Celou noc se převalovala. Strach jí ovládal, nemohla usnout. Ve tři hodiny ráno se zvedla a zamířila do sprchy. Nechala na sebe pouštět horkou vodu. Únava jí přemáhala.
Stala před zrcadlem její uplakané oči a kruhy jí moc na sebevědomí nepřidalo. Svoje špinavě blond vlasy si spletla do dvou copů. Oblékla si zelené tričko, natáhla si maskačové kalhoty.
Vypadala směšně jak ona mohla narukovat. Její hubené tělíčko v to vypadalo jako klanu. Zabalila si poslední věci do tašky a vyšla z bytu. V šest hodin měla být před kasárna.
Vzala si taxíka. Muž na ní zíral jako blázen. Ranní Boston je tak tichý a krásný. Užívala si to ticho.
Před Kasárnou stálo už několik vojáků. Vystoupila z taxíka a několik mužů se po ní otočili.
Ty pohledy byly příšerné. Zírali na ní jako na kus masa.
,,Vy budete Ponsová." objeví se před ní vysoký holohlavý muž. Byl to generál.
,,Ano, pane." narovnala se.
,,Já jsem Samuel Sanderson, těší mě." podá dívce ruku.
,,Lola Ponsová." stiskne jí.
Muž jí vedl mezi muži až do před vchod. Nechal jí tam stát a sám odešel. Lola pozorovala všechny ty může jak se loučí se svými partnerkami a rodinou.
Jeden pár jí zaujal. Vysoký hnědovlasý muž se loučil s těhotnou černovláskou a malá holčička se nechtěla svého tatínka pustit.
,,Svět je krutý." ozval se jejími zády pobavený hlas. Děvče se otočilo a uvidělo zrzka jak držel láhev vodky. Mohlo mu být tak třicet.
Zůstala na něho koukat s otevřenou pusou.
,,Moje jméno je Greg Olsen. Tvůj ochránce." usmál se.
,,Myslím si že ochrance co chlastá není moc dobrá kombinace." ušklíbla se.
,,Až mu budeš řezat nohu povíme si kdo tě bude křísit puso." zakřenil se.
,,Myslím si že vaše místo je někde mezi těmi muži desatníku tak se kurva odeberte!" zařval generál.
Objevil se jako smrt. Chodí tak tiše jak kočka.
,,Ano pane." odpověděl a zmizel.
Lola se jen pousmála a otočila se na šťastný pár. Už tam byl jen ten muž. Po tváři mu stékala slza.
,,Ahoj já jsem James Hunt tvůj doktor." objevil se usměvavý hnědovlasý muž s modrýma očima a pár pihami na nose.
,,Doktor?" pozvedla obočí.
,,Nemysli si, že nechají řezat nedostudovanýho doktora do vojáků." zasmál se.
,,S tebou se asi člověk nenudí." řekla.
Jeho smích je hodně nakažlivý. Musela se usmát. Lole se líbil měl něco co jí donutilo vyplavit hormon štěstí. Budou dokonalá dvojka.
,,Ještě si mi neřekla jméno blondýno." dotíral.
,,Lola Ponsová." odpověděla.
,,Blondý je lepší." zazubil se.
Asi každý dostane přezdívku. Lole to vůbec nevadilo. Bylo jí jedno jak jí bude říkat.
,,Si ze mně děláte snad prdel doktore Hunte!" zakřičel teď jiný hlas než generálův.
,,Doktorku co ta formalita před rokem jsme spolu chodit kouřit cigára a řezali do lidí." zasmál se James na postaršího chlapíka co přišel.
,,Oblbuj někoho jiného než malou holku." zamumlal.
,,Já jsem Lola Ponsová a budu s vámi ,řezat do lidí'." řekla.
Muž s prošedivělými hlasy se na ní zamračil a změřil si jí.
,,Však vám není ani jednadvacet." odfrone si.
Lola nechápavě zvedla obočí. V hlavě jí běhaly myšlenky na toho mrzouta.
,,Je mi třiadvacet jsem studentka třetího ročníku medicíny." odpověděla.
,,Ještě k tomu nedostudovaný doktor!" křikne.
,,Uřezat ruku vám můžu a jmenovat co vám přeříznu řeknu i v latině!" narovnala se.
Mrzout se otočil na patě a šel hledat generála.
,,Tak tohle je Mark Green, milý chlapík." řekne James.
,,Kde?" protočila oči.
,,Všude. Jen ti dám radu. Neser ho a radši dělej co ti řekne." usměje se.
,,Když řekne uřež mu ruku udělej to a budete za dobře." pokrčí rameny.
Dívce se otočí celý svět. Jestli bude poslouchat tohohle mrzouta tak skončí někde mrtvá v zákopů od žen těch můžu.
ČTEŠ
Hej Doktore!
AdventureVálka není dobré místo ani pro muže natož pro studentku třetího ročníku medicíny Lolu Ponsovou. Vojáci její pomoc potřebují a ne jen doktorskou. ,,Kolik stehů chceš?" zeptala se s úsměvem. ,,Abych nemusel zpátky." odpoví Dominik. Dívka se na něj po...