Kurtuluşun Yolu

52 5 0
                                    

Gözde, annesinin evinde biraz daha rahatlamıştı. Babası,Gözde küçük yaştayken ölmüştü. Gözde'de ayrı eve çıkınca annesi yalnız kalmıştı. Gözde'nin annesi Simge hanım, emekli öğretmendi. Kıvırcık saçlı,çevresi tarafından çok sevilen bir kadındı. Gözde annesine olanları anlattı. Simge hanım çok endişelenmiş belanın onlarıda bulacağını düşünmüşlerdi. Ama Gözde'nin kafasın da bir soru daha vardı. "Ya katil o değilse". Fakat parçaları yerine otutturunca başkasının olma gibi bir olasılığı fazlada yoktu. Ertesi sabah Gözde,polise gidecek ve katili ihbar edicekti. Sabah oldu Gözde,annesinin sesi ile uyandı.

Hemen üstünü değiştirdi ,elini yüzünü yıkadı kahvaltı yapmadan evden çıktı. Evden çıktığı andan itibaren çok fazla endişeleniyordu. Sürekli arkasına bakarak yürüyor takip edilmekten korkuyordu. En yakın mahalle karokoluna gitti. İhbarını yaptı, hiç beklemeden eve geri dönmeye başladı.

Gözde'yi evinde bulamayacak olan Katil Sevgilinin, gideceği ilk yer Simge hanımın evi olacaktı. Simge hanım'ın evinin yanındaki kafeye oturdu ve apartmana gelen gideni izlemeye başladı. O sırada Gözde karakoldan dönmüş apartman kapısını açmaya çalışıyordu. Gözde'nin burada olduğunu görünce harekete geçti. Kapı kapanırken ayağını kapıya koydu ve kapının kapanmasını engelledi. Gözde,evden içeri girmişti. Annesi markete gittiği için evde yalnızdı Gözde. Zil çaldı. Gözde,annesinin eve geldiğini düşünerek kapıyı açtı. Kapıyı açtığında yerde bir not buldu. Notta "Her şey bitti aşkım" yazısı vardı. Gözde, notu tam olarak okuyamadan yan taraftan bir anda çıktı, Gözde'nin ağzını kapatarak içeriye soktu. Gözde, eski sevgilisinin elini ıssırdı. Yan odaya kaçıp kapıyı kilitledi. Gözde o kadar derinden ıssırmıştı ki eski sevgilisinin eli kanamıştım.Gözde, hemen polisi aradı. Gözde polise telefonda derdini anlatırken, katil odanın kapısını yumrukluyordu. Kapının camını kırdı ve sonrada kapıyı.Gözde'nin üzerine gözü dönmüş gibi yürüdü. Gözde odanın en köşesine sıkışmış ve bir umut bekliyordu. Gözde'nin yanına geldi ve yavaş yavaş ona karşı nefes alıp verdi.Ceketinin cebinden bıçağını aldı. Hep şu cümleyi söylüyordu "Seni hep sevdim bu yüzden canın acımayacak." Gözde öldürmemesi için yalvarıyordu. O sırada Gözde'nin beklediği umut gelmiş olabilirdi. Sokakta polis sirenleri duyuldu. 15 saniye sonra evin kapısı çaldı. Polisler kapıya gelmişti. Simge hanım kapıda polisleri görünce şok olup yere yığıldı. Kapıyı açan olmayınca, polisler kapıya kırarak içeri girdiler. Gözde duvar köşesine çökmüş ağlıyordu. Katil, arka camdan kaçmıştı. Gözde'nin yüzü kanıyordu. Küçük bir bıçak izi vardı.

Katil, acaba Gözde'nin yüzünü çizerek bir ipucumu vermek istiyordu. Polis hemen çevreyi araştırmaya başladı ama bir iz bulamadı. Yayan olarak nereye kaçabilirdi bu kadar hızlı? Polis belki bu soruyu cevaplayamıyordu. Ama polis onu dışarda ararken o başka birinin evine zorla girmişti. Evdeki kişiyide rehin almıştı. Saklanmak için orayı kullanıyordu. Evin sahibi polise haber vermeye kalkışınca elindeki bıçağı adamın şah damarına sapladı. Etraf kan gölüne dönmüştü. O sırada sinirini adamın her yerine bıçak sokarak çıkardı. En sonunda bıçağı cesedin anüsüne soktu ve içeriyi deşermiş gibi içerde oynattı. Oda kan gölüne dönmüştü. Artık durdurulmaz bir seri katile dönmüştü. Kendini tanrı yerine koyuyor, ve her canı kendi alacağını düşünüyordu. Bu güç ona daha da fazla cinayet işletme sebebi veriyordu.

Bir Katilin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin