Op de grond van de cel, ligt Alec. Gebroken Harvey rent de cel binnen. 'Wanneer kregen Christel en ik wat?' Vraagt Harvey dan. '23 april 2018.' Zegt Alec. 'Christel.' Zegt hij dan, hij tilt Alec van de grond, en zoent hem. 'Harvey.' Zegt Christel, die in Alec zit. 'Haal Alec, ik bedoel haal mij.' Zegt ze.
Gelijk halen ze Christel op. Zodra Alec en Christel tegen over elkaar staan zorgt Christel ervoor dat ze weer terug switchen.
Er gebeurt wat vreemds. En iedereen denkt op dat moment dat het mislukt is. Want Alec schreeuwt dat het mislukt is. Maar dan zegt christel opeens. '23 april 2018. Toen vroeg je me, voor het feestje van je broertje. Dat ik mocht organiseren van je moeder. Je ouders hadden er ruzie om, maar omdat jij wist dat je moeder het goed keurde vroeg je mij.' Zegt Christel. Harvey rent naar haar, en tilt haar op. 'Het spijt me, die pijn technieken waren vast verschrikkelijk.' zegt Harvey. Christel knikt. 'Ja, dat waren ze. Ik zag me vader.' zegt Christel. 'Je vader?' Vraagt Nina. 'Edmodus. De koning van de demonen.' zegt Christel. 'Das naar.' zegt Sabrina.
Christel maakt een portaal, en ze stapt er samen met Harvey door heen. Als ze daar aankomen stapt Harvey onder de douche, Christel maakt het eten klaar. Tegelijk ploffen ze neer. En beginnen ze zonder wat te zeggen met het avond eten.
De volgende dag, word er alarm gegeven dat Alec ontsnapt is. Harvey kleed zich zo vlug mogelijk aan, terwijl Christel wakker word. Ze geeft hem een kus, en maakt een portaal voor hem.
Christel begint met het schoonmaken, met haar magie. Na een paar uur, series te hebben gekeken word ze gebeld. 'Christel. Je moet nu komen.'
Christel maakt een portaal en stapt er door heen. Dan ziet ze Edmodus staan. 'Pap.' Zegt Christel droog. 'Lieverd, ik kom iets halen, iets dat van mij is. Maar jij gestolen hebt.' Zegt Edmodus. 'Je magie.'
Harvey gaat er tussen staan. 'Nee, u blijft van haar en haar magie af.' zegt Harvey. 'One last change, Christel.' zegt Edmodus. Dan knipt hij met zijn vingers. 'Ik heb je gewaarschuwd.'
'HARVEY!!'
De tranen stromen over Christel haar wangen. Ze rent naar Harvey toe, en hij valt op de grond. Ze laat zich naast hem vallen. 'Het komt goed. Ik ga je redden.'
Ze sluit haar ogen en probeert haar te focussen. 'I love you.' Zegt Christel, ze drukt een kus op zijn mond. Ze legt haar handen op zijn borstkas. Ze mompelt wat, en spreekt een spreuk op. Christel begint te zweven. Als ze een hoogte heeft bereikt, verlaat haar magie haar lichaam, haar vader Edmodus staat glimlachend toe te kijken. Hij knipt met zijn vingers en Harvey schiet rechtop. En Edmodus verdwijnt.
Christel valt op de grond. Harvey geeft haar een knuffel. 'I love you to.' zegt hij, en hij drukt een kus tegen haar voorhoofd. Christel duwt hem weg. Iedereen staat toe te kijken. 'Ik heb even tijd nodig.' zegt Christel. 'Nee, ik ga je nu niet alleen laten.' zegt Harvey. Christel duwt Harvey nog een keer weg. 'alsjeblieft Harvey, laat mij even met rust. Kom gerust morgen checken.' zegt Christel.
Christel wilt een portaal maken, maar herinnert zich dan dat ze geen magie heeft. Ze loopt triest de andere kant op, richting haar appartement. Nina, Sabrina, Elliot en Yara kijken naar Christel, en naar Harvey, ze kijken erg triest.
'Dit is zo rot voor ze.' zegt Sabrina. 'Ja klopt. Ze hadden het eindelijk helemaal goed samen.' zegt Nina. Elliott zucht, 'Hij voelt zich heel kut, ik kan het voelen.' zegt Elliott. 'Ik heb geen speciale rune nodig om te voelen dat ze verdrietig zijn.' Zegt Yara. Nina knikt. Sabrina pakt Elliott zijn hand vast.
JE LEEST
Remember me
Teen Fiction{voltooid} 'HARVEY!!' De tranen stromen over Christel haar wangen. Ze rent naar Harvey toe, en hij valt op de grond. Ze laat zich naast hem vallen. 'Het komt goed. Ik ga je redden.' Ze sluit haar ogen en probeert haar te focussen. 'I love you.' Ze...