Jungkook / Jeonların evi, saat 21:47"Senden hoşlanıyorum Taehyung. Ah... bu kesinlikle olmadı! Aptal Kook. Böyle pat diye söylersen çocuk zaten 1.68, anında girer yerin dibine."
Aynanın önüne geçmiş Taehyung'a yapacağım ilan-ı aşkın planlamasını yapıyordum. Aslında, sadece yapmaya çalışıyordum...
Elim musluğa giderken giderden giden sulara birkaç saniye öylece bakmış ardından avucumu suya tutup yüzüme çarpmıştım soğuk, serinleten suyu. Aynaya bakma gereksinimi duymadan anında yüzümü kurularken heyecanla beklediğim zil sesini duymamla anında banyodan fırlamış, salona koşturmuştum.
Bugün cumaydı. Tae ile sınav haftaları hariç her cuma film gecesi yaptığımızdan o gelecekti. Güzelliğim benim, tüm gece kollarımın arasında olacaktı. Sehpada duran atıştırmalıkları kontrol ettikten sonra kapıyı meleğimi daha fazla bekletmemek adına açmıştım hızlıca.
"Kookie ya, tam 28 saniyedir kapıda seni bekliyorum! Hayır yani, neredeyse bir buçuk saattir görüşemiyoruz ve seni kocaman özledim tamam mı? Bir de 28 saniye beklettiğin için sana küsüyorum. Hemen gönlümü al bakayım, hıh."
Konuşurken şekilden şekile giren mimikleri sayesinde onu yeme isteğim artarken, kolarını çiçek yaparak bilmiş bir ifadeyle tavana bakıyor ve benim ona sarılmamı bekliyordu. Gülümseyerek minik bedenini kollarım arasına alarak başını iyice göğsüme bastırdığımda çoktan elleri kolumu bulmuş, cimciklemeye başlamıştı bile. Ah, bu hâllerine gerçekten bitiyordum.
Başı göğsümde olduğundan çıkan boğuk sesiyle,
"Ya Jungkook, bak gerçekten küserim sonra yanaklarını öpmem görürsün." mızmızlanıyordu kendileri."Bu tehdit beni gerçekten ürküttü güzelim. Hemen sizi bırakıyorum prensim.
Bu kaba hareketimden dolayı affınıza sığınıyor, bu gece istediğiniz her şeyi yapacağıma söz veriyorum."Onu serbest bırakarak önünde eğilip, ona selam verdiğimde kendisini gülmemek için zor tuttuğunu ve bu hâllerimin onun deli gibi hoşuna gittiğinin farkındaydım.
Eh, benim görevim de güzelimi memnun etmekti zaten.
Birkaç saniye sonra dayanamamış olacak ki tatlı kahkahası evimin salonunu şenlendirmişti. Onunla birlikte ben de dayanamayarak bir kahkaha patlattığımda minik bedenini kucağıma alıp çoktan koltuğa oturtmuştum.
"Güzelim, geçen hafta ejderhanı nasil eğitirsin 2'yi izlemiştik. Zor da olsa üçüncü filminin dvdsini bir şekilde buldum. Ona devam etmemizi istersen hemen takacağım ve bu güzel gece başlamış olacak. Ne dersin?"
Ben konuşurken beni dikkatle dinlediğini fark ettiğimde yüzümden hiç düşmeyen gülümseme biraz daha büyümüştü istemsizce. -sanki daha fazlası olabilecekmiş gibi..-
"Kookie, sen gerçekten bir numarasın! İnanamıyorum onu bulduğuna, hemen izlemeliyiz hadi yahu!"
Heyecanla konuşurken hem beni sırtımdan itiyor, hem de farkında olmadan yerinde zıplıyordu. Gerçekten çok enerjikti, bu enerjinin kaynağını hâlâ merak etmiyor değilim...
Aslında devam ettirecektim fakat üşendim...
Fazla bekletmek istemediğimden de hiç uzatmayayım, bir sonraki bölümü hemen atarım diye düşünüp böyle bıraktım
Kendinize iyi bakınnn♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝Lost On U❞ 💌🖇 #kookv
Fiksi PenggemarTaehyung birazcık(!) saftı, Jeongguk'un ona olan âşkını göremeyecek kadar saf.