2

754 35 1
                                    

Ve vojenském letadla seděla vedle Jamese. V celém letadle bylo ticho. Každý z můžu zíral do země a mlul si ruce. Strach je ovládal.
,,Myslíš si, že se vrátíme?" zeptala se Lola.
,,Když budeš rychlá tak ano." zakření se.
Dívka pokývala hlavou a dál se tupě zírala do země stejně jako muži.

Na základnu se dostali v noci. Letadlo přistálo a všichni vylezli. Lola začala drkotat zubama.
,,Měla by ses obléct." upozornění jí James.
,,Kdybych svetr neměla na úplném konci tašky." řekla a třásla se zimou.
James ze sebe shodil blůzu a hodil jí na ní. Dívka se začala oblíkat. Bylo jí už líp.
Pan mrzout si je našel a odvedl je do základny. Nejdřív ukázal dívce pokoj.
,,Tu budu bydlet sama?" zeptala se.
,,Asi za tři hodiny přiletí doktorky z anglie a z německa." zamručel a zabouchl dveře.
,,Doktorky?" zeptala se sama sebe. Tenkrát jí řekli že berou jen jednu dívku. Možná to myslel jinak. Tenhle chlap je vážně divný, pomyslela si.
Mezitím si zabrala postel úplně vzadu u okna. Sundala si blůzu a našla si svůj svetr.
V tašce našla i fotku se svou sestřičkou. Usmívala se se na ní. Bude dělat vše aby se domů vrátila.
Fotku dala na noční stolek. Zbytek tašky si vyskládala do skříně.
Musela vojenskou blůzu vrátit Jamesovi. Vyšla z pokoje. Pár vojáků už psalo dopisy domů. Zaujal jí dnes už po druhý ten muž co se loučil s těhotnou ženou.
,,Píšeš domů?" zeptala se ho tiše.
,,Ano, slíbil sem Sáře a Katherine, že jim budu psát." usmál se. Měl velmi milý hlas.
,,Taky napíšu sestře." zamyslela se.
Muž pokýve hlavou a dál píše. Lola už chce odejít, ale mladík jí zastaví.
,,Jmenuju se Viktor." představí se.
,,Lola." odpoví s úsměvem.
Jde dál po základně a hledá ho. Prošla celou zakládali až narazila na železné dveře.
Musela pořádně zabrat. Uvnitř seděl James a kouřil.
,,Chytla si mě." řekne a zasměje se.
Děvče si k němu sedne a podá mu bundu.
,,Tohle se tady dělá?" zeptá se.
,,Kouří, pije a občas ji šuká." pokrčí rameny.
,,Mezi sebou?" zasměje se.
James se málem udusil cigaretou.
,,Ne holky z Německa a Anglie jsou docela povolné." zamrká.
,,Co jsou zač?" vyhrkne.
,,Zdravotní sestry. My jsme letos chtěli jednu z Ameriky. Kluci od nich jsou trošku praštění." ušklíbne se.
Lola to asi už pochopila z každé země co jsem přiletí je pár doktorů aby se postarali o své muže.
,,Kolik je těch hole" zeptá se znova.
,,Bude vás tam pět dohromady." řekne a tipne cigaretu.

Hej Doktore!Kde žijí příběhy. Začni objevovat