part four

18 2 0
                                    

*Pēc diviem gadiem*
Mēs esam kopā jau divus gadus. Pateicoties viņam mani skolā vairs neapceļ, jo viņi zināja visi, ka es ar Tomasu esmu kopā.
Mums ar Tomasu nav bijuši strīdi. Šodien man paliek 18 gadi. Laiks paskrēja ļoti ātri. Viņš bieži palika pie manis pa nakti. Viņš teica, šodiena būs neaizmirstama.
*rīts*
  *Zvana telefons*/Tomasiņš❤/
- Labrīt mīlulīt. Daudz laimes tev dzimšanas dienā!
- Labrīt mīļais! Paldiesiņš! Es tevi tā mīlu.
- Es tevi vairāk❤.. Sāc taisīties es pēc 40 minūtēm būšu pie tavas mājas!
-Okay mīlulīt. Bučas😘
- Bučas😘
*pi, pi, pi.*
Izlīdu no gultas un sāku taisīties. Es biju tik priecīga. Noejot lejā mani sagaidīja brokastis un zīmīte.
*zīmīte*
Labrītiņ, saulesstariņ!
Daudz laimes Tev tajos 18!
Daudz bučas, un dāvana Tev ir zem šķīvja.
Klusītēm pie sevis pateicu: Paldies!
Kad biju paēdusi paskatījos, kas ir dāvanā. Dāvana bija aploksnē. Aploksnē bija 1000€.
Wow. 😱❤
Kad biju jau gatava paņēmu somiņu tajā ieliku: telefonu, maku un lūpas balzāmu. Kad biju jau ārā, aizslēdzu durvis un atslēgu ieliku somiņā...
Tad piebrauca limozīns. Man atsprāga acis. Tad no limozīna izkāpa Tomass un aicināja mani iekšā limozīnā. Es gandrīz ar sirdi aizgāju, kad ieraudzīju limozīnu.- Teicu Tomasam
Viņš pasmējās. Pirms iekāpām limozīnā, noskūpstijāmies. Man nebija ne jausmas, kur mēs braucām. Viņš mācēja noslēpumus turēt ļoti labi, tāpēc neteica kur braucam. Tad mēs saskatījāmies un viņš uzjautāja:
- Tu esi kādreiz bijusi slidot?
- Jā, kāpēc jautā?
- Vienkārši mēs braucam slidot
- A tu zināji, ka es dievinu slidot?
- Jā, bet es nemāku slidot, iemācīsi?
- Protams, Mīļais.
Paslidojām. Tomasiņš iemācījās slidot. Viss bija izdokorēts ļoti skaisti. Mēs tur bijām vienīgie.
*Atpakaļ limozīnā*
- Es tevi tik ļoti mīlu Gabbie!
- Tu pat nevari iedomāties, cik es tevi mīlu!
*Ilgākais skūpsts ever*
Es nezinu kāpēc, bet man nobira dažas asaras.
- Par ko tu raudi mīlulīt?
- Es esmu tik pateicīga, ka pat to nevar vārdos izteikt. Šie divi gadi ir vislabākie gadi no visiem maniem 18.
Tomasam sāk nobirt dažas asaras arī.
- Mīļā, tu pat nezini cik esmu pateicīgs Tev! Šie divi gadi ir mainījuši manu dzīvi uz 100%. Tu manu dzīvi padarīji 100% labāku. Es tevi tik ļoti mīlu😘❤
Un tad mēs tur aizmugurē raudājām prieka asaras. Pēc kādas stundas mēs bijām klāt pie labākā restorāna mūsu valstī. Ārprāts-es iesaucos.
- Kas ir?
- Tu tak zini, kas šis ir par restorānu?
- Jā, tu uz šo gribi jau aizbraukt sen.
Es apskāvu Tomasu.
Kad bijām jau paēduši, braucām uz manām mājām. Bet pa ceļam Tomass pateica, ka mēs vēl kaut kur brauksim. Man jāpaņem dažas drēbes utt.
   Kad paņēmu visu vajadzīgo gāju atpakaļ uz mašīnu, tikai tagad uz Tomasa mašīnu, jo gribējām pabūt vieni. Mēs aizbraucām uz hotel/spa.
Protams mēs bijām ļoti saguruši, tāpēc uzreiz gājām uz istabiņu. Kad bijām sakārtojušies gājām uz masāžu.
    Kad beidzās masāža, mēs gājām atpakaļ uz istabiņu. Kad bijām jau istabiņā es uzlēcu virsū Tomasam un sāku skūpstīt, protams viņš nepretojās.
Pēc neilga laika mēs bijām jau gultā.
Un tad viņš jautāja:
- Vai tu to gribi?
- Piedod, bet vai mums tas ir jādara?
- Protams, ka nē.
- Es tevi tā mīlu.
- Es tevi vairāk😘.
Un pāris stundas skatījāmies filmas. Iegūlos viņa muskuļotajā augumā un klausījos kā pukst viņa sirds.
- Es ceru, ka tu neesi dusmīgs, ka mēs nedarījām nu to.
- Protams, ka nē, kāpēc lai es būtu dusmīgs. Man nevajag seksu lai būtu laimīgs ar tevi. Teica Tomass, noskūpstot mani.
- Paldies, mīļumiņ pa šodien! Nebiju nekad iedomājusies šādu dzimšanas dienu❤😘.
Un tā mēs abi vienlaikus aizmigām.

Mīlestība no pirmā acu skatiena Where stories live. Discover now