Simge hanım katilin karın boşluğuna bir dirsek attı. Kapıya doğru koştu. Katil kendini toparladı ve ona yetişti.
Boğuşma sırasında Simge hanımın üzerindeki kazak bile yırtılmıştı. Katil,Gözde'nin annesinin başını kapıya vurdu ve suratına bir tokat attı. Simge hanım yere düştü. Başı kanıyordu. Kan katili daha da cezbetti. Daha da kan istiyordu. Ve bunu intikam olarak elde ediyordu. Artık cinayet işlemek intikamdan çok hırs ve arzuya dönüşmüştü onun için. Simge Hanımın kafasına ayakkabılığın üzerinde duran şemsiye ile vurdu,vurdu bir daha vurdu! Simge hanımın nabzını kontrol etti. Nabız yoktu. O da ölmüştü. Cesedi yatak odasına taşıdı. Üzerindeki tüm kıyafetleri çıkardı. Mutfaktan keskin büyük bir bıçak aldı. Yatağın üzerinde ilk başta çıplak cesedin kafasını kesti. Keserken içini inceliyordu. Kafasını kestikten sonra cesedin göğüslerine indi. Göğüsleri usta bir şekilde kesti ve sanki bir kalıbı çıkarıyormuş gibi bedenden ayırdı. Kestiği kafayı saçlarından tuttu ve holde duran ayaklı askılığın tepesine götürüp,astı. Yatak odasında göğüssüz ve kafasız bir beden kalmıştı.İşi bitince gidip banyoya girdi.
Banyodan çıkınca evden hiç bir şey olmamış gibi ayrıldı. Kendi evine döndü. Kendi evi çevresinde ve apartmanda tek bir polis yoktu. Hemen evine çıktı. Yatağa uzandı. Bir saatlik bir şekerleme yaptı.
Gözde o sırada annesinin evine dönmüştü. Şok oldu. Dili tutulmuştu. Konuşamıyordu.
Polise haberi çığlıkları duyan komşuları haber verdi.
Polis,her yeri teker teker kontrol etti. Yine her kanıt onu gösteriyordu.
Katil,polis onun evine doğru yola çıkmışken, eline tabletini aldı ve internetten o sırada canlı yayınlanan Dünya Erkekler Basketbol Şampiyonasında ABD-TÜRKİYE maçını izlemeye başladı.
5 dakika içinde apartmanın etrafını onlarca ekip aracı çevirmişti. Artık yolun sonuna gelmişti. Dışarda polis sirenlerini duyduğu halde duygusuzca maçı izlemeye devam ediyordu. 15 saniye sonra kapı çaldı. Polis "Kapıyı aç yoksa sonu kötü olur eğer açmassan kapıyı kırarak içeri gireceğiz"dedi. Katil maçı izlemeye devam etti. Polisler kapıyı kırıp içeriye girdiklerinde ise içerde kimse yoktu. Maçın açık olduğu tablet sehpaya üzerinde duruyordu. Yangın merdivenine açılan kapının açık olduğu gördüler. Yangın merdiveni çıkışında da bir polis bekliyordu ordan kaçma olasılığı düşüktü. Aşagı inip baktıklarında ise olay çok farklıydı. Polisin ensesine eline aldığı cam şişe ile vurmuş bayıltıp kaçmıştı.
Polis dışarda onu aramayı başlamıştı.
1 Ay sonra...
Polis, aramalarından hala bir sonuç bulamamış, ve o süre içinde katilin izine bile rastlanmamıştı bile. Gözde,psikolojik tedavi görüyordu. Sadece Gözde kalmıştı geride öldürmesi gereken. Ama 1 aydır hiç bir yerde yoktu. Gözde,zaman geçtikçe akıl sağlığını daha da kaybediyordu. Her an heryerden tehtit ona gelecek gibiydi. Polis ne kadar bu ihtimali düşünsede sanki yer yarılmıştı ve içine girmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Katilin Hikayesi
Mystery / ThrillerHer katilin,cinayet işlemek için bir nedeni vardır.Katiller değil onları bu nedene sürükleyenler asıl suçlulardır.