Part two

23 1 0
                                    

  Pamodos un uzreiz padomāju par Tomasu. Paņēmu telefonu un redzēju neizlasītas vēstules no Tomasa. Mana sirds sāka sisties tik ātri. Ātri atvēru un izlasīju. Tajās bija teikts ļoti mīļas lietas, piemēram, "tu man ļoti pietrūkst" un "kad esi brīva?"
Uzrakstīju, ka man viņš arī ļoti pietrūkst un, ka esmu brīva kaut vai šodien. Un tad viņš atrakstīja to, lai tiekamies 13:00 pie skatuves.
  Laimīga izlēcu no gultas un gāju uz vannasistabu. Bija jau 11:30. Gāju brokastot. Mājās neviena nebija, jo visi aizbrauca uz Rīgu satikt mana brāļa meiteni. Viņam 11 un jau meitene, bet vismaz viņš ir laimīgs. Nu bet viņi atpakaļ būs apmēram sešos vakarā. Tāpēc man bija doma uzaicināt Tomasu ciemos, ja viņam jau nebija izdomāts kas cits.
  Bija pienācis laiks iet ārā. Biju jau gatava. Paņēmu somu tajā ieliku telefonu un maku. Izejot ārā aizslēdzu durvis un atslēgu ieliku somā.
Ejot jau redzēju, ka Tomass tur jau stāv. Ceru, ka negaidīja ilgi, bet es biju tieši laikā. Ieraugot mani viņš sāka nākt man tuvāk. Mēs apskāvāmies un es atkal nosarku, un viņš atkal par to pasmaidīja.
Es prsīju: "Vai tev ir šodien kādi plāni?"
- " Nē, es vienkārši gribēju tevi satikt."
Es viņu ļoti stipri apskāvu. Un tad teicu: "Ejam pie manis. Man nav neviens mājās." Tomass pamāja ar galvu un mēs gājām.
  Ieejot mājās viņš pateica: "Tev te ir ļoti mājīgi."
- "Paldies!"
- "Ejam uz tavu istabu?"
- "Okay"
Izejot uz manu istabu Tomass iegūlās manā gultā un teica "Nāc"
Ieguļoties gultā viņš uz manām lūpām nepārtraukti skatījās. Es viņam prasīju kāpēc, bet viņš tām tuvojās vien tuvāk un tuvāk līdz pieskārās. Tas bija labākā sajūta ko bijusi sajutusi. Protams es nepretojos.
  Bet kad mēs beidzām skūpstīties es viņam uzprasīju: "šis tak nav vienas dienas notikums??" Viņš uzsmaidīja un sāka atkal skūpstīt manas lūpas.
- " Es varu šodien palikt pa nakti?"- Tomass prasīja
- "Es īsti nezinu, jo ģimene drīz būs, bet mēs varam pateikt, ka mēs esam tikai draugi."
- "Okay, tikai man jāaizbrauc uz mājām pakaļ drēbēm utt."
- "Okay. Bet es savu nevainību negribu zaudēt līdz 18 gadiem. Tev par to nekas nav?"
- "Protams, ka nav pretī nav es saprotu." Izgāja ārā no manas istabas noskūpstot mani.
Kad viņš izgāja no mājas es sāku bļaut no prieka un piezvanīju mammai vai viņš var palikt un viņa atļāva.
   Tomass atnāca pēc 20 minūtēm. Ienāca iekšā iekšā un uzreiz uzskrēja uz manu istabu.
- "Nu tev atļāva?"
- "Jā, tikai man bija jāpasaka, ka mēs viens otru jau pazīstam gadu."
- "Nu jā, jo viņa ganjau domātu kautkāds svešinieks paliks pa nakti😂."
- "Tieši tā🤣" "Tu gribi kaut ko ēst??"
--"Nē, tikko paēdu." Teica Tomss nobučojot mani.
Tā arī pienāca vakars. Ģimene bija jau atbraukusi, iepazinās ar Tomasu, pavakariņojām visi kopā un tad katrs pa savām istabām. Mēs ar Tomasu runājām par vis vissādām lietām.
Un tad ap vieniem aizgājām gulēt. Viņš apskāva mani guļot un es jutos lieliski.❤

Mīlestība no pirmā acu skatiena Where stories live. Discover now