15 - Piper McLean

1.6K 95 66
                                    


piper

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

piper.mclean dziękuję za przepiękne zdjęcie rachel.e.d

35 700 likes, 14 comments

valdezinator Królowa Piękności 😍

Użytkownik piper.mclean zmienił nazwę na krolowa.pieknosci

madralinska a od kiedy ty i rachel.e.d się przyjaźnicie, krolowa.pieknosci?

krolowa.pieknosci możesz nie mieszać się we wszystko, co jest związane z rachel.e.d, madralinska?

glonomozdzek a wy znowu o rachel.e.d...?

rachel.e.d wzywaliście mnie, kochani?

madralinska widzicie?! Jak tylko glonomozdzek napisał, to od razu i ona się pojawiła!

apollo.lester.papadopoulos mam dla ciebie złe wieści, madralinska

madralinska niby jakie, apollo.lester.papadopoulos?

apollo.lester.papadopoulos właściciel "Mitograma", szanowny gromowladny (znasz go jako dziadka Zeusa) postanowił, że zostajesz zablokowana na dwa miesiące przez agresję wobec innych użytkowników.

madralinska ale mnie denerwuje samo istnienie rachel.e.d, nic na to nie poradzę, wytłumacz mu to moim ADHD...

gromowladny witaj, madralinska. Z uprzejmością informuję Cię, iż zostałaś wykluczona na dwa miesiące ze społeczności "Mitograma". Cały Olimp życzy Ci miłego życia w Obozie Herosów bez możliwości dodawania i przeglądania zdjęć oraz komentowania ich.

Użytkownik madralinska został zawieszony.

valdezinator dobra robota, apollo.lester.papadopoulos. Ten twój pomysł o naskarżeniu na Mądralińską dziadkowi Zeusowi wypalił ;).

apollo.lester.papadopoulos wiesz, valdezinator, zrobiłem to tylko dlatego, że miałem nadzieję, iż Zeus przywróci mnie do boskiej postaci...

valdezinator *face palm*

mitogramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz