Párty

215 12 4
                                    

Dievčatá už dokončili posledné úpravy. Anty mala na sebe obľúbenú kockovanú košeľu, modré roztrhané rifle a čierny crop top.

 Anty mala na sebe obľúbenú kockovanú košeľu, modré roztrhané rifle a čierny crop top

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Stephany mala bordovú zamatovú sukňu, ktorú mala nad kolená. Do nej mala zapravený tiež crop top s trojštvrťovými rukávmi. Na krku mala prívesok mesiaca. Bol jej matky darovala jej ho skôr než zomrela.

Lyah mala na sebe biely crop top a modré kraťasy

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Lyah mala na sebe biely crop top a modré kraťasy. Aby jej nebola zima, tak mala oblečenú tiež kockovanú košeľu. Jediné doplnky čo mala boli retiazka a zlatý prsteň s levom. Daroval jej ho otec keď ju vybral triediaci klobúk do Chrabromilu.

 Daroval jej ho otec keď ju vybral triediaci klobúk do Chrabromilu

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Lily ako jediná z nich nemala crop top. Mala dlhý, mäkký, biely sveter s dlhými rukávmi. Tiež mala na sebe kockovanú bielo-čiernu sukňu. Pod ňou mala čierne pančuchy a na krku retiazku s trojuholníkom.

 Pod ňou mala čierne pančuchy a na krku retiazku s trojuholníkom

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

,,No dievčatá vyzeráme božsky. Budeme tie najkrajšie na párty." Povedala Stephany, keď si ich všetky obzrela.

,, Viete o tom, že už meškáme aspoň pol hodinu. Tak Stephany. už môžeme ísť?" Spýtala sa nedočkavo Aalyah.

,,Nie ešte nie ste namaľované a naviac dáma nikdy nemešká to všetci prišli príliš skoro." Hovorila Stef, ako začala vyberať šminky.

,,Tak na to zabudni. Ja si tú omietku na seba nedám. Idem dole." Povedala zhrozene Lyah.

,,Idem s tebou tiež neznášam líčenie." Pridala sa Anty. A tak sa Lyah a Anty vybrali na párty zanechávajúc Lily so Stef.

Medzitým na party chalani už boli v dobrej nálade. ,, Myslím že neprídu inak by tu už dávno boli." Povedal Sirius nedočkavo a možno trochu sklamane, keď do seba hádzal už 10 pohárik ohnivej whisky.

,,Musia prísť Lily by ma tu nenechala samého. Chápeš povedala mi Jamie teraz ma už naisto miluje." Zasnene povedal James.

,,Myslím, že Lily ťa čím ďalej tým viac neznáša Potter." Chalani sa obzreli. Za nimi stali Lyah a Anty.

,,Vyzeráš úžasne Cooperová. Nie, že by si inokedy vyzerala zle, ale hábit nie je tak sexy." Skonštatoval Sirius a mrkol na Lyahu.

,,Tieto rečičky si nechaj pre šiestačky Black. Ja to viem aj bez teba." Prišla k nim a vypila Siriusovi pohárik.

,,Hej ten bol môj." Odul sa Sirius.

,,Mal si na ňom menovku nemal. Tak čo sa sťažuješ?" Spýtala sa pobavene Lyah.

Už jej chcel Sirius niečo odvrknú, keď k nemu prišla Lisa Lightwoodová. Hnedovlasá slizolinčanka a teraz aj priateľka Siriusa. Bola niečo ako on v dievčenskej verzií.

,,Sirie tak tu si. Poď si zatancovať túto pesničku milujem." Zakričala mu do ucha a už ho ťahala na parket. James už medzitým zmizol za Lily keďže už prišli.

                   *************

Po dvoch hodinách boli všetci totálne na mol. James pil pri bare keďže ho Lily niekoľko krát odmietla a strelila mu facku. Sirius sa niekam vyparil s Lisou. Remus sa dobre zabával so Stef. Anty tancovala s nejakým chalanom z Bystrohlavu. A Lyah. Tá sa prechádzala po hrade. Neverila, že je tu posledný krát. Toľko vecí tu prežili. Ako napríklad prvé zoznámenie s jej ryšavou kamarátkou.

Flashback:
Malé hnedovlasé dievčatko sa predieralo vlakom. Brata niekde stratila a tak sa vybrala sama hľadať kupé. Prvýkrát išla do toho hradu o ktorom jej brat toľko rozprával. Jej brat sa volal Harry a bol o 3 roky starší. Náhle našla voľné kupé. Sedelo v ňom ryšavé dievčatko. Mohlo mať toľko rokov ako Aalyah.

,,Ahoj môžem si prisadnúť?" Spýtala sa hanblivo hnedovláska. Ryšavka zdvihla zrak od knihy.

,,Jasné prisadni si. Nikto tu nesedí teda zatiaľ." Usmialo sa ryšavé dievčatko, keď si Lyah vedľa nej sadla.

,,Ja som Aalyah Rain Cooperová " Predstavila sa.

,,Lily. Lily Evansová. Ty si máš rodičov čarodejníkov?" Spýtala sa Lily nesmelo.

,,Hej mám rodičov čarodejníkov a ty?" Lily sa trochu ošila. ,,No ja som muklorodného pôvodu." Povedala Lily nesmelo.

,,To je super aspoň sa dozviem o muklovskom svete. Môžem sa spýtať kto je to Popoluška ?" Lily sa zasmiala.

,,No to je rozprávková postava." Zasmiala sa ešte viac Lily a Lyah s ňou. V ten deň vzniklo veľké priateľstvo. Ktoré trvá až doteraz.

Koniec Flashbacku

,,Lyah môžeš na chvíľku?" Za ňou stála Lily. Keď sa Lyah otočila na jej tvári sa zjavil prekvapený výraz. Lily mala oči červené a opuchnuté od sĺz. Na jej tvári boli tiež prischnuté kvapky slanej tekutiny.

,,Čo sa stalo Lily? Nič nehovor. Idem toho Pottera nakopať." Aalyah zaťala päste. Lily nič nehovorila len začala viac plakať.

Po chvíli ale prehovorila. ,, Nebol to Potter, ale Snape. Zase ma nazval humusáčkou a ešte aj pred ostatnými mala si počuť ako sa slizolinčania smiali." Hodila sa Lily Lyah do náručia.

,,To bude v pohode." Utešovala ju. Ale Lily čím ďalej tým viac plakala. ,,Počkať dostala som nápad. Viem čo ti  zdvihne náladu." Lyah sa na Lily potmehúdsky usmiala.

,,Nie nie nie.....Lyah to ty rada lietaš nie ja."

,,Ale no ták Lily zapáči sa ti to. Cítiť ten vietor v vlasoch tú slobodu plus máš k tomu nádherný výhľad na Rokfort zhora."

,,Tak dobre ale len na chvíľu."

                     **************
                                                         
,,Ja už pôjdem som unavená." Povedala Lily a čakala čo povie jej kamarátka.

,, Ja ešte ostanem chcem si ešte trošku zalietať. Zvládneš sa vrátiť sama cez les?" Pozrela sa Lyah na Lily ktorá mala vlasy na všetky strany ala aj tak sa Lily lietanie páčilo. Prišla na chvíľu na iné myšlienky.

,,Zvládnem to neboj a ešte mi prospeje trochu čerstvého vzduchu a prechádzka. Nevráť sa neskoro."

Memories of HogwartsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang