26 - Demeter

1.2K 71 139
                                    

owsianka2000 a dziś zjemy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

owsianka2000 a dziś zjemy... Owsiankę!

1 like, 35 comments

valdezinator niech pani wybaczy, owsianka2000, ale banany na tym zdjęciu wyglądają na zgniłe

owsianka2000 to bio banany, nie znasz się, valdezinator

glonomozdzek mnie tam ciekawi kto był tą ciotą i zalajkował to zdjęcie 😏

apollo.lester.papaodpoulos hej, nie nazywaj mnie ciotą, glonomozdzek!

cupidyn czyli to byłeś ty, apollo.lester.papadopoulos?

apollo.lester.papadopoulos robię wszystko, żeby powrócić do boskiej postaci 😖

meg.mccaffrey nareszcie będę miała od ciebie spokój

apollo.lester.papadopoulos jako bóg też nie będę dawał ci żyć w spokoju, meg.mccaffrey. Na przykład zamienię się w trawę i będę cię zaczepiał gdziekolwiek nie pójdziesz.

valdezinator bycie trawą musi być okropne. Rośniesz sobie i rośniesz, ktoś zużywa dużo wody na podlewanie ciebie, co jest nieekologiczne, a ten trud tylko po to, by jakiś człowiek męczył się z kosiarką, aby cię skrócić.

meg.mccaffrey właśnie. Poza tym, jeśli przeprowadzę się na pustynię, będzie tam mało trawy i odczepisz się ode mnie, apollo.lester.papadopoulos

apollo.lester.papadopoulos a jeśli zamienię się w piasek?

meg.mccaffrey nie ma sprawy, jeśli chcesz być deptany przez wielbłądy to proszę bardzo...

apollo.lester.papadopoulos okej, wolę w takim razie zostać człowiekiem i wkurzać cię do końca życia, zadowolona?

meg.mccaffrey średnio... Bo jak będziesz mnie wkurzał, to się odwdzięczę!

apollo.lester.papadopoulos w takim razie ja... Wolę zostać trawą.

gromowladny twoje życzenie jest dla mnie rozkazem, synu

valdezinator ALE TRAWA JEST NIEEKOLOGICZNA!

glonomozdzek właśnie, lepiej zamienić go w drzewo!

thalia.grace gęba na kłódkę, glonomozdzek. Mam doświadczenie w byciu drzewem i nie polecam.

glonomozdzek ale zoe.n będzie mogła wieszać na nim zabitych ponownie zmarłych...

apollo.lester.papadopoulos NIE CHCĘ BYĆ DRZEWEM, NA KTÓRYM WISZĄ TRUPY!

zoe.n miło, że się o mnie martwisz, glonomozdzek, ale w Hadesie mamy wiele drzew.

glonomozdzek ookej... zoe.n

meg.mccaffrey wieszasz trupy na drzewach, zoe.n?

apollo.lester.papadopoulos a tak jak zwykle gada bez ogródek...

zoe.n nie mogę ci powiedzieć, meg.mccaffrey, ponieważ jako córka Demeter będziesz się przejmować losem tych biednych drzew

valdezinator a kto powiedział, zoe.n, że dzieci Demeter przejmują się drzewami...

glonomozdzek nawet sama Demeter bardziej przejmuje się owsianką z bio bananami niż drzewami, zoe.n

owsianka2000 jak śmiesz mnie tak poniżać, glonomozdzek?! Nie rozumiesz jak dobra jest owsianka, każdy śmiertelnik, heros i bóg powinien ją zjadać każdego dnia na śniadanie, obiad i kolację!

valdezinator na śniadanie, obiad i kolację? Spoko, przynajmniej na deser wraz z Festusem zjemy tabasco, owsianka2000

calypsoo Leo... Jesz tabasco wraz z Festusem?

valdezinator od teraz tylko na deser, kochanie, ponieważ postanowiłem stosować się do zaleceń owsianka2000. Nie ma to jak zgniłe, bio banany.

owsianka2000 one nie są zgniłe 😑

meg.mccaffrey nie ma co jeść zgniłego żarcia - po co stawać się kompostem dla bio bananów?

apollo.lester.papadopoulos zaczynam się bać, że jak dorośniesz zostaniesz wielkim człowiekiem, meg.mccaffrey

_________________________
Ten kto pozna skąd pochodzi cytat, który Lester opowiedział na końcu, dostaje dedykację w kolejnym rozdziale 😘

Poza tym, Leo i Meg znów wymiatają ze złotymi myślami, za które powinniśmy przyznać im Mito-Nobla.

"Nie ma co jeść zgniłego żarcia - po co stawać się kompostem dla bio bananów?"

~ Meg McCaffrey

"Bycie trawą musi być okropne. Rośniesz sobie i rośniesz, ktoś zużywa dużo wody na podlewanie ciebie, co jest nieekologiczne, a ten trud tylko po to, by jakiś człowiek męczył się z kosiarką, aby cię skrócić."

~ Leo Valdez

Warto też wspomnieć o Nieśmiertelnej Kukurydzy, którą Leo zadebiutował w poprzedniej części:

Warto też wspomnieć o Nieśmiertelnej Kukurydzy, którą Leo zadebiutował w poprzedniej części:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jest 04:18 nad ranem... Tak, ja sobie piszę w najlepsze "Mitogram". Chciałabym Wam podziękować jeszcze za 40 obserwujących - ta liczba wybiła akurat w moje urodziny, które obchodzę akurat 1 lipca, co jest wspaniałym prezentem 😘😘😘

Następna cześć przepełniona złotymi myślami naszych herosów, bogów i byłych bogów już niedługo!

mitogramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz