24.

268 14 2
                                    

,,ale my tě nemůžeme takhle využívat. Už jsi nám pomohla dost a vážíme si toho, strašně moc. Ty jediná v nás máš takovou důvěru, ale my ti to nemáme jak vrátit" to snad nemyslí vážně. Byl jako Zayn. Nepříjmal pomoct, ale na rozdíl od něj se aspoň dokázal chovat slušně. ,,Liame ale já to nechci vracet. Vrátíte mi to možná tak, že nebudete odmlouvat a někam to dotáhnete. Když mám možnost vám pomoct, tak to prostě přijměte. Když jste museli peníze na první album dát na něco jiného a nepřijmete moji pomoc, tak kde vezmete další peníze? Když nezačnete nahrávat, James vám zruší smlouvu a vy už další možnost mít nebudete. Tak se pochlapte a berte, když vám někdo něco nabízí" položila jsem mu ruku na rameno. Chtěla jsem být hodná. Nepotřebovala jsem, aby mi to vraceli. Talent nemá jen tak někdo. ,,fajn, dobře. Jsi fakt úžasný člověk" přistoupil ke mně a objal mě. ,,můžu tě aspoň hodit domu?" pustil mě a o krok odstoupil. Šlo vidět, že pomoc přijímají stejně blbě, jako já komplimenty.

,,jo a Loren?" otočila jsem se k němu, když jsem vystoupila z auta a pokynula mu, aby pokračoval. ,,jsem rád, že se vrátila ta stará, usměvavá Loren" vděčně jsem se na něj usmála a odešla. Mámino auto stálo před garáží, což znamenalo, že už je táta doma. Zhluboka jsem se nadechla a vešla. ,,princezno!" zakřičel hned táta a šel ke mně. Vypadal odpočinutě. Takhle uvolněný nebyl od doby, kdy začal být úspěšný v branži. ,,jsem ráda, že jsi doma" pevně jsem ho objala. Nechtěla jsem ho pustit. Co kdyby se mu zase něco stalo? ,,musím si s tebou o něčem vážně promluvit" odtáhl se ode mě a dal mi ruce na paže. Hned za ním se objevil James. Cukla jsem sebou. Žaludek se mi začal svírat. James to určitě otočil proti mně a navykládal mu lži. To přece uměl.

Táta si mě vzal do ložnice, abychom měli soukromí. Byla jsem rozhodnutá, že když budu muset, že tátovi řeknu o Jamesově otcovství. ,,James mi řekl o tom, jak jsi ho přinutila dát smlouvu tvým kamarádům" neříkala bych jim zrovna kamarádi, ale věděla jsem, kam tím míří. ,,tati promiň, ale oni jsou talentovaní a..." ,,jsem na tebe pyšný" skočil mi do řeči. Nadechla jsem se, že budu pokračovat, ale pak jsem se zarazila. ,,cože?" nechápala jsem to. Já jsem byla svině a on je za to na mě pyšný? ,,jsi jako pravá obchodnice. Jdeš si za svým a nebojíš se být tvrdá. Jsem na tebe pyšný" tak tohle jsem opravdu nečekala. Myslela jsem, že bude naštvaný, ale tohle? Nenápadně jsem se štípla, jestli nespím. Tohle že je realita? ,,máma je kvůli tomu na mě naštvaná. Prý jsem ji zklamala. Prý jsem jen využila toho, že jsi tu nebyl. Hodně jsme se začaly hádat" máma mu to neřekla. Vždy chtěla být nejlepší máma. ,,máma tomuhle nerozumí. Už mi o tom říkala. Vysvětlil jsem ji, že by na tebe měla být taky pyšná, protože jsi to nedělala pro sebe" mám nejlepšího tátu, co mě chápe!

Byla jsem nucena tátovi říct všechno o tom, co jsou zač, když už s nimi má mít smlouvu. Dostala jsem se i k Markovi a taky mu o něm řekla. ,,a tati je tu ještě jedna věc" teď nebo nikdy. Táta se zamračil. Tohle není dobré znamení. ,,James jim dal jen dvacet, což je ještě míň než minimum a oni... Jednou jsem šla ze školy domů a viděla jsem Zayna a nějakého chlapa. Ten chlap je jeho otec a fakt hodně ho zbil kvůli tomu, že Zayn rozbil auto a musel zaplatit třicet tisíc, aby ho nezavřeli. Těch dvacet co dostali dali na tohle a na zbytek se složili. Tati oni jsou slušní kluci. Drží při sobě i v takových věcech. A když použili ty peníze na ten dluh a nemají na to, aby nahráli první album, tak jim James zruší smlouvu a oni už nedostanou šanci" řekla jsem mu celý příběh a doufala, že mi pomůže. ,,chápu to dobře, že chceš, abych jim dal další zálohu, kvůli tomu, že jeden z nich je vandal a může si za to sám?" pochopil to špatně. ,,začátek jo, ale ten konec... Zayn je sice debil, ale má to těžký. Jeho otec ho bije, mámu nemá. Nemá nikoho jiného než kluky a těm nikdo jiný šanci nedá. Tati prosím" půlku toho hezkého, co jsem o Zaynovi řekla jsem vzala z úst Kudrnáči a Liamovi. Nemyslela jsem si o něm nic dobrého, ale musela jsem jim pomoct. Aspoň touhle cestou. ,,Loren nemůžu dávat smlouvy a zálohy jen tak. Musím si je poslechnout a udělám všechno pro to, abych pomohl tobě, i jim, pokud za to budou stát. Slibuju" skočila jsem na něj a objala ho. Už teď jsem věděla, že to dobře dopadne. Už jsem znala styl, co táta rád poslouchal a kluci od toho nebyli daleko. Měli šanci na úspěch díky mně!

Byl to měsíc od toho, co táta slíbil, že si kluky poslechne, ale stále se k tomu nedostal. Kluci dále zkoušeli a napsali už i všechny písničky, ale neměli na nahrání. Už takhle měli sotva na to pronajmout si studio na pár hodin. Bylo mi jich líto, takže jsem je do studia párkrát vzala i na černo. Zayn byl na mě stále hnusný a říkal, jak jim jen lžu, že stejně už nic nedostanou a pomalu to vzdával, ale já nemohla za to, že táta s Jamesem řešil úplně jiné věci a to jenom tehdy, kdy u toho nebyla máma. Zase by pindala, že se stresuje a na to nikdo z nás neměl náladu. Já se s ní stále hádala a řekla jsem ji, že pokud to tátovi neřekne ona, tak já jo. ,,Zayne..." už jsem na něj neměla nervy. Stále mi všechno dával za vinu. ,,žádný Zayne. Mě už tohle nebaví. Ty..." tohle posral.

Jen přátelé?// CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat