Tomas sa mi nejako nepáči. Hodil papierik do skrinky a odišiel. Išla som za ním a zabočil len pri WC-kach. Ja som pokračovala až som prišla ku izbe vošla som do izby a hneď som začala písať článok. Malo to byť niečo dobré tak som chvíľu rozmýšľala a niečo ma už napadlo.
Naša škola bola postavená v roku 1963... ďalej ma zatiaľ nič nenapadlo.
Rozmýšľala som pri tom ešte úplne nad tou skrinkou. Niekto pritom otvoril bez zaklopania dvere. Bol to Tomas uvidel ma a rýchlo odbehol. Neviem čo ten chlapec robí ale nevyzerá to dobre. Myslím že bude to potrebovať trošku špehovania. Odložila som papierik a išla som za Tomasom. Nikde som ho totiž nevidela. Ale kde mohol zmiznúť?
Išla som ku Tomasovej izby a počúvala som. Začula som dievčenský hlas ale Tomasa som nepočula. Mohol to byť len Tomas,Erik alebo John. Tomas pobehuje po škole, Erik áno bude to určite Erik. Otvorila som dvere bez zaklopania aby sa nevedeli skryť. Uvidela som tam Jenny a Erika. Oni sa predsa nenávidia. Pozreli sa na mňa zabuchla som dvere a odišla.
Asi mám halucinácie pretože na našej izbe boli otvorené dvere. Zatvorila som oči o pár sekúnd som si ich otvorila a predo mnou stál Tomas. Veľmi som sa zľakla a z reflexu som mu jednu vylepila.
„Si normálny?" kývol plecom a pozeral sa na zem. Pripadal mi trocha smutný ale veď je chorý. Ukázala som mu na jeho izbu a rozkázala mu "choď do izby a oddýchni si" „do izby nemôžem je tam Erik á dvere som ku vám otvoril preto či tam nie je Emy" .
Chytila som ho za plece a niesla ho do našej izby. Ľahol si na Emy-nu posteľ a o chvíľu zaspal. Prikryla som ho dekou. Ja som si znovu sadla ku stolu a písala som článok. Ale naozaj ma nič nenapadlo. Posunula som papier a vytiahla notebook keď pritom Tom niečo zo sna kričal. Potil sa a bol červený ja som vstala chytila mu čelo a celý horel. Neváhala som bežala som za zdravotnou sestrou rýchlo som ju zavolala a bežali sme na izbu. Začala mu chytať čelo a ošetrovať ho. Začal sa dusiť keď v tom prišla do izby Emy. „Čo sa deje?" spýtala sa vystrašene Emy. Odpovedať som jej nevedela lebo sama videla čo sa stalo. Pribehla ku nemu bola celá vystresovaná. „Choď pre doktorku Leasy!" rozkázala ošetrovateľka a ja som ju jednoznačne poslúchla.
Zaklopala som na dvere zdravotníctva otvorila mi Leasy a zavolala som ju zo sebou. Až sme došli do izby Ošetrovateľka Magie už držala Toma Leasy jej pomohla a vziali ho zo sebou. „Museli ho zobrať do nemocnice má 41,2° horúčku určite je to vážne" dodala Emy. Rozplakala sa a ja som ju objala. Do izby vošiel profesor pre článok nebol ešte hotový tak som povedala „riešili sme vážne veci nestihla som" „myslel som že sa na teba dá spoliehať o 15 minút v kaneclárii" rozkázal mi a myslím že na výber veľmi nemám. Hovorí sa o ňom že páč žiačiek zneužil ale že vraj to odvtedy oľutoval. Pohla som sa do kancelárii a riaditeľ ma ta už čakal.
„ A alebo B?" myslel tým známku (A-1 B-2) . Vedela som že v hlave mu nič dobré neprechádza. Odpovedela som „mne je to jedno" Samozrejme že som chcela A ale aby to nevyznelo zle keďže som ten sľúbený článok nenapísala. Profesor sa postavila ja som sa ťahala dozadu povedala som „musím ísť rozhodnite sa a zajtra mi tú známku napíšete" riaditeľ ma rýchlo predbehol zavrel dvere a nepustil ma von. Klúčik si dal do vrecka a približoval sa ku mne ja som sa uhínala. Pritlačil ma ku stene a začal ma obťažovať vyzliekal ma a ja som to predsa nenechala začala som kričať o pomoc. Plakala som ale on mi zavrel ústa teda chytil mi ich. Vybrala som mu kľúčik z vrecka a chcela som odísť. Nakoniec ma pustil a dodal „ak o tomto niekomu niečo povieš hrozí ti vyhodenie zo školy" Plakala som.
Bola som už na chodbe každý kto tam bol sa na mňa pozeral vošla som do našej izby a šokovalo ma čo som uvidela.
VOTE&COMMENT beriem aj kritiku. Ďalšia časť bude asi len pozajtra lebo zajtra nebudem doma ale možno ju napíšem dnes a zajtra ju zverejním. Mám pokračovať? :)
YOU ARE READING
Happy High School (Sk-story)
FantasyJe to tá najlepšia stredná škola v Californii. A práve tu sa stretnú 4 báječný ľudia. Emy, Tomas, John a Miley. Miley je od nich staršia a aj tak si na nich nájde čas. Tomas je na škole nový. John je podľa Miley ten najlepší chalan a Emy ešte čaká...