Pietro Maximoff
Kim jesteś?
Jesteś siatkarką
Jak się poznaliście?
Wybrałaś się do sklepu sportowego z zamiarem zakupu nowych butów. Chciałaś, aby były jak najbardziej wygodne, aby idealnie pasowały do twojego gustu. Długo zajęło ci szukanie tych jednych. Zdążyłaś przymierzyć już połowę butów w sklepie, z marnym skutkiem. Jednak po pewnym czasie zauważyłaś piękne, czarno białe sportowe buty i wiedziałaś, że to miłość od pierwszego wejrzenia. Niemalże biegiem ruszyłaś w stronę obuwia, z pewną obawą, że jednak ktoś weźmie je przed tobą. Na szczęście udało ci się je zdobyć. Gdy tylko włożyłaś je na nogi już nie miałaś zamiaru je zdejmować. Podeszłaś do lusterka przyczepionego do ściany, dokładnie ich podziwiając. Uważałaś, że leżały wprost idealnie.
- Ma pani dobry gust - usłyszałaś obok siebie. Gdy odwróciłaś się w stronę skąd dochodził męski głos. Młody mężczyzna opierał się o jedną z szafek i z szerokim uśmiechem wpatrywał się w ciebie. Blondyn w każdej ręce miał inną parę butów - Może mi pani doradzi? - spytał i podniósł dłonie z trzymanym obuwiem - Które według pani są ładniejsze?
Pierwsza para butów: czarne Terracruise
Druga: niebieskie TrailsteryPatrząc na jego wygląd oraz ubiór stwierdziłaś, że bardziej pasują do niego te drugie, ale uważałaś, że obie pary butów ładnie by na nim leżały.
- Moim zdaniem lepiej do pana pasują te w prawej ręce - stwierdziłaś i uśmiechnęłaś się delikatnie. Mężczyzna popatrzył na wybrane przez ciebie obuwie.
- Dziękuję za pomoc - rzekł radośnie, ale nie odszedł tak szybko jak się pojawił. Zrobił krok w twoją stronę i z szarmanckim uśmieszkiem wyciągnął w twoją stronę wolną dłoń - Pietro.
- [T.I.] - odpowiedziałaś i uścisnęłaś jego rękę. Teraz zaczynałaś się zastanawiać czy chodziło mi tylko o poradę, czy też to było przez niego uknute podejście.
- To ja lepiej już pójdę je kupić - ujawnił rząd swoich śnieżnobiałych zębów i zaczął iść w stronę kasy. Ty zaś kontynowałaś przeglądanie się w lustrze, gdy znów usłyszałaś nad sobą nowo poznany głos - A tak w ogóle to świetnie w nich wyglądasz - zza jednej z półek wyłonił się Pietro, a ty ledwo nie podskoczyłaś ze strachu. Chłopak puścił ci oczko, po czym znów zniknął tak szybko jak się pojawił.
Jak do niego mówisz?
Panie szybki
Po jakim czasie zostaliście parą?
Po 3 tygodniach
Jaka była jego myśl kiedy pierwszy raz cię spotkał?
,,Ma super zgrabne nogi, tyłek też ma niezły. Cała jest świetna, a w dodatku ma dobry gust. Może jest tak samo szybka jak ja.. "
Najgorszy tekst na jaki chciał cię poderwać.
"Słowo wolna można rozumieć pod wieloma znaczeniami. Więc.. jesteś wolna?"
Czy zapomniał o twoich urodzinach?
Nie
Kto pierwszy raz powiedział ,,Kocham cię"?
On
Jakie jego zdjęcie masz ustawione jako tapetę na telefonie?
Czy lubi twoją mamę?
Tak
Czy twoi rodzice go lubią?
Tak
Kto się częściej obraża?
Ty
O kogo jest zazdrosny?
O twojego sąsiada
Wasza ulubiona piosenka Avicii'ego
Waiting for love
Wasza ulubiona piosenka Imagine Dragons
Mouth of the river
Jak do ciebie mówi?
Pani wolna
Wasz ulubiony sport?
Zabawa w berka zalicza się do sportu? Nie? To od teraz tak.
Czy podjadacie w nocy słodycze?
I to w nadmiarze
Co myślą o nim twoi rodzice?
"Miejmy nadzieję, że nie okaże się kompletnym idiotą i zadba o to, aby nasze dziecko było z nim szczęśliwe"
Czy kiedykolwiek cię zdradził?
Nie
Co robi gdy jesteś na niego zła?
Bierze cię na ręce i biega z tobą po mieście
Co myślą o tobie jego rodzice
"Mam nadzieję, że dobrze zaopiekuje się naszym synkiem. Wygląda na rozsądną dziewczynę"
Gdzie zabierze cię na wakacje?
Do Wenecji
Jaką bajkę Disneya obejrzycie?
,,Turbo"
Czy często się kłócicie?
Nie
CZYTASZ
Marvel - Preferencje
FanficWystępują: 🔥Tony Stark - Iron Man🔥 🔥Thor Odinson - Thor🔥 🔥Steve Rogers - Kapitan Ameryka🔥 🔥Clint Barton - Hawkeye🔥 🔥Peter Parker - Spiderman 🔥 🔥Loki Laufeyson - Loki 🔥 🔥Stephen Strange - Doctor Strange 🔥- dodany w dalszych częściach �...