Pozrela som sa kto za mnou stojí a bol to profesor! Asi prišiel pre mňa alebo čo ale určite nepôjdem do kancelárii. Vo mne to už bola uzavretá téma. „Do kancelárii!!" rozkázal riaditeľ bola som prinútená aj tak som nešla. Sadla som si na posteľ a Emy zatvorila dvere.
„Ako sa má Tom?" spýtala som sa.
„Dobre dnes ho už pustia ale učiť sa nebude 1 týždeň" Táto novinka ma aspoň potešila.
Toto je len začiatok. Budú to ten naj školský rok!
„Emy dneska usporiadame veľkú párty" povedala som Emy a hneď som vziala stušky motúz a Emy som poslala do bufetu kúpiť nejaké jedlo pitie... Zajtra sobota takže nejaký alkohol by sme mohli ísť kúpit.
Emy vošla do izby a v ruke mala plno jedla a pitia. Povedala som môj nápad z alkoholom a ona súhlasila!
„Emy píš pozvánky na párty bude v sobotu zajtra od 17:00" Emy si vzala papier jeden postrihala na 4 kusy a na každý napísala:
Emy-Miley
Pozývame vás na párty zajtra v sobotu. V našej izbe. Doneste si: jedlo-pitie ak by vám nestačilo to naše. Súhlasíš-Nesúhlasíš zakrúžkuj!
Týchto papierikov Emy napísala asi 50. Kým napísala pozvánky ja som spravila výzdobu poukladala porozhádzané veci.
„Ach" vzdychla Emy.
„Idem porozdávať pozvánky" zakričala mi Emy už vo dverách. Zabuchla dvere a odišla. Všetko som na zajtra pripravila teda cítila som to tak. Otvorila som notebook ktorý bol položený na stole a prihlásila som sa na FaceBook!
26 upozornení-3 správy! Niekomu som chýbala. Pomyslela som si keďže mám 3 správy.
„klop-klop" niekto klopal na dvere. Zatvorila som notebook a išla som otvoriť. Vo dverách stála Jenny.
„Ahoj prišla som ti odovzdať vyplnenú pozvánku" bola to pozvánka aj ostatných dievčat z jej izby. Každá vyplnila "súhlasím" .
„Ďakujeme za pozvanie jedlo-pitie donesieme až zajtra" povedala Jenny a odišla. O pár minút prišla Emy s pozvánkami ktoré jej už dali vyplnené.
„1,2,3,4,5,6,7,8,9.....21" 21 ľudí príde na našu párty. Bol to dobrý pocit. Zajtra nás pustia domov a ideme nakupovať!
„Pozor hlasovalo sa a z technických problémov budete musieť v nedeľu opustiť školu" Hlásil školský rozhlas. Bola som smutná ale aspoň nie zajtra. Zajtra si spravíme ešte aspoň tú párty! Nikto nevie či sa do školy budeme môcť ešte vrátiť.
„Miley, Miley už pustila Toma do školy" Bolo to pre mňa super aspoň môže prísť aj na tú párty Tom.
Emy bola celá vytešená. Ale aj ja.
Ľahli sme si spolu s Emy a obidve sme zaspali bol to vyčerpajúci deň. V tom sme započuli že nám do okna niekto hodil kamienok.
VOTE&COMMENT páčil sa vám príbeh ?:* Prepáčte že je taký krátky ale to preto lebo je to predposledná časť. 6.kapitola bude finále. A mimochodom prepáčte za omeškanu kapitolu :/
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Happy High School (Sk-story)
ФэнтезиJe to tá najlepšia stredná škola v Californii. A práve tu sa stretnú 4 báječný ľudia. Emy, Tomas, John a Miley. Miley je od nich staršia a aj tak si na nich nájde čas. Tomas je na škole nový. John je podľa Miley ten najlepší chalan a Emy ešte čaká...