1

55 3 6
                                    

Christel knipt met haar handen, en haar gordijnen gaan open. Ze slaat haar deken van zich af, en staat op. Ze draait een rondje, en haar pyjama verdwijnt, en een outfit verschijnt.

Ze knipt met haar vingers, en de tafel word gedekt met een ontbijtje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze knipt met haar vingers, en de tafel word gedekt met een ontbijtje. Ze glimlacht, en gaat zitten.

•MEAN WHILE•

Harvey loopt zijn kamer uit, en Nina komt aan lopen. 'Vandaag ga je aardig doen tegen Sabrina. Hoor je me?' Zegt Nina, 'Beloof niks.' Zegt Harvey en hij loopt stug door. Nina, zijn oudere zus probeert hem tegen te houden. 'Nien, laat me.'

'Het betekent heel veel voor Elliott.'
Maar Harvey luistert niet.

Nina loopt zo hard mogelijk achter Harvey aan. Uiteindelijk staan ze bij de groep, in het instituut. Ze zijn shadowhunters, en jagen op demonen, en ze zorgen dat de onderwereld zich goed gedraagt zodat de mensen beschermt zijn.

Hun nieuwste lid, is Sabrina. Haar moeder is in gevaar, maar doordat haar moeder haar probeerde te beschermen heeft ze al Sabrina's herinneringen aan de shadowhunters gewist. Elliott, Harvey's jongere geadopteerde broer, vond Sabrina vlak nadat haar moeder verdwenen was. Hij merkte gelijk dat Sabrina een shadowhunter is, aangezien ze hem kon zien, terwijl hij een rune had geactiveerd zodat geen mens hem kon zien. Hij bracht haar gelijk naar het instituut. Maar Harvey was het daar niet mee eens.

Ze hebben een plan gemaakt, om de machtigste warlock van heel New York te benaderen, omdat ze denken dat zij ze wel terug kan brengen. Ze heet Christel Moonriver.

Christel Moonriver houdt erg van feestjes, dus ze gaan haar vanavond benaderen op het feest. Ze maken zich klaar, om niet heel erg op te vallen doet iedereen een feest outfit aan.

Als het zover is, lopen ze door een portaal. Een portaal is een soort magische poort, en als je er in staat moet je denken aan de plek waar je heen wilt, en dan stap je der doorheen, en beland je op de bestemde locatie.

Ze lopen erdoor heen, en komen bij de club aan. Omdat ze hun bedenking rune hebben geactiveerd met hun cilinder, hoeven ze niet bij de uitsmijter in de rij te gaan staan. Als ze binnen zijn, deactiveren ze hun rune. Ze zien Christel al zitten, ze heeft een zwarte broek aan, met een zwart shirtje. Harvey zucht. Hij snapt niet goed waarom ze dit doen.

Nina, Elliott en Sabrina lopen voor hem uit. Hij aarzelt even, maar loopt achter hun aan.

Christel Moonriver ziet het stel aan komen, en ze staat op. 'Well well. Looks who is there. Sabrina Snow. Welcome darling.' Zegt Christel.
Ze kijkt naar Harvey, en knipoogt naar hem. Dan draait ze haar gezicht weer naar Sabrina. 'Hoe weet je wie ik ben?' Vraagt Sabrina. 'Easy. Ik heb je al eens ontmoet.' Zegt Christel.

'Ik wil mijn herinneringen terug, en aangezien jij de machtigste warlock bent, dachten wij gelijk aan jou.'

'That's not so easy, darling.' Zegt Christel. 'Waarom niet?' Vraagt Sabrina. 'Ik moest zorgen van je moeder dat ze ver weg waren, ik heb ze mee gegeven aan een demoon.'

'Kan je ze terug halen?' Vraagt Harvey. 'I can do anything for you handsome.' Christel knipoogt.

'Kom mee naar het instituut. Dan halen we ze nu terug.' Zegt Harvey. 'Nee. We moeten naar mijn appartement.' Zegt Christel, en ze opent een portaal. Christel stapt erdoor heen.

Harvey, Nina, Sabrina en Elliott volgen.

Als ze in Christels appartement aankomen, begint ze met een cirkel te maken. Ze geeft instructies dat iedereen een deel van de cirkel neemt. En ze elkaar de hand moeten geven. Christel staat naast Harvey, en Sabrina.

Ze steekt haar handen uit. Sabrina pakt hem aan, en Harvey aarzelt even. Maar dan pakt hij toch haar hand vast.

'De volgende stap, is wat lastiger. Je moet je diepste geheim vertellen.'

'Sabrina jij begint.' Zegt Christel.

Ze begint te mompelen, en stotteren. 'Ik ben verliefd op Elliott.' Zegt Sabrina, voor sabrina verschijnt het hoofd van Elliott, en gaat in rook weer op. Elliott staat met een grote rode kop, toe te kijken. 'Elliot, jouw beurt.'

'Ik ben ook verliefd op Sabrina.' Zegt hij, en vervolgens verschijnt het hoofd van sabrina voor hem, en verdwijnt weer.

'Nina.'

'Eerlijk, ik heb geen geheimen.' Zegt Nina.

'Nina. Als je wilt dat dit werkt, moet je eerlijk zijn.'

Ze begint te blozen, en dan verschijnt er een plaatje van een meisje, Yara. Een vampier.

Iedereen kijkt haar verbaasd aan. 'Nina, ben je verliefd op Yara? Mijn beste vriendin.' Vraagt sabrina. Haar ogen worden groot.

'Ja...' mompelt ze zacht.
'Oh God.. VET LEUK!' Zegt sabrina dan. Nina kijkt opgelucht.

'Handsome, jouw beurt.' Zegt Christel, en ze kijkt Harvey aan.

'Ik heb geen geheim.'

'Harvey werk nou mee.' Zucht Elliott. Dan verschijnen de hoofden van Sabrina en Elliot. En gaan in rook op.

'Harvey.. kan je dit uitleggen? Ben je verliefd op Sabrina?' Vraagt Elliott boos en verdrietig.

Christel voelt dat Harvey haar hand steviger vast pakt. 'Nee!' Zegt hij. 'Wat dan?'

'Ik ben jaloers. Oke. Nu blij?' Zegt Harvey boos.   'Hoezo ben jij jaloers?'

'Omdat jij verliefd bent op een shadowhunter. Dat is alles wat onze ouders willen voor ons, en ik zal geen liefde kennen. Nooit.' En er rolt een traan over zijn wang.

'We gaan verder.' Zegt Christel vlug. Harvey kijkt haar dankbaar aan.

Ze spreekt wat hardop uit, een soort oude spreuk. Alles begint te bewegen om ons heen, en in het midden van de cirkel begint er rook te ontstaan.

'Laat elkaar niet los.'

Dan begint Christel met het uitspreken van dezelfde spreuk, steeds opnieuw.

Dan verschijnt er een demoon, in het midden.

'De herinneringen van Sabrina Snow.' Zegt Christel. Er komt steeds meer druk in de cirkel, iedereen houdt elkaar stevig vast. Dan schiet Sabrina tegen de muur. De druk in de cirkel verdwijnt, Elliott kijkt bezorgd naar Sabrina.

Na een tijdje valt Sabrina met een harde klap op de grond, bewusteloos. Christel kijkt wat benauwd.

Harvey loopt naar Christel.

'De demoon praatte.' Zegt Christel. Harvey schudt zijn hoofd. 'Ik heb niks gehoord.'

'Dat komt omdat je een shadowhunter bent.' Zegt Christel. Christel loopt naar Sabrina, ze knipt met haar vingers en Sabrina verdwijnt. Elliot begint bezorgd te kijken. En Christel loopt naar een andere kamer.

Remember meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu