Vypadal trochu jako Chase. Jeho dlouhé, hnědé a kudrnaté vlasy mu padaly do zelených očí. Chase měl modré oči a vlasy kratší, než tenhle. Nevěděla jsem kdo to byl, ani jak se jmenoval, ale byl z party Malika, takže určitě nic extra. Byli dutí všichni do jednoho. ,,že mi to nedošlo. Payton Bittner a samotná Loren Bittner" nakrčil nos kudrnáč. ,,trhni si" přímo jsem milovala takovéhle typy. Vždycky chtěli dostat holku jen do postele a potom sbohem a šáteček. Chtěla jsem je obejít, ale Malik mě chytl za paži. ,,bože můj co chceš?" trhla jsem s rukou a odstoupila od něj. Ještě aby se mě dotýkal. To učitě. ,,co je s Abigail? Proč se mi vyhýbá?" co prosím? ,,proč se na to ptáš mě?" založila jsem si ruce na hrudi a tím jsem si dala výš prsa. Vždycky mi dělalo dobře, když jsem byla nad všemi výš. Byla jsem taková od přírody. ,,chladná a nedostupná, jako vždy" protočil očima a vrátil se mě své partičce. Hajzl. Takhle o mně nikdo mluvit nesměl! Shawn vypadal, že po něm každou chvíli skočí. Nikdy se nevyrovnal s rozchodem s Veronikou... Radši jsem ho od nich odtáhla, protože by byl schopný se začít prát a to jsem nechtěla. Všichni byli tak stokrát silnější než on.
,,Lor znáš ty kluky, co tam byli odpoledne?" zeptal se mě táta večer, když jsme seděli u večeře. Ještě doma aby mě otravovali! ,,no, od vidění ze školy. Proč?" byla nuda se bavit o tak nezajímavých lidech! Vždyť jsem o nich nic nevěděla, nezajímali mě a vsadila bych se, že byli úplně vypatlaní. Táta se zvedl a odešel od stolu. Nevěnovala jsem tomu pozornost a sledovala Lili, jak do sebe láduje přesnídávku. Určitě to bylo zajímavější, než se bavit o těch blbečcích. ,,dej jim tohle zítra ve škole, děkuji" dal vedle mého talíře nějaký disk. Měla jsem chuť hodit to proti zdi, ale tátovi bych to neudělala. Ale jim ano.
V noci jsem nemohla vůbec spát. Stále jsem musela myslet na to, co je na disku. Chtěla jsem si to pustit, ale důstojnost je důstojnost. Nemohla jsem si to pustit. Zakázala jsem si to. ,,ty zase vypadáš" objal mě Shawn. U něho jediného jsem si byla jistá, že je přítel a ne vypatlaný blbeček, co mě chce do postele. Je to vtipné. ,,vážně ti moc děkuju" dloubla jsem ho ukazováčkem do žeber a rozešla se do školy. ,,musím najít ty blbečky ze včera. Mám pro ně nějaký disk od táty" vytáhla jsem ho z kabelky a zamávala mu s ním před obličejem. ,,co na něm je?" vzal mi ho z ruky a začal ho obhlížet ze všech stran. Jako kdyby na něm bylo něco ke koukání. ,,nevím, asi něco nazpívali" zatraceně moc mě to zajímalo, ale nemohla jsem si to poslechnout. Nemohla! ,,jasně, uškodilo by to tvému egu" jak to, že mě tolik zná?! ,,hej" praštila jsem ho do ramene a disk mu z ruky vytrhla. Tomuhle se říká nejlepší kamarád. Nenáviděla jsem ho víc, jak kohokoliv jiného.
,,hele pako" zastavila jsem bloňďáka z Malikovy party. Ano, byla to Malikova parta, protože nikoho jiného jsem neznala jménem. ,,jsem Niall a ne pako, svině" protočil očima. Potlačila jsem nutkání mu jednu vrazit a vytáhla disk z kabelky. Přitiskla jsem mu ho dlaní k hrudi a zavraždila ho pohledem. Blbeček mi bude nadávat, jo? ,,měl by ses ke mně začít chovat slušně, nebo si začněte hledat nové studio" ano, často jsem bývala svině, ale to jen z toho důvodu, jak se ke mně chovali ostatní. Musela jsem mít nějakou autoritu! Jinak jsem byla úplně normální holka a stačilo mi, že to věděli moji nejlepší přátelé. Ti pro mě byli nejdůležitější. Oni jediní věděli, jak moc citlivá jsem.
I když jsem ho nejspíš začala nenávidět, tak jsem musela uznat, že měl dokonale modré oči. Jak že se to jmenoval? Vilém? ,,dala jsi jim to?" vytrhl mě z myšlenek táta. Trhla jsem hlavou a podívala se na něj. Netušila jsem o čem to mluví, ale po chvíli mi to došlo. ,,jo, už jim nikdy nic neponesu. Kdy přijede Chase?" už dlouho jsem ho neviděla a moc mě to mrzelo. Sice jsem si s ním psala, ale to nebylo ono. ,,v nejbližší době ne. Má moc práce" vždycky měl moc práce, ale na nás si čas udělal. Naposledy u nás byl, když se narodila Lili...
,,Ab jsi hrozná, vážně" pořád básnila o Malikovi a říkala o něm vážně divné věci. Divila jsem se, že ještě neřekne, kolikrát byl na záchodě během dne. ,,tak ale podívej se na něj" ne, děkuji. ,,je tak dokonalý, tak..." Shawn ji rukou zacpal ústa, aby tolik nemluvila. I jemu to lezlo na nervy, stejně jako Anittě. ,,promiňte, ale nemůžu na něj přestat myslet" odendala Shawnovu ruku a nahrbila se. Byla do něj totální blázen! To se ještě nikomu z nás čtyř nestalo. Bylo to pro všechny nové, nejen pro Ab, ale stejně jsme si neodpustili vtípky na její účet. Byl to přece Malik! Myslel svaly a ne mozkem. Měl vůbec nějaký?
Po škole jsem šla za tátou do studia. Byl čtvrtek a my jsme s partou plánovali víkend na naší chatě. Bylo tam krásně a dlouho jsme nikde jen společně nebyli. ,,pane Bittner" vešel do tátovy kanceláře nějaký kluk. Otočila jsem se k němu čelem a oba jsme zastavili v pohybu. Byl z Malikovy party, takže jsem byla hrozně nadšená. ,,co chceš?" aspoň bych se mohla naučit jejich jména, když se začali cpát do mého života. ,,chci tvého tátu" zašklebil se a opřel se o futra. Měla jsem chuť vzít ho za vlasy a hlavu mu o ty futra omlátit. Stejnak v ní nic neměl, tak by to neudělalo bordel. Nemyslete si. Jinak jsem klidná a hodná dáma. ,,táta tu není, jestli sis nevšiml. Co chceš?" zvedla jsem se od tátova stolu a stoupla si před něj. Táta mi nakázal, abych za něj zaskočila, protože musel pryč a já byla ve studiu jako doma. A taky jsem měla být na všechny milá, což se mi nevedlo.
Chápala bych snad cokoliv, ale ne to, že vyhodili ze systému pět mikrofonů. Byli tam všichni a když jsem tak s tím polozrzavým pakem přišla, tak jim málem vypadly oči z důlku. Chvíli trvalo, než jsem zase všechno nastavila a ještě k tomu když mi došlo, že to nebyl jediný problém. ,,hele zlato teď nemůžu. Zavolám ti potom" ukončila jsem hovor od Shawna stejně rychle, jako ho přijala. Kdyby to šlo, tak bych těm pěti vyškrábala oči. Pořád na mě koukali- teda spíše na můj zadek, protože jsem byla nahnutá nad kabely. Všechno nadhodit zpátky do systému mi vážně zabralo hodně dlouho. Nechápala jsem jak se jim něco takového mohlo provést. Slovo 'děkuji' se mi dostalo jen od vysokého bruneta, se kterým jsem ještě nemluvila. Ten jediný vypadal, že nemá v hlavě úplně vymyto. Neandrtálci. Chtěla jsem jít pryč, ale zvědavost mi nedala.
ČTEŠ
Jen přátelé?// CZ FF✔️
Fanfiction❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci ❗️ Když žijete mezi mrakodrapy, snadno si přijdete malí. Když žijete na hlučném místě, snadno se naučíte křičet, abyste byli slyšet. Protože každý má co říct. Já se křičet naučila. Naučila jsem se prosadit...