Sestdienas rīts:
Pamodos no modinātāja. Šodien ir pilsētas svētki. /9.jūlijs/
Man bija tik grūti piecelties, jūs nevarat iedomāties. Es nezinu, kādēļ.
Sapnī visu laiku notika mīlestības lietas. Nezinu kāpēc. Laikam tāpēc, ka gribu puisi.
Nu bet saņēmu sevi rokās un devos uz vannasistabu. Nomazgājos un devos atpakaļ uz savu istabu. Pirmais koncerts sāksies tikai pēc 2h. Un tākā es dzīvoju ļoti tuvu, kur šis koncerts notiek, varu ilgi taisīties. Kad izvēlējos outfitu, gāju uz virtuvi. Mamma jau bija sagatavojusi brokastis. Sēdos pie galda un ķēros klāt.
Kad paēdu gāju atpakaļ uz savu istabu. Bija jau laiks iet uz 1. Koncertu.
Ejot redzēju ļoti daudz cilvēku. Pie skatuves jau rosījās daudz cilvēku, bet es paspēju ieņemt labāko vietu. Un tad sāka runāt, kas vadīja visus pasākumus šodien. Un uzaicināja pirmo grupu uz skatuves. Un tad es ieraudzīju SKAISTĀKO PUISI EVER!!!!!!!
Viņam bija skaisti, gari un skruļaini mati. Viņš fuc*ing spēlēja ģitāru😍. Okay es viņu ieraugot iemīlējos. Bet es tā domāju - nu labi man iepatikās viņa izskats- nekas tāds /ja kas man nekas neviens nebija tā paticis/. Un tad es dzirdēju viņa balsi😍😍. Es jutu kā es nosarku un vēderā parādījās miljoniem taureņu.
Es skatījos tieši uz viņu, es nevarēju vienkārši beigt skatīties uz viņu...
Pēc koncerta aizgāju uz jūru un padomāju kas tikko notika. Man sirds sāka pukstēt arvien ātrāk un ātrāk. Man visu laiku padomājot par viņu, vēderā sāka parādīties taureņi un pa visu ķermeni skudriņas. Tad es sajutu kāda roku uz mana pleca. Es pagriezos un redzēju garmatainu puisi un es sapratu ka tas ir viņš. Viņš piesēdās man blakus un prasīja kpc es uz viņu tā skatījos. Un protams es nosarku, nu jo es vienmēr sarkstu. Tad es nevarēju pateikt vairāk par "nuuuu"..
Tad viņš mani apskāva un man bija drosme pateikt vismaz teikumu." Es uz tevi skatījos, jo zināju ka tevi esmu kaut kur redzējusi tikai neatceros kur..."
Tad viņš teica " Okay tad iepazīsimies" "Kā tevi sauc?"
- "Mani sauc Gabriela bet vari mani saukt par Gabbie".."Un kā tevi sauc?"
- "Mani sauc Tomass".."Cik tev ir gadi?"
- " Man ir 16 gadi, tev?"
- "Man ir 18. Kādi ir tavi hobiji?"
- "Emm dziedāšana, zīmēšana nu vēl, bet es tagad nevaru uzdomāt. Tavi?"
- "Dziedāšana, ģitāras spēlēšana un citi bet es arī nevaru tagad uzreiz izdomāt😂"
- "Man ir jautājums. Kpc tu pie manis pienāci? Es jau nesaku, ka man nepatīk, ka tu pienāci.."
- " Jo man iepatikās kā tu smaidi skatuves priekšā☺"
Nezinu kas man uznāca, bet es viņu apskāvu. Viņš mani pievilka vēl tuvāk. Un manā vēderā parādījās miljoniem taureņu, atkal.
Mēs apmainījāmies ar numuriem un kopā gājām atpakaļ uz koncertu, kur nu jau spēlēja cita grupa. Es uz viņu nemitīgī skatījos un tad viņš to pēkšņi pamanīja. Es nosaru un viņš nedaudz pasmējās un, tad pieliecas pie manas auss un pateica "Kā man patīk tava sarkšana un smaidīšana😍." Tas man lika pasmaidīt.
Tad es viņam paprasīju vai varam būt draugi un viņš atbildēja "Noteikti" un tad es viņam paprasīju "Bet tas nekas ka tev 18, bet man 16?" Viņš atbildēja: "Tie ir tikai skaitļi" un nobučoja manu pieri, un apskāva ciešā apskāvienā.
Tad man piezvanīja brālis, lai nāku mājās. Man bija tāds kāpēc ir tikai pusdienlaiks. Bet mēs tā aizrunājāmies ar Tomasu, ka nepamanījām kad sāk palikt jau tumšs. Mēs tad atvadījāmies un viņš nobučoja manu pieri un atkal nosarku. Viņš pasmaidīja.
Ieejot mājās nevarēju beigt smaidīt. Atnākot mājās uzreiz gāju uz vannasistabu, sataisījos gulēšanai un gāju gulēt.
YOU ARE READING
Mīlestība no pirmā acu skatiena
Romancestāsts par meiteni, kas iemīlējās no pirmā acu skatiena. Ticiet man, jūs kādā brīdī sāksiet raudāt. Nu protams, ja jums ir jutas🤣. Es pat sāku raudāt dažās vietās rakstot šo.