Bolo ráno a keďže toto bol prvý tohtoročný deň v škole musela som sa pekne obliecť. "Som predsa Miley ktorá pozná módu!" toto si hovorím každé ráno. Mám to už vo zvyku takže tá veta ma preberie stále. Vstala som z mojej postele vybrala som si pár handier a niečo som si vyskúšala. Obliekla som sa rýchlo vyšla som z izby a išla som sa napiť. Vo dverách som uvidela Emy a moja matka stála už pri schodoch. "Ahojte" unaveno som sa pozdravila. "Cŕŕŕ" To je John. "Prídeš dnes do školy?" spýtal sa ma John "áno" odpovedala som mu a zložila som ponáhľala som sa zbaliť. "Miley ale rýchlo" zakričala mi Emy. Vošla som znovu do izby pobalila som si všetko keďže školský rok sa bude spať na škole v izbách. Zobrala som si asi úplne všetko. Z izby som vyšla s väčším kufrom ako ja pozdravila som sa mame a odišli sme rýchlo s Emy. "Tak čo aké boli prázdniny?" "celkom fajn" odpovedala som Emy aj keď neboli najlepšie boli celkom nudné. Dorazili sme do školy a pristúpili sme ku Johnovi. Objala som ho, dali sme si pusu. Všetci tam boli v skupinkách ako minulý rok namyslené dievčatá prišli v minisukniach a namyslený chlapci sedeli pri strome na lavičke. "Ako ste prázdninovali?" spýtal sa John. "Dobre" naraz sme odpovedali. Rozprávali sme sa s Johnom ale Emy pozerala na partiu Erika! Vôbec nevnímala ani moje otázky. Erik aj s partiou boli pri strome sedeli na lavičke ako keby si ju rezervovali nikoho iného tam nepustili. Sú to tí najhnusnejší chalani na škole každého cez prestávky bijú zavierajú do skrine a podobne proste hnus. "Emy!Emy" nevnímala nás prešla som jej rukou pred tvárou "je krásny" Emy sa stále pozerala na Erikovu partiu a vychádzalo z nej len: je krásny zopakovala to asi 5-krát. Párkrát som ju prefackala a zastala som si pred ňu. "kto?" spýtala som sa ju. "On je úžasný a myslím že je nový" povedala mi Emy a ukázala na toho chalana. "Nemôže byť úžasný keď si vybral Erikovu partiu"... "Vítame vás znovu v škole...." zaznela privítacia prednáška školy. Dve dievčatá zo školy zaspievali a bol pozvaní aj prezident! "Tý jo" "Buď ticho!" rozkázala som Emy pretože znova hovorila a o tom chalanovi "má krásne oči pozrel sa na mňa" povedala mi Emy a ďalej som ju už nevnímala. Po prednáške nás pozvali do tried a porozprávali sme sa. Emy skoro ošalela keď zistila že ten sexy chalan z Erikovej partie je u nich v triede. Som 3.ročník takže s Emy do triedy nechodím a ani s Johnom. V triede sme sa predstavili znova s novým profesorom...
PO PREDSTAVENÍ V TRIEDE:
"Volá sa Tomas Grous má 16 rokov. A sem do Californii sa prisťahoval len teraz" hneď keď som sa s Emy stretla z jej úst vyznelo toto. Proste je do neho úplne PAF. "Nemyslím že je zlý chalan len preto že bol v Erikovej partii" povedala Emy a za nami 3 metre stál Tomas. Prešiel okolo z úsmevom a pozdravil sa. Nie je tak škaredý povedala som si sama a o chvílu sme už boli na školských izbách. Teda pred izbami. Rozdelili nám ich tak že ja som sa na izbu dostala s Emy. Každému určili izbu a vošli sme do nich. Boli pekne prerobené za poškodený nábytok sa platí. John,Tomas a Erik sú o 3 izby od nás do prava. Vybalili sme si aj s Emy a potom sme sa rozprávali skrinku som mala vpravo a Emy v ľavo! "Je dobrý je úžas" viac nestihla Emy povedať. Pretože nám niekto klopal vstala som a išla som otvoriť. Stál tam Erik "Ahojte máte večer čas?" Hneď som zabuchla dvere a išla som si opäť sadnúť. Znova niekto klopal otvorila som dvere a znovu tam stál Erik dal mi papierik pre Emy. Zavrela som dvere a hneď som papierik dala Emy. "Od koho je?" Spýtala sa ma je od Erika teda Erik mi ho dal nepýtala som sa od koho konkrétne je ale určite od Tomasa! "áno Tomas" bol od Tomasa. "čítaj nahlas" povedala som Emy a začala čítať list:
Ahoj!
Som Tom teda prezývajú ma tak asi ma už poznáš som veľmi rád že som s tebou v triede. Si krásna máš pekné oči. Mohli by sme sa dnes večer stretnúť na dvore školy?
Emy nahlas prečítala list a vôbec neviem čo mám na to povedať len vrieskala. Určite bola rada ale v tom liste nič konkrétne nepísal nenapísal o koľkej sa majú stretnúť možno ju chce len oklamať. Možno si nemyslí že má pekné oči... Možno ho nakazil Erik aj on je rovnaký huncút. No Emy radosť kaziť nebudem. "Choď sa ho spýtať o koľkej" povedala som Emy.. "ja neviem čo mám po-povedať" koktala a rýchlo vstala začala sa upravovať. "Choď sa spýtať o koľkej sa ta máte stretnúť" hovorila som jej to znova keďže nikam zatiaľ nešla. No bola úplne mimo takže za ňu som to musela spraviť ja. Vyšla som z našej izby a zaklopala som na Johnovu izbu. Otvoril mi Tomas. "Ahoj Tomas, naozaj si ten list písal ty?" najskôr som sa Toma pre istotu spýtala či to bol naozaj on "aký list?" "ten ktorý si poslal Emy cez Erika" pozrel sa na mňa a zasmial sa "áno áno poslal som jej ho" Ja som sa už bála že povie nie zbytočne by tým Emy pokazil náladu. "A o koľkej tam má ísť?" "O 17:30" odpovedal mi rýchlo a zatvoril dvere. No kto vie čo sa stane. Vôbec neviem či mám Emy povedať či tam má ísť. Asi by bolo lepšie ak ho trochu potrápi. Strašne sa mi začína podobať na Erika. Vošla som do našej izby a Emy tam bola už namaľovaná oblečená a už stepovala v izbe. "Emy máš tam ísť o 17:30 a je 16:58 tak načo sa tak ponáhľaš?" Zas začala kričať. A o chvíľu na to prišiel do izby profesor "Čo to tak hulákate nemáte sa dosť pripravovať na školu?" povedal nám a hneď odišiel. Vôbec neviem prečo tu máme takú hliadku nie sme 10-ročný.
17:26
"Už idéém" kričala mi z radosťou Emy až do kúpelni "Dobre ahoj a drž sa" Povedala som jej a hneď ako vystúpila som si sadla ku môjmu notebooku a hľadala na Facebooku Tomasa. Našla som ho pridala som si ho a vypla notebook! Keďže som sa nudila špehovala som cez okno Emy a Toma sedeli na lavičke pri strome a normálne sa rozprávali. Teda dúfam že normálne. Strom a lavička je hneď pod našim oknom takže keď otvorím okno mohla by som ich počuť.. ale nebudem načúvať snaď mi to povie. Ak nie načúvať budem nabudúce. Emy sa postavila a išla sa prejsť Tom išiel za ňou . Radšej som od okna odišla čo keď ma počuli. Odišla som a išla som ku Johnovi. Bol tam sám takže bola to výhoda porozprávať sa. Ešte aby otvoril. Zaklopala som a otvoril mi John. Bol krásne naladení a povedal mi "práve som chcel ísť pre teba" . Vošla som ku nemu do izby a sadli sme si na posteľ kde sme sa rozprával,i rozprávali sme sa o vzťahu a zrazu prišla chvíľa keď sme sa na seba pozerali. Chcel sa zjavne bozkávať ale ja som sa odtiahla. Neviem sa bozkávať nikomu som sa zatiaľ s týmto nevyspovedala. Príde mi ako hanba že mám 17 a neviem sa bozkávať. "čo sa deje?" spýtal sa ma John "ja-ja no nič ja už musím" pozdravila som sa a rýchlo odišla.
O pol hodinu neskôr
"zajtra sa stretneme" "zajtra" počula som ako sa rozprávajú Tom a Emy. Vykukla som trošku cez dvere a stáli na konci chodby. Emy ma uvidela a žmurkla na mňa rýchlo som si išla ľahnúť. Neviem čo ma čaká keď príde Emy do izby.
Páčil sa vám príbeh? VOTE&COMMENT :) A či mám pokračovať.
ESTÁS LEYENDO
Happy High School (Sk-story)
FantasíaJe to tá najlepšia stredná škola v Californii. A práve tu sa stretnú 4 báječný ľudia. Emy, Tomas, John a Miley. Miley je od nich staršia a aj tak si na nich nájde čas. Tomas je na škole nový. John je podľa Miley ten najlepší chalan a Emy ešte čaká...