2.Bölüm

66 4 3
                                    

Sabahın ilk ışıklarında uyandim. Genelde ninem zor uyandırırdı. Kalktım. Sabah ilk işim ayana bakmaktır. Güzel değilim ama belime kadar uzanan simsiyah saçlarımı seviyorum. Ninem beni anneme çok benzetir. Saçlarım siyah, gözlerim mavi, minik bir burnum.. Benim güzel annem.

" Nazlım yemek hazır. "

Benim pamuk ninem. Ailemin vefaatından sonra ninem beni hiç yanliz birakmadi. Canım benim, hep yanımda oldu. Amcamlara karşı korudu. Buarada amcam dediğime bakmayın, kendisini hiç sevmem. Yıllardır görüşmüyoruz. Miras canavarı kendisi.

"Geliyorum ninem."

Bugün okulun ilk günü. Klasik kıyafetlerimden vazgecmem. Bilekte biten koyu kot, bol tişört, saçlarimı yandan orgü.. Makyaj yapmayı sevmiyorum. Güzel annem hep sadelikten yanaydı. Güzel insan her haliyle güzel olmalıydi. Fakat ben kendimi güzel bulmuyorum.Son birkez aynaya baktım ve çantami alıp aşağı indim.

"Ninem harikasın"

" Nazlım güzelce karnını doyur ki zihnin açılsın."

Ah benim güzel ninem sen olmasan ben nasıl ayakta durabilirdim. Hayatımdaki tek insan.. Hızlıca yemeğimi yiyip kalktım. Kapıyı açmamla yelizimle carpışmamiz bir oldu.

"Eh yelizim ne bu telaş sakin ol"

"Nazlım okulun ilk günü heyecanlıyım."

"Eee psikolog hanım kendinizi lütfen motive etmelisiniz bunu da ben mi söylemeliyim?"

"Hemen hemen hemen laf söyle zaten haydi otobüsü kacırcaz nazlım"

Çocukluk arkadaş bir başka oluyor. Yeliz.Yelizim benim. Heranımda yanımda olan tek dostum. Kardeş gibiyiz. Kaderimiz bile benziyor. Annesi küçükken vefaat etti babasıyla yaşıyor fakat babası sağ ayağı pek tutmuyor. Bu nedenle gece bekçiliğinde çalışabiliyor. Yelizle ikimiz cafede garsonluk yapiyoruz.Destek olmaya çalışıyoruz. Yelizim pskolog olacak, ben ise savcı. Küçüklük hayalimiz. Aynı okulu ve farklı bölümleri kazandık. Umarım herşey güzel olur..

"Herkes çok güzel ve yakışıklı nazlım"

"Olabilir Yeliz sende güzelsin"

"Ay bize bakıyorlar sanki?"

"Yelizim sakin olurmusun altarafi okula geldik bu kadar heyecanlanma."

"Bu kadar rahat olabiliyorsun?"

"Kimseyi görmüyorum. Sadece okuluma gidip gelicem hepsi bu kadar."

"Bazen bitkisel hayatta gibi davraniyorsun.Korkutma beni nazlım."

" Haydi Yeliz."

"Öpmek yok mu kardeşini motivasyon için buna ihtiyacım var nazlım"

" Ah Yeliz "

Okulum çok güzel. Yelize kiziyordum heyecanli diye şimdide ben kalbim cikicakmis gibi.

Büyük koridor her bir köşesinde kılıç cicekleri, bembeyaz hertaraf küçük süslerler donatilmis bir raflik ödüller var.

"Yuh önüne bak"

"Hem siz bana tosluyor hem de bagiriyorsunuz bune saygisizlik. Takım elbise giymisiniz ama bir adam olmayı beceremişsiniz."

Elini uzatı. Ben kalkarım bakışıyla ayaklandım. Arkamı döndüm hizla uzaklaştim. Bune saygisizlik gerçi suç bende etrafı incelerken önüme bakmazsam olacagi bu tabi birde bagırdık rezilde olduk iyimi. aman Nazlı her yerde kendini belli etmesen olmaz demi kızım ya!

RüyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin