Zeyneb
Ablam ile Ordu'dan ramazan bayramı tatili için Trabzona gidiyorduk bende ablam hamile diye onun yanında kalmaya gitmiştim doğum Yapana kadar.
"Yanında duracaktım ablam doğuma daha 2 hafta vardı ablam Trabzona gitmeyi çok istedi.
Eniştem bizi otobüse bindirdi" ."Ablam ile Ordu'dan Trabzona gidiyorduk güle eğlene birden sancısı tuttu ablamın."
"Telaştan ne yapacağımı şaşırdım elim ayağım birbirine dolaştı ambulans arayın diye bağırdım. Herkes sefer ber oldu."
"Ambulans gelene kadar ablamın çığlıklarını duyduğumda sanki canımdan bir parça kopuyordu" .
"Sancıdan ablam terlemişti dakikalar sonra ambulans geldi.
Ablanın yanına geçtim" ."Telaştan annemi aramayı. Unuttum" .
"Ablam Zeynebum anneme haber ver"
"Abla sen kendini yorma" .
" Hemşire kendi yormayın ablam çığlıkları kulağımdan gitmeyecekti uzun bir süre hemşire hanım.
Biraz daha dayanın geldik""Annemi aradım cevap vermedi.
Babamı aradım baba annem.
yanımdamı." Ahmed bey"
"Babam"
"baba kızım ne oldu"
"Zeynebum güzel kizum ne oldi"
"Kelimeler boğazıma düğümlendi baba anneme belli etme tansiyonu çıkar ablamın gelirken Sancısı tuttu pek iyi değil hastaneye gelin"
"Sultan hanım"
"Ahmed bey ne oli yüzünün rengi soldi"
"Annem babamın elinden telefonu almıştı"
"Zeynep kizum ne oldi."
"Zeyneb"
"annem korkma ablamın. gelirken Sancısı tuttu. Otobüste"
"Biz hastaneye gidiyoruz
Trabzon d hastanesinebabanla geliyoruz
Sultan hanım
"Tamam Zeynebum biz hemen geliyoruz"
"Ablam annemlere haber verdim onlar bizden önce varırlar"
"Melek Zeynebum ablam beni dinle biliyorum kızımı görmek çok isterdim ama göremeyeceğim."
"Kızımı sana emanet ediyorum"
"Zeynep ablasına abla öyle deme hep birlikte büyüteceğiz"
"Melek"
Zeynebum biliyorum sen ona iyi bir anne olacaksın".
"Hastaneye.geldik sedye geldi ablam elimden tuttu Zeynep kucağıma alamayacağum yavrum kuzum sana emanet".
"Melekle Zeynep ağlıyorlardı elleri birbirine kelepçelenmişti adeta.
Doktor hanım doğuma alıyoruz hasta'yı hadi acele edin abla" enişteme haber vereyim".Ablamla ellerimiz ayrıldı.
Melek"Zeynebum eniştene söyleme benim öleceğimi söyleme sadece hafif sancım olduğunu söyle"
Zeynep"
ablasına tamam sen sakin ol telefonumu çıkardım çantamdan eniştemin. Numarası zar zor buldum.
Ellerim titredi numarayı. girdim
2 çalmaya açtı Namık enişte
Zeynep bi sorunmu var"Zeynep"
enişte sakin ol yolda gelirken ablamın birden. sancısı tuttu şimdi hastanedeyiz"
Namık" Zeynep melek iyimi
"Zeynep enişte iyi sakin ol"ben uçakla geliyorum."
Tamam.Ablam doğuma giderken.
Ezan.okunuyordu
Dua etmeye başladım.
Allahım ablam.da yeğenim ikiside sağlıklı çıksın diye dua ettim.Annemle babam.geldi
Annem" Zeynebum nasıl oldi Meleğim nerde. benim.
Annem" sakin yolda gelirken ablamın birden sancısı tuttu hastaneye. geldik.Ablam doğuma aldılar.
Ezan okundu hadi gel namaz kılalım hem dua edelim.Zeynep resepsiyonda.ki kıza sordu.
Bakarmısınız.
Kız buyrun.
Zeynep şey mescit nerede.Kız aşağıdaki giriş kapısının sağ Tarafında.
Zeynep kıza teşekkür etti.
Anne" hadi aşağıya inelim.Sultan hanım"tamam zeynebum. Namazı kılıp yukarı çıktık.
Babam ameliyathane'nin önünde bekliyordu.Eniştem geldi.
Zeyneb" Melek nasıl" enişte"ablamı ameliyathaneye aldılar.Ameliyathane'de Meleğin kanaması durmuyordu.
Bebeği anneden. aldılar bebeği. Bebek
odasına götürdüler.
Ameliyathanenin. kapısı açıldı hemşire. Bebeği odaya götürüyordu.Ameliyathanenin kapısının açıldığını gören.
Namık bey. Hemşirenin önünü kestiNamık eniştem hemşireye"eşim nasıl?
Hemşire" bey efendi. sakın olun bey efendi doktor haber verecek birazdan.Sultan hanım ve Zeynep hemşirenin kucağında bebeği sevdiler.
Hemşire bebeği küveze koydu. Tekrar ameliyathaneye girdi.hemşire "Selnur hanım" hastayı kaybediyoruz nabız yok bana elektro şoku hazırlayın. 200 e getirin elektro şoku verdi.
Olmuyordu 300 e getirin yine verdi olmadı. Selnur hanım üzğündü. Ameliyathanenin kapısı açıldı.
Selnur hanımı gören Zeynep doktoru
görünce" doktor hanım ablam nasıl.
Selnur kafasını yere eğdi.
Namık bey."doktor hanım bi şey söyleyin."Selnur hanım" maalesef hastayı kaybettik"
Eniştem hastaneyi ayağa kaldırdı.
Doktora hayır yalan söylüyorsunuz.
Eniştem ameliyathaneye.
girdi güvenlik durduramadı.Annem babam adete.da yıkılmıştı.
Bense en yakın arkadaşımı dostumu ablamı kaybetmiştimEniştemin peşinden bende girdim. Ablamın yüzünü beyaz bir çarşafla.
Örtmüşler.di eniştem ablamın.Yüzündeki çarşafı kaldırdı. Meleğim sen beni bırakmazsın Bi kaç kere sarsdı.
Güvenlik eniştemi zorla dışarı çıkardı. Babam"Namık enişteme.
Allahın ilahi takdiri gel oğlum bebeğimizin yanına gidelim.Eniştem ben o bebeğimi istemiyorum benim karım onun yüzünden öldü hastaneyi.
terketti. Babam" Sultan hanım zeynep hadi bebeğimizin yanına gidelim annesi yok babası yok bize muhtaç"Babam hemşireye" sordu bizi bebeğin
Hemşire bizi bebek odasına götürdü.Annem" Ahmed bey içimiz yanıyor ama bu kizumu biz bakacağız"
Annem hemşireniye sordu bebeğimiz nasıl.
Kizum."hemşire iyi
Biraz küvezde kalacak.Zeynep annesine" siz gidin ben yeğenimin yanında kalacağım dedi
Kızım oruçlu yine burada durma Gine gelirsin dedi annem
Annem popiablam o bebeği bana emanet etti siz gidin dedim"
"Babam"
"Zeynebim biz ne söylersek sen dediğini yapacaksın ben cenaze işlemleri halledilmesi annemle babam gittiler bense bana emanet edilen bebeği bekliyordum"
"Zeynep başına neler geleceğini bilmeden yeğenine annelik yapacaktı".
Arkadaşlar yanlışlıkla wattpaddı kapattım yeniden açtım hikayemi yeniden yazıyorum bana destek olurmusun sizin desteklerinizi bekliyorum
Bu bölüm pile 16 ya Denize lila mavisine gelsin lütfen oy ve yorumlarını bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEYNEB'İN GÖZYAŞLARİ
Mystery / ThrillerKreş! Öğretmeni olan Zeynep ablası Meleğin ölümü ile hayatı bir anda değişen Zeynep yeğeni Nineler annelik yapar ama insanlar onun hakkında dedikodu yapar bir gün karşısına en yakın arkadaşının abisi Ali. Çıkar Zeynep aliden kaçar haram diye ama kad...