4.kapitola

199 18 1
                                    

„Emy Emy?"  pozerala som na odpadnutú Emy. Ja som vôbec nevnímala že okolo bola krv,žiletka. Je smutné že si Emy takto ubližuje. Otvorila oči a postavila sa. 
„Prečo to robíš?" Spýtala som sa ju prečo si ubližuje a ona len kývla pravým ramenom. Ani ja som nebola najšťastnejšie ale tváriť sa že som smutná by mi nepomohlo.

Emy si sadla na posteľ a povedala „robím to len kvôli..."  a sekla sa určite na to nemá dôvod ubližovať si. „ak si nejako ešte raz ublížiš budeš vyhodená zo školy a teraz to poďme poupratať aby si to nikto nevšímol" povedala som jej úplne hlúposť ale snáď si už neublíži.

Do vedra som napustila vodu a zobrala metlu a na ňu handru. Poutierala som všetko čo bolo od krvy nakoniec som ukryla všetky žiletky aspoň na nejaký čas. Vonku bolo slnečno ale Emy bolo stále zle. 
„Máš niečo nové?" spýtala som sa ju. Nezabránila slzám a pár kvapiek sĺz jej stiekli po tvári. 
„Volala som doktorku a povedala mi že je v nemocnici na infúziach viac mi povedať nevedela"
prekvapilo ma a premýšľala som prečo práve Tomas prečo nie Erik je 100-vky ľudí na škole a práve Tomas. Ľutujem Emy pretože Toma má veľmi rada.

Neverím že ho niekedy opustí. Zo školy nemôžeme odísť len v sobotu.  „To už nevydržím."  smutno mi povedala Emy. Pocítila som že po tvári mi stekala krv. „Krváca ti nos Miley" zakričala Emy. Bola som nervózna stáva sa mi to často takže už som zvyknutá. Vošiel profesor a povedal „zajtra škola ľahnite si"  každý deň je rovnaký akurát tento nie. Tento deň zaplavili samé zlé veci. Ľahli sme si spolu s Emy a rovnako ako všera sme sa rozprávali. Zaspala skôr ako ja. Nezobúdzala som ju a nejako som zaspala aj ja. 

„crrrr"  zvonil budík a vstala som Emy už dávno sedela pri notebooku a písala si s ošetrovateľkou čo je s Tomom nové. Emy bola tršoku šťastnejšia tak si myslím že je Tomovi lepšie. Teda dúfam učesala som sa umyla si zuby a zavolala som Emy. Spolu sme išli do jedálne na raňajky a znovu sme si sadli ku stolu kde sme sedeli včera. Tentokrát si Jenny už nesadla ku nám sedela s Erikom pri jednom stole. John si prišiel sadnúť ku nám.
„Neviete čo nové je s Tomom?"  sýtal sa John.
„No je mu lepšie"
dodala Emy a nič viac už nepovedala. Mne sa John nepozdravil. Neviem čo je s nami teraz ale už ma veľmi nevolá von ako inokedy. Zazvobil zvonček do školy a každý sa pobral do svojich tried. Vstala som spolu s Emy a Johnom s jedálni sme vyšli ako poslední. 
„Super" niekto na chodbe nahlas zakričal.  No pokračovala som v ceste. Otvorila som si skrinku zobrala veci a ako vždy išla som do triedy. Bála som sa ako zareaguje profesor a ako sa ku mne bude správať. 

„Dobré ráno žiaci" pozdravil sa profesor a každý si sadol. Pozeral sa na mňa hlbokým pohľadom rovno do mojich očí. Pozrela som sa na Cristie a zasmiala sa.  Cristie mi o chvíľu poslala papierik:
Na čom si sa smiala?
Odpísala som jej:
Len tak, nepíš pozerá sa profesor! ĎAKUJEM!
Už mi neodpísala! Našťastie. Dnes sme mali len jednu hodinu poznávaciu a od zajtra sa začíname už učiť normálne. 
„Tink-tink" zazvonil školský zvonec na koniec hodiny každý sa už pobalil len ja som sa tak dlho balila ako vždy profesor ma čakal pri dverách a keď som vychádzala povedal mi „za 10 minút v kancelárii".
Len nech sníva nikam nepôjdem aj keby som mala pod zem spadnúť. Kdeže ja sa obťažovať nenechám. Vošla som do izby a tam už Emy telefonovala s niekým. Zjavne to bol Tom keďže sa spýtala že či mu je už lepšie. Emy sa na mňa pozerala a ukazovala že niekto za mnou stojí.

A nová časť je tu!! VOTE&COMMENT prosím :) beriem aj kritiku.

           

Happy High School (Sk-story)Where stories live. Discover now