Dışarda polis sirenleri içerde kan...
Ölen ise masum bir insan.
Evi kan götürüyor,dışarda polis onu her yerde arıyor. Ama onu gören kimse yok. Sırf saklanmak uğruna masum bir insana daha kıymıştı. Kısa sürede arkasında 4 cinayet ve polise gel bul beni diyen kanıtlar bırakmıştı.
Ama artık son cinayeti işlediği evden çıkması lazımdı. Ne zaman kafasını pencereden dışarı bakmak için uzatsa bir polis aracı görüyordu. Akşama kadar orada kalmak zorunda kaldı. O kadar rahattı ki sabah cinayet işlediğini ve yan oda da yatan cesedi unutmuş gibi akşama kadar evde oturdu hatta duşa girip çıktı. Aklından intikam almak istediği kişileri çıkartamıyordu. Saat 22.00 gibi cinayeti işlediği evden çıktı ve kendi evine gitmek için yola koyuldu. Aslında kendi evine gitmesi çok aptalcaydı,polisin ilk gideceği yer orasıydı. Otobüse bindi. Yaklaşık 30 dakika sonra evine vardı. Apartmanın kapısında 5-6 tane ekip aracı vardı. Eve giremeyeceğini anladı . Dışarda sadece 2 polis vardı. 2'si de farklı yerlerde duruyordu. İlk polisin arkasından yaklaştı ağzını kapattı ve boğazını keserek işi sessizce bitirdi. 2. Polis oradaki hareketliliği görünce oraya doğru gitti. 2. Polis oraya gidene kadar aracın diğer tarafına saklanmıştı. Arkadaşının cesedini görünce daha şoku atlatamadan o da şehit olmuştu. O da devriye arkadaşıyla aynı şekilde hayata gözlerini yummuştu.
Apartman girişini boşaltmıştı. Apartmana girdi ama eve giremezdi. Evinin içinde 10'dan fazla polis vardı. Giriş kattaki Şevval hanımın dairesine girmeye karar vermişti. Zili çaldı. Şevval hanımın onu görmemesi icin kenara geçti. Şevval hanım kapıyı açtığı anda Şevval hanımı ittirerek içeri fırladı. Girişteki vazoyu aldı ve Şevval Hanım'ın kafasına vurup bayılttı. Kendi evine çıkamadığı için burada kalmak zorundaydı. Şevval Hanımın uyanmasını bekledi. O sırada kapı girişindeki alet çantasından çekiç ve tornavida aldı.15dakika sonra uyanmıştı. Şevval hanım tam bağıracaktı ki kafasına çekiçle 3 kez vurdu. Kafatası çatlamıştı kan fışkırıyordu. Tornavidayı Şevval Hanımın gözünlerine soktu. Gözleri 3-4 dakika içinde oydu. Tornavidayı gözden çıkardı ve sol burun deliğine soktu. Kafatasında içeride her ne varsa parçalamış gibiydi. Polis 2 kat üste katilin evini arıyor ve inceliyordu. Katil ise ilk başta dışarıda 2 polisi şehit etmiş, içerde de masum bir kadını öldürmüştü.
Polislerin içeride işleri bittiğinde dışarı çıktılar. Arkadaşlarının yerde yatan bedenlerini görünce sinir krizi geçirenler oldu. Çevrede bir kaos yaşanıyordu. Katil ise tül perdenin arkasından dışarıyı izliyordu. Sabahın ilk saatlerine kadar çevre boşalmadı. Sabah saat 9 gibi tüm ekip araçları gitmişti ama kapıda nöbet tutcak 2 yeni polis gelmişti.
Bir gecede 2 polis şehit edip,masum bir kadını öldüren psikopat daha yakalanamamış hatta hala Şevval Hanımın evinde oturuyordu. Kafasından Gözde'yi çıkaramıyordu. Gözünü azıcık kapatsa onun kanlar içinde yerde yatan cesedini hayal ediyordu ve nasıl öldüreceğini planlıyordu. Kapıda bekleyen polisleri atlatmanın tek yolu arka odadaki camdan çıkmaktı. Ve o da böyle yaptı.
Tüm şehir onu konuşuyor ve peşinde yüzlerce onu arayan polis varken o rahat rahat dolaşıyordu.
Taksiye bindi. Simge hanımın evine doğru yola çıktı. Gözde hala orada kalıyordu. 15 dakika sonra oraya vardı. O sırada Gözde evde değildi. Simge hanım evde yalnızdı. Apartmanın merdivenlerinden yavaş yavaş çıktı, evin kapısına geldi. Zili çaldı ama kenara saklandı. Ceketinin iç cebinde et kesmek için kullanılan keskin bıçaklardan saklıyordu. Simge hanım kapının deliğinden baktı ama kimseyi göremedi. Kapıyı açtı. O sırada Simge hanımın ağzını kapattı ve içeriye doğru ittirdi. Katil, Simge hanımı değil Gözde'yi bekliyordu karşısında.
Simge hanım kurtulmak için çırpınıyordu acaba işe yarayacak mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Katilin Hikayesi
Mystery / ThrillerHer katilin,cinayet işlemek için bir nedeni vardır.Katiller değil onları bu nedene sürükleyenler asıl suçlulardır.