Hermione notların arasında birkaç çığırtkanda gördü ve hemen notları kaptığı gibi odaya gitti.Kimsenin ona gönderilen çığırtkanları duymasını istemiyordu kendisi bile duymak istemiyordu ki!Zaten açmadıda.Kendi kendilerine yandılar.Kağıtlara baktığında, Ginny'den, Hagrid'den, Harry'den, Ron'dan , Luna'dan, Mrs.Weasley'den, hatta George'tan bile mektup vardı.Birkaç tane yani 8 tanede kim olduğunu bilmediği kişilerden vardı.Önce en kötüsünden başladı yani Ron'dan.Ron;
-Hermione bunu nasıl yaparsın?Malfoy'la balo ha.Bu düşüncelerimin ötesinde bir şey.Lütfen bir daha karşılaşmayalım bile.'
Hermione yüzünü buruşturdu.Sıra Mrs Weasley'deydi;
-Hermione gerçekten mi?Bunu nasıl yapabildin.Seni yıllarca dürüst biri sanmıştım.
Ah..Harry'nin mektubunda ise;
-Hermione sen ve Malfoy ha bu gerçekten garip ama kesinlikle geçerli nedenlerin vardır.Yoksa Malfoy büyümü yaptı.Yapmasa bile sana güveniyorum.Ama herkes çok kızgın ve bende arada kalmak istemiyorum.
Hermione biraz rahatladı.
Ginny'ninkinde;
-Bu cidden aşkmı ah abim adına üzgünüm ama bu cidden çok hoş.Ona çok mu aşıksın Hermione?'
Off.İçi daraldı Hermione'nin.Herkes neden bu kadar üzerine gitmişlerdi?
Hagrid'in mektubunda;'
-Hermione o seni tehdit mi etti ha?Hemen Mcgonagall'a söylemelisin.O ne yapacağını bilir.
Nedense Hermione'nin gülesi geldi ve hafifçe sırıttı.
George'un mektubunda ise;
-Hermione eğer onu tavladıysan birkaç yumrukta benim için geçir.'
Hermione kahkahayı bastı.Tam o sırada odaya Draco'da geldi onunda elinde on kadar mektup vardı.
-Bu kadar komik olan ne Granger?'dedi ve Hermione'de mektupları gösterdi Ginny'ninki hariç.Sonra Draco'da güldü bir sürü ve mektupları açmaya devam ettiler.İkiside Draco'nun yatağına karşılıklı oturdular.Son olarak Luna'nın mektubunda;
-Farklılıklar çoğu zaman mükemmel şeyler yaratabilir Hermione.Keyfini çıkar.
Bu notta güldürmüştü Hermione'yi.Sıra bilinmeyen mektupları açmaya geldi.
-Dikkat et Malfoy, içine iğrenç karışımlar koyabiliyorlar.'dedi.Sonra mektupları açmaya koyuldular.
Draco'ya Lucius Malfoy'dan;
-Bunların hepsini bakanlığa yaranmak için yaptığını biliyorum oğlum.Devam et.'yazılıydı Draco ve Hermione bu mektuba çok güldüler.Sonra Hermione bilinmeyen mektuplardan birini açtı.
-İnanmıyorum.Draco ha!Hermione Granger.Peki Ron ne olacak haberin var mı?Yazık çocuğa.Tamam Draco'yu daha çok sevebilirsin ama insan Ron'u kendinden uzaklaştırır sonra Draco ile çıkmaya başlardı.
yazılıydı.Hermione tam anlamıyla gülmekten yerlere yattı.Tam bir aşk insanı yazmış olmalıydı bunları.Diğer mektuplardada buna benzer şeyler yazılıydı.Onlarada güldüler ama hayatta gerçekten önemli şeyler vardı.Hermione bu mektupları pek ciddiye almamıştı.Çünkü hepsininde gönlünü alabileceğini biliyordu.Ama diğer insanlar onları gerçeğe onun hala Ron'u sevdiğine inandırmak zor olacaktı.Yani kısaca Rita'ya eğlence çıkmıştı.Hermione,Draco'nun yanından mektuplara yanıt vereceğini söyledi yanına bir dolu parşömen ve kalem aldı.Sonra da Durmstrang'ların ortak salonuna indi.Çok kalabalık değildi.Sadece 7-8 kişi vardı.Birkaçı konuşuyor birkaçıda ders çalışıyordu.Hermione boş bir masaya oturdu.Ron'a;
-Ah, Ron nasıl böyle düşünebilirsin.Bu önemli bir şey değildi ki.Önemli olsa söylemez miyim?Lütfen tekrar göz önünden geçir bunları.'' diye yazdı.
Mrs Weasley'e;
-Mrs.Weasley, hakkımda böyle düşünmenize çok kırıldım.İnanınki önemli hiç bir şey yok.Ben hala sandığınız gibi dürüst biriyim.'' bunları yazarken morali bozuldu.Herkes onu kötülemeye ne kadar meraklıymış.Sanki Hermione kötü bir şey yapsada ondan kurtulsak der gibi diye düşündü Hermione.Yine de herkese cevap yazmaya devam etti.
-Aslında Harry, sadece gidecek kimsemiz olmadığı için beraber gittik.Özel ya da önemli bir şey değildi.Malfoy büyü falan yapmadı.Bana güvendiğin için teşekkür ederim.Görüşmek üzere.
-Hayır, Ginny bu aşk değil.Özel bir şey olduğunu bile düşünmüyorum.''diye yazdı Ginny'e de.Aslında ona özel geliyordu ama böyle yazmazdı tabi ki.Sonra Malfoy geldi ve onun masasına oturmak için izin istedi.Hermione'de oturmasını söyledi.Onunda elinde bir sürü parşömen vardı ve sabah ki sinirli haline yavaş yavaş bürünmeye başlamıştı.
-Hayır Hagrid bana büyü yapmadı.Sadece gidecek kimse olmadığı için beraber gittik.Özel bir şey değil''diye yazdı Hagrid'de.Malfoy görmüştü ve biraz bozuldu.Yine de o anları yaşamışlardı.
-Malesef onu tavlamadım George.'yazdı Hermione George'a.
-Teşekkürler Luna ama bu farklılık değil.Görüşmek üzere.'yazdı Luna'ya ve arkasına yaslandı.Draco'da annesine ve babasına mektup yazmıştı.Hermione çaktımadan babasına yazdığı mektubun bir kısmını okudu;
-Bu bakanlığa yakınlaşmak için değil baba.Granger'la ben tesadüf sonucu beraber gittik.Ama sen öyle düşünüyorsan öyledir.'yazmıştı devamıda vardı ama Draco'nun annesinden gelen mektup üzerini kapatıyordu.Hermione'de Mrs.Malfoy'dan gelen mektubu okumaya başladı.
-Bu kız senin 1. sınıfta hoşlandığın kız değil mi tatlım?Lütfen ondan uzak dur bitanem.Baban bu konuda ne düşündüğünü 7 yıl önce sana açıklamıştı.Her şey sona ermiş olabilir ama o hala bizden aşağıda.Onunla yakınlaşmayacağını biliyorum ama sonuçta ondan başta birazcık hoşlanmış-.'diye yazılıydı.Hermione şoku atlatamadan Draco;
-Yoksa sen benim mektuplarımımı okuyorsun Granger.Çok ayıp.'dedi ve hafif gülümseyerek yine de şüpheyle mektupları ters çevirdi.Hermione'de gülümsediO mektubun devamını okumak için nelerini vermezdi.Ne Draco ondan hoşlanmış mıydı?Hermione gülümsemesini durdurmaya çalışıyordu.Yoksa Draco anlayabilirdi.O da hemen mektuplarını topladı.
-Be-ben baykuşhaneye gidiyorum Malfoy.'dedi ve bir heyecanla gitti.Ahh Hermione öyle sevinmiştiki.Baykuşhanedeki tüm baykuşları tek tek yemleyecek enerjiye sahipti.Çığlık atmak istiyordu.Elini ağzına bastırdı.Draco, minik Draco 7 yıl önce ondan hoşlanmıştı.İnanamıyordu.Ah o küçücük platin sarısı saçlı Draco Hermione'yi sevmişti.Wooow.Vee Lucius Malfoy, Burkin ve Burkes'te onlarla karşılaştıklarında 'Sende Granger olmalısın, Draco bana senden çok bahsetti.' demişti.Şimdi anlıyordu Hermione.
Draco'nun sevgisi Lucius Malfoy tarafından bastırılmıştı.Hermione tüm kötü dileklerini Lucius'a gönderdi.Pislik herif.Belki öyle yapmasaydı.Draco'da Hermione sayesinde Dumbledore'un yanında yer alacaktı, Dumbledore'un ordusuna katılacaktı.Hermione hala çok şaşkındı.Biraz sakinleştikten sonra mektuplarını gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning Of The End/Sonun Başlangıcı
FanficSavaş sonrası Hermione Granger'ın Hogwarts'a geri dönmesi..