44.

250 13 0
                                    

           ,,zatýkáme vás za pokus o vraždu Cola Malika, ke kterému došlo včera v osm hodin večer" přišli za Zaynem dva policisté a jeden z nich mu dal na ruce pouta. Už ráno jsem je viděla bavit se s ředitelem, ale neměla jsem ani pomyšlení na to, že by mohli sebrat jednoho z kluků. ,,cože?" otočil se na ně přes rameno Zayn a pak vrátil pohled na nás. Tohle nemůžou! ,,to není pravda" zastavila jsem toho druhého. Ihned se na mě otočil a položil ruku na zbraň. ,,Loren, nech to být" vzal mě za paži Shawn, ale já se mu vytrhla. Tohle není fér! Nemohli ho zatknout za něco, co neudělal! ,,jak to můžete vědět, slečno?" vzal mě zezadu za krk a odvedl mě od Shawna. ,,včera jsem byla s ním" on se ke mně otočil zády, něco řekl do vysílačky a pak se otočil zpátky. ,,půjdete se mnou" lehce jsem přikývla a následovala ho ven. Ani jsem se radši neotáčela na kluky. Shawn by se z toho nejspíš zhroutil.

          ,,jsem nadporučík Reinolds. Tak mi povězte, jak to bylo" sedl si ke mně ke stolu starší muž. Myslela jsem, že budeme v nějaké té místnosti jako ve filmu. Moje smůla. ,,včera jsem byla u jezera a viděla Zayna. Šla jsem za ním a bavili jsme se a všechno. Byla jsem s ním od čtyř a odešla jsem když usnul někdy po osmé. Nemohl to udělat. I Shawn, Shawn Mendes, viděl, že jsem s ním. Nemohl to udělat, když byl se mnou" trochu jsem zmatkovala a kdybych se sama poslouchala, tak bych z toho asi nic nepochopila. Muž z toho taky nebyl o moc moudřejší. ,,potřebuji to podrobněji. Budu potřebovat i vše o tom Shawnovi. Adresu, celé jméno a jak v tom figuroval, uhmm... Loren" podíval se na moji občanku a pak zpátky na mě. Zhluboka jsem se nadechla a chvilku mlčela. Byla jsem v hrozném stresu. Nikdy jsem na policii nebyla.

         ,,nechápu proč ti volali" rozčilovala jsem se. Volali tátovi, aby si pro mě přijel. Úplně zbytečně! ,,to je jedno, Loren. Na co se tě ptali? O co se jednalo? Nechtěli mi nic říct" stále jsem z toho byla trochu mimo. Zase jsem mu pomohla. Trochu jsem si tím zvedala ego a vylepšovala karmu, ale musela jsem to udělat. Už takhle byl přece v podmínce... ,,můžu ti to říct doma? Co tu děláš?" prvně jsem se podívala na tátu a pak na Kudrnáče. On sebou trochu cukl, když si táta stoupl těsně k nám, ale i přesto se usmál. Sice nervózně, ale usmál! ,,Niall mi říkal, že ho odvedli ze školy a já jediný jsem sem měl cestu, tak jsem se chtěl zeptat jak to s ním je, ale co tu děláš ty?" zvedl hlavu k tátovi. Mračil se na něj. Jako kdyby se kvůli němu už takhle nestresoval dost... ,,nepustí tě za ním, to vím jistě. Včera jsem s ním byla, tak jsem to tam byla říct. Tati, můžeš?" naznačila jsem mu rukama, aby odešel. Bylo trapné, jak poslouchal každé naše slovo. Nesvůj z toho byl očividně i Kudrnáč. ,,počkám tě doma. Jestli ji ublížíš, utluču tě lopatou" zabodl Harrymu prst do hrudi a odešel. Nevím co bylo víc vtipné. Jestli to, že si myslel, že je drsný a nebo to, že doma žádnou lopatu nemáme. ,,promiň. Někdy je až moc ochranářský" rozešla jsem se od policejní stanice. Po břiše mi létali motýlci. ,,to je dobře. Jsem jako on" zasmál se. Jak roztomilé.

          Harry mi nabídl, abych šla k nim, abychom si mohli normálně a v klidu promluvit. Chtěl vědět hlavně o Zaynovi. Byla jsem nervózní. Nikdy jsem nebyla u kluka doma. Krom Shawna a Marka. Ti se nepočítají. ,,Hazzo, koukej" přiběhla k nám hned Stef, když Harry otevřel dveře a natáhla k němu ruku, ve které měla zub. Zazubila se na něj a místo jednoho předního zubu měla díru. Bylo to vtipné. Do chodby přišla i Lola, která ho hned objala a Gemma, která se opřela o zeď. Ji jsem ještě neznala. Byl na ně hezký pohled. Harry vypadal více jako otec, než bratr. ,,kde je Mike?" vzal si Lolu do náruče a narovnal se. Zahlédla jsem Gemmu, jak si mě prohlíží. Nenápadně jsem se podívala do zrcadla, které bylo v chodbě, jestli na sobě nemám náhodou něco, co tak zaujalo její pozornost. Vše v pořádku, tak co je? ,,na brigádě" odběhla Stef z chodby a Harry na mě kývl, abych ho následovala. ,,jak, že je v práci? Měl vás hlídat" cítila jsem se u nich trochu navíc, když řešili rodinné věci. ,,my to zvládneme i samy" protočila očima Gemma. Koukám, že s ní tříská puberta. Byla jsem úplně stejná. ,,já vím, že jo, ale když je s vámi jeden z nás, tak mám větší jistotu, že budete v pořádku" dal Lolu na zem a představil mě a Gemmu. Viděla jsem v ní sebe.

           Harrymu jsem řekla vše, co se stalo se Zaynem. Taky jsem se hodně sblížila se Stef a dokonce i s Gemmou. Malá Lola se ani na minutu nechtěla Harryho pustit. ,,hej" zasmál se Kudrnáč, když jsem mu z krku odepla řetízek a položila si ho do dlaně, abych si ho mohla prohlédnout. Zrovna dělal večeři a mě doslova donutil, abych u nich zůstala. Ale neřekl nic o tom, že mu mám pomoct, takže jsem jen seděla na lince a dirigovala ho. Obdivovala jsem ho za to, že se dokázal ohánět v domácnosti. Zvládal všechno i s dětmi na krku. Doslova. Lola na něm stále visela, ale nějak mu to nebránilo. Asi si zvykl. ,,dávej na něj pozor" čekala jsem, že se naštve a vezme mi ho, ale udělal pravý opak. ,,proč?" připnula jsem si řetízek na svůj krk a uculila se na něj. On s úsměvem protočil očima, ale nekomentoval to. I když jsem k němu stále cítila odtažitost, tak jsem se s ním bavila normálně. Byla jsem nenapravitelná. ,,je..."

Jen přátelé?// CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat