK JIMIN
"TAEHYUNG! Nu geld anders gebeurd er wat met Y/N!" Ik verstop snel achter een paar struiken. "WAAG HET OM HAAR AAN TE RAKEN!" Hoorde ik Taehyung schreeuwen.
"Ha, ik kan het wagen hoor als je me nu geen geld geeft." Ik zag Taehyung vier briefjes van €50,- geven. Toen vertrok het meisje. Taehyung kwam deze richting op lopen.
Ik stond op. "Taehyung, wtf!?"
"Huh? Jimin..?" Hij keek om en zag me staan. "Wtf is er net gebeurd Taehyung!?"
"J-Jimin... V-vertel het niet tegen h-haar.." zei hij en liep weg. "TAEHYUNG BLIJF STAAN!" Riep ik. Tot mijn verbazing bleef hij staan en draaide hij om. "Taehyung, je moet begrijpen dat dit echt niet kan, hè? Als Y/N hierachter komt raakt ze bezorgd. Laat dat ene wijf. JE GEEFT TOCH NIET ZOMAAR JE EIGEN GELD TAEHYUNG!?" Mijn stem werd luider en luider. Totdat Taehyung erboven uit schreeuwde: "IK WEET HET, MAAR IK WIL NIET DAT ER IETS OVER KOMT MET HAAR! BEGRIJP DAT OOK!"
Toen fluisterde hij: "Ze is mijn alles..." En liep weg.END OF FLASHBACK
________________________________________________________________________________________________"Y/N, niet schrikken, maar Taehyung heeft gister ook geen geld gegeven aan haar. Dus je moet oppassen. Okay?" Je knikte langzaam. Jimin liet je gaan.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--__-_-_--__-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_Toen je thuiskwam pakte je je telefoon en berichtte Taehyung:
Y/N 💋😍❤: Taehyung, waar ben je?
TaeTae 💜💋: eh... In het p..park
Y/N 💋😍❤: Taehyung kom nu naar huis. Ik weet alles. Ik moet praten.
TaeTae 💜💋: Baby, ben je boos..?
Y/N 💋😍❤: Nee TaeTae . Maar kom nu.
TaeTae 💜💋: kom eraan ❤💋Taehyung offline
................................................................................................
Even later werd er op de deur geklopt. Je doet open. Maar er staat geen Taehyung...
"JACKSON!?"_______________▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪__________________
SORRY voor korte chapter. Ik upload straks meer 💋
JE LEEST
Boys With Luv (BTS X READER) *DUTCH* || ✔ ||
Fanfiction- "TAEHYUNG! Geef me nu het geld anders gebeurd er wat met Y/N!" Ik gaf haar vier briefjes van €50,-. "Wtf Taehyung!?" Ik keek om en zag Jimin.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Na een blij leven te hebben word je leven...