part six

24 2 0
                                    

* 1.septembris *
Es sāku iet uz augstskolu. Un arī sāku iet mācīties uz mašīnu. Es mācos par dizaineri.
Šodien Tomasu satikšu vakarā. Iesim uz filmu "After. Pēc mūsu tikšanās."
Bet tagad man jātaisās. Man viss tagad būs jauns. Jauna skola, jauni draugi. Protams es esmu tam visam gatava, bet ir ļoti liels uztraukums.
   *pēc skolas 1. Dienas*
Tūlīt satikšos ar Tomasu. Nevaru sagaidīt pastāstīt 1. skolas dienu.
- Čau Tomasiņ!
- Nu sveiki, sveiki mīlulīt! Teica tomas apskaujot mani.
- Ejam uz filmu, pa ceļam visu pastāstīšu.
* pa ceļam uz filmu*
- Nu kā tad tev gāja? Prasīja Tomass
- Ļoti labi, bet vienīgā sliktā lieta bija tā, ka nesadraudzējos ar nevienu.
- Jo.....?
- Nu, jo visi tur gāja pa bariem. Bet ne par to ir stāsts. Tātad skolotāji tur ir ļoti jauki, bet stingri. Aa un viens čalis man visu laiku koļijās. Vienīgā reize, kad es ar viņu runāju bija tad, kad vajadzēha paprasīt kur ir nākamā stunda.
- Kā tu varēji zināt, ka viņš koļijās?
- Nu, jo viņš visu laiku prasīja vai man ir puisis, vai mums ir nopietnas attiecības un arī vai negribu iziet ārā ar viņu. Aa un viņa vārds ir eemmm, pag kā bija, aa Dainis.
- Ou, un kā viņš reaģēja, ka tev ir puisis?
- Viņš jautā vai man ir puisis, un es sākumā atbildēju, ka nav nu, lai redzētu reakciju. Bet tad es pateicu, ka man ir skaistākais un labākais puisis pasaulē
- Aw paldies! Un kāda tad viņam bija reakcija?
- Viņa smaids pārvētās par apgriestu smaidu🤣🤣. Tas  reāli bija tik smieklīgi. ..... O reku viņš ir.
- Nu ko daram?
- Ejam garam un noskūpstamies🤭. Es teicu klusītiņām.
- Okay mīlulīt.
* ejot viņam garām*
Mīļā Gabriela es tevi tā mīlu. *ilgākais skūpsts ever*
- Es tevi tā mīlu Tomasiņ. Es teicu un nemaz nezinu no kurienes iztecēja asara.
- Mīļā kas tad nu. Kāpēc asariņa ir?. Tomass ar savu roku noslauka.
- Es tevi tik ļoti mīlu. Piedod, ka raudu. Es nevaru vienkārši pateikties, ka tu esi ar mani.
Apskāva mani un sajutu, ka viņam nobirst dažas asaras.
- Es tevi tik ļoti mīlu. Noteica man ausī.
Šis vairs sen nebija, lai Dainim noskaustu.
Tā mēs aizgājām uz kinoteātri, noskatīties filmu.
* pēc filmas*
- Paldies, mīļumiņ par šo skaisto vakaru! Teicu Tomasiņam
- Paldies, Tev!
* skūpsts*
  Šonakt palikām pie manis. Man bija nopirkts dzīvoklis. Arlabunakti ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mīlestība no pirmā acu skatiena Where stories live. Discover now