part five

17 2 0
                                    

Pamodos kārtējo reizi pirmā. Es mēģināju saprast, kas vakar notika. Vakardienas notikumi lika man pasmaidīt.
  Tad pamodās Tomass. Uzreiz paskatījās uz mani un noskūpstīja. Un teica:
- Paldies mīļā ar tevi kopā pavadītais laiks ir vienkārši brīnišķīgs!
Es pasmaidīju un sāku līst ārā no gultas. Bija laiks braukt mājās. Lai vai kā es to negribētu. Tad pienāca laiks ģērbties. Kad bijām jau gatavi devāmies uz mašīnu.
*Mašīnā*
- Es tevi tik ļoti mīlu. Teicu
- Es tevi vairāk Gabbie.
   Kad bijām pie manām mājām redzēju, ka neviena nav mājās. Tāpēc ieaicināju Tomasiņu.
Ieejot mājās, aizgāju uz vannasistabu un nomazgājos. Ģimene nebija mājās, jo atkal aizbrauca pie brāļa meitenes. Viņam jau ir 13 gadi. Bet viņi nebūs mājās kādas 2 dienas. Tāpēc Tomass paliks pie manis.
*Tomasa sk. p.*
Redzēju kā Gabbie iznāca ārā no vannasistabas. Tikai dvielī. Kā man viņa patīk. Viņa ir skaistākā būtne šajā galaktikā. Un tad viņa saģērbās viņas nakts drēbēs. Viņa sāka mani skūpstīt, nu protams es nepretojos. Mēs esam jau kopā divus gadus, un šie divi gadi ir vislabākie.
- Mīļā, ko daram?
- Es nezinu, bet tu tak neesi bēdīgs, ka mēs nedarījām nu to vakar vai tagad tuvākajā laikā nedarīsim.
- Protams ka nē, bet es varu zināt kāpēc?
- Jo es neesmu gatava tādām pārmaiņām. Bet neuztraucies man vajag vienkārši saņemties.
- Labi, nav jau tā, ka man to vajag.
- Es saprotu tu esi puisis un esi ar meiteni kopā jau divus gadus. Un mums pat nav bijis sekss
- Nu es neesmu tāds puisis. Man nevajag seksu, lai būtu laimīgs. Man vajag tevi, lai būtu laimīgs un es esmu laimīgs.
Skūpstot Gabrielu mana sirds vienkārši sāk sisties un vēderā taureņi parādās.
* atpakaļ uz Gabrielas skatpunktu *
Pirms aizmigām kopā skatījāmies filmu. Tajā vienā vietā parādījās seksa aina. Viņš tā paskatījās uz manis. Bet mēs ātri aizmigām. Bet nakts vidū es viņam pielīdu klāt. Viņš pamodās. Un tad es sāku viņu skūpstīt. Un teicu es esmu gatava. Un tad jau jūs sapratāt ko mēs darījām...

Mīlestība no pirmā acu skatiena Where stories live. Discover now