-3-

106 6 0
                                    

"Hey, Taehyung-ah, date je haar?" Jullie draaide je om en zagen zulke 'fangirls' staan.
"Ja, hoezo?" Vroeg Taehyung. Ze liepen weg. "YAH!? We daten geen eens!" Zei je.
"Nog niet, maar ik wil niet al die meisjes achter me, cutie."

Je kleedde je om en zag Taehyung al wachten op je in de gymzaal. "Daar ben je, eindelijk" Zei Taehyung terwijl hij je plaagde met nep-gapen.
"Ugh zo lang duurde het niet, Tae".
"Tae?" Zei Taehyung. "Ik kan je ook Taehyung noemen hoor". Zei je. "Nah, Tae klinkt leuk (;"
"Yah tortelduifjes, let op!" Zei de gymleraar.
"Aish sorry" zeiden jij en Taehyung tegelijk. Je keek weg van Taehyung en bloosde.

"Y/N-AHH!!!" Hoorde je achter je. Je keek achter je en zag Irene. Je trok een 'What-Do-you-Freaking-want-face'.
"Kom je?" Vroeg Irene lief. "Wat denk je zelf, pabo?" Vroeg je.
"Wie noem JIJ pabo?" Vroeg Rosé. "Dat hoor je toch?" zei je bot en liep weg. "WAAR GA JE HEEN?!"
Je draaide je alweer om en zag Lisa...De Lisa die je "vriendin" was. "Naar echte vrienden, wat denk jezelf?" Zei je op een harde toon en liep naar Taehyung.
Lisa rende naar je toe en trok aan je haar terwijl ze zei: "Noem hun nooit meer pabo.. you pabo.."
En ze trapte je echt heel hard en greep je bij je keel. "Having fun?" Vroeg ze.
"Y/N-ah pass the ba- Y/N!? Schreeuwde Taehyung uiteindelijk. "Taehyung help haar! Iemand heeft haar getrapt!!" Zei Lisa zogenaamd bezorgd en grijnsde naar je.

Je werd wakker in een raar bed je zat rechtop en keek in de kamer..
"Dit is niet mijn kamer.. Oh ik zit nog in school" fluisterde je. Je keek naast je en zag Taehyung naast je slapen. Je maakte hem wakker: "Hey, Tae.." hij sliep nog. "Thank you...for staying with me.."
"No problem" hoorde je Taehyung zeggen.
"TAEHYUNG-HYUNG DAAR BEN JE" hoorde je Namjoon zeggen.
"Wat is er aan de hand?" Zei BTS tegelijkertijd.
Taehyung legde alles uit en BTS kwam naast je zitten.
"Wie deed het?" Vroeg Jungkook.
"Weet ik niet" antwoordde Taehyung.
"Ik wel.." zei je. "Wie?" Vroeg Taehyung.
"Lisa... Die mijn zogenaamde vriendin was"zei je.
Je mocht weer weg en je kwam in de klas.
Je zat bij Jimin in de klas met Aardrijkskunde.
"Y/N hier is plek!" Schreeuwde Jimin.
Hij duwde alle fangirls weg en maakte plaats voor jou.
Je zat en hij fluisterde: "Vind je Taehyung leuk.."
Je schrok en je zei: "N-Nee... Hij is eh... M'n pester geweest.. en jij ook op m'n oude school."
"Sorry.." zei jimin en keek je aan.
"Is al goed.." zei je. Je bloosde de andere kant op nog steeds om de vraag over Taehyung.

YOUR POV

Vind ik Taehyung leuk? Dat kan niet.. hij is m'n pester geweest sinds ik hier ben.
..... Eh
Ugh... Ik.. ugh laat maar ik denk later wel.
____________________________________________________________

"Aarde aan Y/N?" Vroeg Jimin.
"huh? Oh ja.. eh ik moet gaan het is al tijd" wat ook echt zo was. En je liep weg uit de school.
Toen Jimin je tegenhield bij een paaltje: "I know you love me."
"What do you mean, i'm into someone else" zei je.
"You won't mind what i'm gonna do, right?" Vroeg hij.
"Ligt eraan wat je gaat doe-" je werd afgekapt doordat Jimin je een heel lange kus gaf op je mond.
Je duwde hem weg: "YAH, WAT DENK JE WEL, GEK?!" En je rende weg.

Je botste op je weg naar huis tegen een jongen aan.
"Whoops sorry" zei je. Je keek op en zag Taehyung.
"Y/N wat is er aan de hand?" Vroeg hij op een kalme toon.
"Jimin die...d-die... Kuste me n-n-net..en ik wilde het niet.. ik duwde hem.. w-weg.." zei je.
"WAT EEN PABO!" Zei Taehyung en daarna fluisterde hij : "He's going to die soon.."
Je glimlachte en zei: "Niet echt toch?". "Hmmh als die maar van je af blijft."

TAEHYUNG POV

Van haar af blijft. Waarom maak ik het zo duidelijk dat ik op dr ben... JEZUS WHY IS LIFE ZO HARD!?
Ik ga morgen aan Jimin vragen wat hij precies heeft gedaan... Oh Y/N staart me aan..
Too cute..
_____________________________________________________________________________________________________________________

"Tae.. ik zie je morgen." En je gaf hem een knuffel.
Hij knuffelde terug en liet een traan gaan.
Je keek op en zag dat Taehyung huilde. "Hey, Tae gaat het?"
Opeens liet hij alles gaan: "N-Nee... Ik heb allang geen knuffel meer gehad..
M'n m-moeder is nooit trots op me... Daarom pest ik zoveel m-mensen...
M'n vader is er nooit.. Mijn zusje wilt dat ik een vriendinnetje krijgt zodat ze een schoonzus krijg.. Je zou denken dat ik veel vriendinnetjes heb gehad maar ik heb er nog nooit 1 gehad..." Ondertussen liet je ook een traan gaan. "Eh... Je kan bij mij slapen..Aangezien ik ook alleen ben."
Zijn ogen werden groot en hij lachte. "Thank you"

_________________*****______________________******________________

Boys With Luv (BTS X READER) *DUTCH* || ✔ ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu