4. Täys idiootti

1K 79 44
                                    




- Grey

"No ihan sama, mä shippaan teitä silti." Sophie ilmoitti hymyillen leveästi.

"No voi harmi, koska meiän välillä ei tuu ikinä olemaan mitään." sanoin, enkä ollut ikinä ollut niin tosissani mistään.
"Siis näitkö sä ees, kun se äsken nipisti mua. Se. Vittu. Nipisti. Mua. Se on suunnilleen isoin virhe mitä kukaan voi ikinä tehä. Ja mulla on ne mustelmatki." huudahdin ja mutristin alahuultani osoittaakseni mieltäni.

"Ihan miten vaan." Sophie huokaisi. "Sitä paitsi, eihän Jackson voinu tietää, että sulla on mustelmia sun kyljissä, kun oot ollu niin vitun kömpelö ja kaatunu portaissa." Sophie moitti. Niinpä, kaaduin portaissa...

"Ootko sä mun puolella, vai jonkun vitun kusipään puolella?" kysyin loukkaantuneena. Kohotin kulmaani odottaen toivottua vastausta. Jos Sophie sanoisi olevansa Jacksonin puolella tässä asiassa, tappaisin hänet omin pikku kätösin.

"En mä oo kenenkää puolella. Yritän vaa saada sut ymmärtämään sen, että ehkä jos antaisit sille mahollisuuden, saattaisit huomata, et se onkin ihan mukava jätkä." Sophie kohautti olkiaan ja hymyili toiveikkaasti.
No toisaalta... eihän siitä mitään haittaakaan olisi.
Okei, mitä vittua Grey?!

"Yritä vaan ihan rauhassa, mutta kun mä sanon, että sä vaan tuhlaat sun aikaa yrittäessäs saada meidät yhteen tai mitä nyt teetkään, niin mä myös tarkotan sitä." vakuutin. En ikinä voisi olla kenenkään Jacksonin kaltaisen kanssa. En vaikka maksettaisiin.

Sophie huokaisi äänekkäästi, ennen kun totesi: "Kai sä tiiät, että sä tuut olee ikisinkku."

"Joo no mielummin mä oon joku vitun ikisinkku, kun et mä oisin Jacksonin tapasen pojan kaa." sanoin suoraan. Sitä paitsi, mitä vikaa ikisinkkuna olemisessa oli. Eikä seksinkään pitäs olla ongelma. Aina voi runkata jos siltä tuntuu.

"Ihan oikeesti Grey, sä et nyt oo oma ittes. Normaalisti sä oisit ihan korvia myöten rakastunu Jacksonin tapaseen poikaan. Mitä tapahtu?" Sophie sanoi. No ihmiset muuttuu.
"Siis Jacksonhan on kunnon herkkupala. Sinuna iskisin kiinni. Ootko ikinä nähny sen vatsalihaksii. Uh, ne on niin seksikkäät. Ja sen-" Sophie ylisti Jacksonia.
Ja pyh, ei varmaan ollu sillä mitää sixpackkii.

"Joo tajusin jo! Enkä ees haluu tietää, mitä kehon osaa olisit seuraavaks ylistäny." sanoin naurahtaen. Hetken päästä Sophie liittyi mukaani ja nauroimme yhdessä, kuin mitkäkin sekopäät. Jep, ollaan normaaleja.

***

Kävelin Sophien kanssa käsikädessä enkun luokkaan. Osa käytävällä olevista oppilaista kääntyi katsomaan meitä, mutta emme yksinkertaisesti välittäneet heistä. Miksi pitäisi? Ne vaan haukkuisi pystyy, koska jotkut uskaltaa olla erilaisia.

Luokan ovi oli auki, mutta opettaja ei ollut vielä luokassa. Suurin osa oppilaista istui jo mieluisilla paikoillaan, ja katseeni pysähtyi ensimmäisenä Jacksonin ja hänen kaverinsa kohdalle. He nauroivat luultavasti jollekkin hyvin tyhmälle asialle kuten esim pieruvitsille. En tosiaankaan yllättyisi.

Pidin edelleen Sophieta kädestä, vaikka olimmekin jo luokassa. Yleensä olisimme irrottaneet kätemme juuri ennen luokkaan astumista, mutta jokin tunne sai minut pitämään edelleen kiinni tytön kädestä. Tai ehkä pikemminkin joku...

Kävelimme käsikädessä luokan takaosaan, jossa istuimme aina. Ihan sama mikä luokka, tai olimmeko kahdestaan vai erillämme toisistamme. Suurin syy tälle oli luultavasti se, että kumpikaan meistä ei ollut kovinkaan ahkera oppilas tai mitään, joten opettajan silmätikkuna oleminen ei juurikaan houkuttanut.

Under My Umbrella || bxb (fin)✔Where stories live. Discover now