-GreyMä vaan huokaisin; tästä tulisi mielenkiintoinen yö.
***
Me katottiin Jacksonin kanssa jotain draamasarjaa, joka sattu tulemaan telkkarista just sillä hetkellä. Siinä samassa Jacksonin äiti koputti pojan oveen ja raotti sitä vähän.
"Hyvää yötä pojat. Älkää valvoko liian pitkään, että saatte ittenne ylös huomenna. Teillähän on tärkeä päiväkin." Jacksonin äiti sanoi hymyillen. "Ai niin! Jos teette jotain, niin muistakaa käyttää kondomia", Jacksonin äiti hihkaisi vielä iskien silmää.
Purskahdin nauruun, kun Jacksonin kasvot muuttuivat yhtä punaiseksi kuin tomaatti.
"Ä-äiti lopeta! Ei me nyt mitään sellasta tehä. Varmaan." Jackson sanoi ja kääntyi katsomaan minua virne kasvoillaan. Nyt oli minun vuoroni olla yhtä punainen kuin tomaatti.
Läimäisin Jacksonin kättä ja katsoin ujostuneena lattiaa. Tämä oli yksi niistä monista syistä, miksi vihasin Jacksonia.Jacksonin äiti sulki oven naurun kera ja sen jälkeen Jacksonkin repesi nauruun.
"Toi ei ollu hauskaa." sanoin loukkaantuneena.
"Kylläpäs oli." Jackson jatkoi nauramistaan. "Hei, älä nyt siitä suutu." Jackson lisäsi, kun oli lopettanut nauramisen.
Jatkoin Jacksonin lattian tuijottamista osoittaakseni mieltäni ja kun Jackson yritti saada minut nauramaan kutittamalla minua, en antanut periksi vaan pidin naurun itselläni.
Jackson huokaisi syvään ja ehdotti sitten: "Entä jos mennään vaan nukkumaan, hmm?"
Nyökkäsin pienesti ennen kuin kömmin peiton alle. Mun piti nukkua Jacksonin vieressä, koska ei kuulemma ollut mitään järkee pedata vierashuoneen sänkyä yhden yön takia, kun Jacksonin sänkykin oli ihan tarpeeksi iso meille molemmille.
Kyllähän mä nyt tiesin, että Jackson vaan halus nukkuu mun vieressä. Ei se siis haitannu, mut silti.Jackson kiipesi viereeni heti kun hän oli sammuttanut telkkarin. Jackson tuli lähemmäs minua ja halasi takaa päin. Hän piti minut lähellään.
Jackson oli lämmin."Hyvää yötä Grey. Rakastan sua." Jackson kuiskasi korvaani. Hymyilin leveästi Jacksonille, vaikkei hän sitä pimeän takia nähnytkään.
"Hyvää yötä." kuiskasin takaisi.
***
"Pitäkäähän hauskaa pojat!" Jacksonin äiti huikkasi ovelta, ennen kuin istuimme autoon ja ajoimme pois.
Mun ensimmäiset treffit pitkään aikaan. Toivotaan, että mä en mokaa tätä. En oikeestaan yllättyis vaikka mokaisinki, mutta toivotaan parasta."Eli... mihin me mennään?" kysyin mielenkiinnosta. Mua jännitti, mutta en antanut pienen mahakivun häiritä.
"Se on yllätys." Jackson virnisti.
"Mä vihaan yllätyksiä." mutisin itsekseni.
"Mut sä tuut rakastaa tätä yllätystä." Jackson lupasi.
"Toivotaan niin."
~
Heyyyyy :3
Eli siis tää luku on ihan tarkotuksella näin lyhyt, koska seuraava luku on sit viimeinen luku ja tää tarina tulee sen jälkeen päätökseen :(
Julkasen LUULTAVASTI tänään sen viimeisenkin luvun :)Mutta kertokaahan vielä tästäkin miniluvusta mielipiteitä ja kaikkee muutaki hassun hauskaa.
Ja jos/kun bongaat kirjotusvirheitä, niin ilmottele ihmeessä niistäkin.
Korjailen niitä sit ku kerkeen :)(Sanoja tähän tuli n. 400)
Kiitos, jos oot jaksanu lukee tätä tarinaa näin pitkälle <33
I'm out :)
ESTÁS LEYENDO
Under My Umbrella || bxb (fin)✔
Romance[VALMIS] "Ota kuva, se kestää pidempään." "M-mitä sä tarkotat?" "Luulitko etten mä huomannu, kun sä äsken tuijotit mua, hmm?" "Hah, en ikinä tuijottas ketään ton näköstä." "Etpä." "Haista paska." ~ Tarina kertoo kahdesta 17-vuotiaasta pojasta, jo...