Halloweenská párty- Časť 2.

147 6 0
                                    

Stephany utekala ale nevedela kam. Cez slzy sa nedokázala sústrediť na cestu a svoje okolie. Vbehla na osamotenú chodbu kde nikto a nič nebolo teda okrem pár obrazov. Zastavila sa a zhlboka sa nadýchla. Cítila v sebe bolesť, páľavu ktorá sa stále zväčšovala. Nemohla sa ani poriadne nadýchnuť. Dusila sa.  Preklínala sa za to že si myslela že by ju Remus dokázal milovať tak ako ona jeho. Zasmiala sa. Zasmiala sa trpko nad tým ako si to mohla myslieť že ju niekedy Remus bude mať rád.  Mala v sebe neuveriteľne veľa myšlienok a pocitov. Nedokázala ani pomyslieť na to čo bude zajtra. Ako sa vôbec pozrie Remusovi do očí? Hanbila sa. Neskutočne sa hanbila.

Chcela sa ďalej ľutovať ale započula hlasy. Najprv si pomyslela že je to nejaký párik študentov ktorí chcú súkromie. Ale to rýchlo prehodnotila keď započula viac hlasov. Zľakla sa že sú to nejakí profesori ale to sa veľmi ale že veľmi mýlila. Keď uvidela o koho sa jedná priala si aby to bol radšej nejaký profesor. Ale to už bolo neskoro.

                                                                ***********************************

,,Lily tak načo čakáš, bež za tým Potterom." Prevrátila Lyah očami nad Lily ktorá celý večer pozorovala Jamesa.

,,O č-čom to rozprávaš, Lyah."

,,Rozprávam o tom že keď sa ešte dlho budeš len takto pozerať na Pottera tak premrháš svoju chvíľu."

,,Svoju chvíľu? o čom to hovoríš?"

,,Lyah chce povedať to že namiesto toho aby ste sa na seba s Potterom pozerali by si mala isť za ním." Vmiesila sa do rozhovoru Aténa.

,,Myslíte že mám ísť?" Spýtala sa neisto Lily.

,,ÁNO." Povedali jednohlasne jej najlepšie kamarátky.

,,Tak mi držte palce." Lily sa zhlboka nadýchla a vybrala sa k Jamesovi.

,,Neboj sa aj na nohách." Zakričala ešte za ňou Lyah.

Lily sa snažila kráčať k Jamesovi sebavedomo ale moc jej to nešlo.  Už si myslela že zvládne prejsť k Jamesovi keď zrazu sa jej zaplietli nohy a ona padala k zemi. Bola už pripravená že skončí na zemi ale to sa nestalo. Ocitla sa v niekoho náručí. Zdvihla svoje machovo zelené oči ktoré našli karamelové oči ktoré tak dobre poznala.

,,Ale Evansová stalo sa to čo som si myslel. Si tak opitá že nevieš tak stáť na nohách alebo je tu ešte jedna možnosť. Roztriasli sa ti kolená z mojej dokonalosti?" James sa zasmial a na tvári sa mu zjavil samoľúby výraz.

,,Moc si fandíš Potter nemyslíš?"

,,Myslím že nie."

,,Jaaj ja som zabudla pán tu má ego až na strop. A inak ja nie som opitá. Keby som bola tak vidím tú tvoju "dokonalosť". James sa chytil za srdce.

,,Tak to bolelo, Lily." James sa zatváril ublížene ale Lily dobre vedela že to len hrá.

,,Mám ti to pofúkať alebo nebodaj chceš pusinku."

,,Tá pusinka by aj bodla." Na Jamesovej tvári sa objavil nevinný výraz.

,,Tak na to zabudni, Potter."

,,Zaslúžim si ju keďže som ťa zachránil."

,,Tak to bola teda záchrana ti poviem."

,,Venujete mi aspoň jeden tanček slečna. Prosím."

,,Myslím že jeden by som mohla obetovať."  Pri Jamesovi stáli vtedy asi všetci svätý pretože sa v tej chvíli pustila pomalá hudba. James sa Lily poklonil a nastavil jej ruku. Lily sa ešte nenápadne pozrela za rameno kde ju opodiaľ sledovali jej dve najlepšie kamarátky celé vytešené a ukazovali jej palce hore. Nakoniec sa Lily Jamesovi tiež poklonila a začali tancovať.

Memories of HogwartsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora