„Cŕŕŕ-Cŕŕ" zazvonil budík ktorý som si nastavila. 6:35 vstala som vošla som do kúpeľne a tam som uvidela Emy.
„Kedy si vstávala ty prosím ťa?" spýtala som sa.
„Hmm asi no o 6:04" odpovedala Emy. Kývla som plecom a začala som sa česať. Dneska nákupy ách. Ale nebolo by zlé ani navštíviť mamu povedala som si. O 30 minút som bola pripravená na raňajky spolu s Emy.
Vošli sme do jedálne a každý sa začal na nás pozerať. Asi kvôli tej párty. Znovu sme si sadli tam kde zvykneme a v tom si ku nám prisadol John a Tom.
„Ahojte" pozdravili sme sa im kývli hlavou čo znamenalo pozdrav.
„Ako sa máš Tom už ti je lepšie?" spýtala sa ho Emy.
„Je mi lepšie" Zasmial sa a pozeral sa hlboko do Emy-nich očí.
Čo mi zostalo na tanieri zaniesla som ku okienku. Kde dávali špinacé nádobie. Emy išla hneď za mnou a potom sme z jedálni vyšli. Pobrali sme sa už na nákupy ale samozrejme najskôr ku rodičom.
„Máš 20 minút u rodičov stretneme sa pred mojim domom" Rozkázala som Emy a obidve sme vošli do iných ulíc.
„Ahoj mami" pozdravila som sa mame ktorá sedela pri televízore. Zobrala som si peniaze a trošku som sa pozhovárala s mamou.
„Zajtra už prídem domov tak ti všetko poviem ale teraz už musím ahoj"
„Ahoj" pozdravila sa mi mama a ja som už bežala. Síce 20 minút ešte neprešlo ale ponáhľala som sa. Vytiahla som si z vrecka mobil a zavolala som Emy. Nedvíhala čo som od nej mohla čakať.
O pár minút prišla a vytešené sme išli na nákupy.
„Šlohla som mame alkohol" po pár minút ticha sa Emy ozvala.
Odpovedala som „Super!"
Vošli sme do obchodu a brali sme všetko chutné čo sme uvideli. Ja som mala na starosti jedlo a Emy vodu.
„Stretneme sa o 15 minút" povedala som Emy a hneď pri prvom regály sme sa rozdelili.
Mňaam... Mala som chuť na všetko takže problém z vyberaním jedla som nemala. Celý košík bol naplnený a pri pokladni som sa stretla s Emy.
„Dobrý" pozdravili sme sa predavačke. A kývla hlavou.Po nákupoch sme išli znova do školy na izbu.
Vošli sme do izby a Emy si vzdychla „Ach" z tašiek sme začali vybalovať a ukladali sme si niečo aj do chladničky. Emy alkohol ukryla pod svoju posteľ. A ja som sladkosti chleba a ďalšie jedlo ukladala na stôl.
„Najlepšie je že dnes na izby nechodí nikto myslím kontrolu" povedala Emy.
„To hej" s tým som súhlasila.
Pustila som pesničky.
„Teraz ako púšťaš tie pesničky ma napadlo že som mohla doniesť repráky z domu" povedala Emy.
„Tak choď" ukázala som jej na dvere a ona išla. Je zaujímavé že ma počúva povedala som si. Myslím že máme všetko nerada by som sa vracala znovu do obchodu.
„klop-klop" ležala som a nechcelo sa mi ísť otvoriť tak som sa spýtala „kto je tam?"
„Tom a John" kričali spoza dverí.
„Vstúpte!" zakričala som a dvere sa otvorili.
„Prišli sme už trochu skôr na izbe sme sa nudili" Boli už 2 hodiny.
„A kde je Emy?" spýtal sa Tom.
„Išla domov pre repráky" Odpovedala som mu a on sa zasmial. Neviem čo je na tom smiešne. No ja som sa už neozývala.
„Však si sadnite" povedala som im po minúte ticha. Sadli si ale myslím že ani tu nebude väčšia zábava ako na ich izbe.
15:30
Do izby vošla už konečne Emy s reprákmi. Repráky položila pod stôl.
„Čo si robila tak dlho?"
„Sťahovala som ešte pesničky" Hlavné je že je tu.
„Ako sa máš?" spýtal sa Tom Emy.
„Dobre ďakujem" odpovedala Emy. Rozprávali sme sa a po 1 hodine už prišli ďalší na našu párty.
Pustila som už pesničku zobrala taniere a dala im jesť. Vyzerali už všetci dosť hladno. Do izby sme sa všetci zmestili. Každý sa najedol. Síce u niekoho som videla len 1 rožok.
Pri zatmení som už naliala alkohol. Každý tancoval alebo sa rozprával. Jenny sa napchávala chipsami a John prišiel za mnou a požiadal ma o tanec. Niekto už bol opitý a robil hlúposti. Tom tancoval z Emy a Jenny už ležala na mojej posteli.
„A bolo to také dobré všetko na tej chate" Erik začal spievať. Zabávali sme sa do rána.
Nedeľa
Už som sa balila spolu s Emy. Bolo mi smutno že idem opustiť túto školu. Každý už zo školy odchádzal. Niektorí aj plakali.
O 3 ROKY neskôr
Mám už 20. Po škole sme sa stretli všetci v reštaurácii na konci Californii. Emy, Tom, John a ja sme sa často stretávali. Najlešpie v tom bolo že John ma požiadal o ruku a Tom mi prezradil že o pár mesiacov požiada aj on Emy.
KONIEC!! Dúfam že sa vám pribeh páčil :) Ja by som aj pokračovala ale problém je v tom že už by to nebolo zaujímavé :( .. Nemám žiadne nápady >.< :D Ale snáď stačí :)
YOU ARE READING
Happy High School (Sk-story)
FantasyJe to tá najlepšia stredná škola v Californii. A práve tu sa stretnú 4 báječný ľudia. Emy, Tomas, John a Miley. Miley je od nich staršia a aj tak si na nich nájde čas. Tomas je na škole nový. John je podľa Miley ten najlepší chalan a Emy ešte čaká...