Prológ

384 23 3
                                    

Záškodníci. Kto by ich nepoznal. Štyria chalani, ktorým leží pri nohách celá škola. Postrach učiteľov a hlavne školníka. Miláčikovia skoro všetkých dievčat a v neposlednom rade králi žartíkov.

James Potter a.k.a. Paroháč, strapaté hnedovlasé pako, egoistický chrabromilský stíhač a tiež bezhlavo zamilovaný do Lily Evansovej.

Sirius Black a.k.a. Tichošlap, tajomný a na vonkajšok chladný chalan ktorý je čiernou ovcou svojej aristokratickej rodiny ale v škole je to populárny cassanova a veľký sukničkár.

Remus Lupin a.k.a. Námesačník, tichý a hanblivý vlkolak s veľkým srdcom a tiež bezhlavo zamilovaný do Stephany.

A nakoniec, Peter Pettigrew a.k.a. Červochvost, tichý a nenažraný chlapec s veľkým tajomstvom.

Čo keď sa v posledný rok niečo zmení? Dokážu si nájsť lásku svojho života? Dokážu sa zmieriť so svojim osudom?

Štyri chrabromilské dievčatá, ktoré nechcú mať so Záškodníkmi nič spoločné.

Lily Evansová, ryšavé dievča s machovo zelenými očami s talentom na elixíry a nenávisťou k Potterovi.

Aalyah Rain Cooper , hnedovlasá triafačka  s veľkým talentom na čarovanie.

Stephany Thomson, šialená blondína s azúrovými očami, ktorá miluje módu a tiež Remusa Lupina.

Aténa Williams, černoška s búrkovo šedými očami. Má najbližšie k Záškodníkom, pretože miluje žartíky.

Čo keď sa dievčatám zmení názor na chalanov? Bude ich láska taká silná, že prerazí aj to najmocnejšie zlo.

Memories of HogwartsWhere stories live. Discover now