Bruce Banner
Kim jesteś?
Naukowiec, wynalazca
Jak się poznaliście?
- Stark czy to na pewno dobry pomysł? - spytałaś przyjaciela idąc jednym z korytarzy w Stark Tower. Nie byłaś pewna co do jego "wspaniałego" pomysłu.
- Ej! Nie bądź taka sztywna! - poklepał cię po ramieniu z trudem powstrzymując śmiech - Teraz to już nie mam wątpliwości, że pasujecie do siebie - wymamrotał cicho pod nosem.
- Słucham?! - warknęłaś i wbiłaś w niego pytające spojrzenie.
- No praca.. Pasuje do ciebie!
- Praca, jak praca. Miejmy to już za sobą - powiedziałaś i oboje weszliście do ogromnego laboratorium, którym przebywał mężczyzna o lekko kręconych włosach oraz okularach na nosie. Widząc waszą dwójkę, zdjął je i zestresowany podszedł do was.
- [T.I] to jest Bruce Banner - wyjaśnił Stark i zmierzył przyjaciela przenikliwym spojrzeniem - Bruce przywitaj się ładnie - Uśmiechnęłaś się widząc, że mężczyzna wpatrywał się w ciebie jak w obrazek - Halo! Bruce - Tony pomachał mu otwartą dłonią przed twarzą.
- A.. tak, tak. Miło cię poznać - wyciągnął w twoją stronę rękę, którą uścisnęłaś.
- To ja zostawiam was samych - miliarder puścił wam oczko, po czym opuścił pomieszczenie zostawiając was lekko zmieszanych.
Jak do niego mówisz?
Zieleninko, słońce, Bruce, wielki misiaczku
Po jakim czasie zostaliście parą?
Po dwóch latach
Jaka była jego myśli kiedy pierwszy raz cię spotkał?
,, Obiecuję, że zabiję Starka, ale przyznać trzeba, że przyjaciółkę ma fajną. Inteligentna, miła, skromna. *Hulk* słodki ludzik *Bruce* pierwszy raz się z tobą zgadzam Hulk"
Najgorszy tekst na jaki chciał cię poderwać.
Przepraszam, czy przed chwilą spytałaś mnie, czy pójdę z tobą na kawę? Jeśli nie, możesz to zrobić teraz!
Czy zapomniał o twoich urodzinach?
Tak, ale na następny dzień naprawił swój błąd
Kto pierwszy raz powiedział ,,Kocham cię"?
Ty
Jakie jego zdjęcie masz ustawione jako tapetę na telefonie?
Czy lubi twoją mamę?Nie, ale boi się do tego przyznać
Czy twoi rodzice go lubią?
Nie do końca mogą powiedzieć, że go lubią i też, że go nie lubią
Kto się częściej obraża?
On
O kogo jest zazdrosny?
O Thora
Wasza ulubiona piosenka Avicii'ego
Levels
Wasza ulubiona piosenka Imagine Dragons
Natural
Jak do ciebie mówi?
Skarbie
Wasz ulubiony sport
Bieganie po laboratorium zaraz po tym jak zrobicie jakiś błąd, który trzeba szybko naprawić
Czy podjadacie w nocy słodycze?
Oczywiście, że tak, ale nie mówicie o tym publicznie
Co myślą o nim twoi rodzice?
Czy jesteś pewna swojej decyzji? My byśmy nad tym polemizowali.
Czy kiedykolwiek cię zdradził?
Nie
Co robi gdy jesteś na niego zła?
Przynosi ci mega wielką paczkę cukierków
Co myślą o tobie jego rodzice
,,Cudowna, wspaniała dziewczyna. Na pewno pokocha naszego synka takim jakim jest"
CZYTASZ
Marvel - Preferencje
FanfictionWystępują: 🔥Tony Stark - Iron Man🔥 🔥Thor Odinson - Thor🔥 🔥Steve Rogers - Kapitan Ameryka🔥 🔥Clint Barton - Hawkeye🔥 🔥Peter Parker - Spiderman 🔥 🔥Loki Laufeyson - Loki 🔥 🔥Stephen Strange - Doctor Strange 🔥- dodany w dalszych częściach �...