🥂
{ M }
"Niye geç kaldın?" Jongin, zilin sesini duyduğunda resmen kapıya uçmuştu. Sehun iki saat sonra mesaisinin biteceğini söylemişti fakat tamı tamına bir saat otuz beş dakika gecikmişti. Jongin, evin içinde sürekli tur atmıştı o gelene dek.
"Bir şeyler aldım." Sehun, ayakkabılarını çıkartırken elindeki poşeti Jongin'e uzattı ve diğeri alıp içine baktı.
"Kelepçe? Vibratör? Göz bandı? Kırbaç? Bunu kullanmayacaksın öyle değil mi?" Jongin, korkuyla Sehun'a baktığında diğeri gözleri kısılana dek gülmüş bir şekilde bakıyordu ona.
"Bilmiyorum, Jongin." demeden önce, ellerini Jongin'in beline sarmıştı. Yavaşça bastırdı kendisine ve hafiften serteleşmeye başlamış penisi kendisine sürttüğünde Jongin başını geriye atarak inledi. Sehun'da bunu fırsat bilerek adem elmasına öpücük kondurmaya başladı. Jongin, tutunacak yer olarak ellerini hızla Sehun'un geniş omuzlarına attı ve diğeri boynunu öperken, Sehun'un sırtında gezdirdi ellerini.
"Odamıza geçelim, neler neler öğrendim Jongin. Hepsini sende denemek istiyorum." diyerek minik bir çocuğun heyecanını yaşayarak Jongin'i elinden tutarak odalarına sürükledi. Jongin'in yanına taşınalı kısa bir süre olmuştu, hemen benimsemişti evi, Jongin'in odasını. İlk taşındığı gece Jongin ile güzelce yiyiştikten sonra birbirlerine sarılarak uyumuşlardı. Şimdi de Sehun, Jongin'i omuzlarından hafifçe iterek yatağa oturtmuştu. Ardından, elindeki poşeti alıp içinden siyah göz bandını çıkarttı.
Jongin, öylece otururken Sehun göz bandını bağladı, geri çekildi ve eserine gururla baktı.
"Çok seksi oldun."
"Benim varlığım seksi bir defa, Oh Sehun."
"Çok konuşma." diyen Sehun, Jongin'in yatağa sırt üstü yatmasını sağladıktan sonra çıkarttığı tüylü kelepçeyi bileklerine taktı. Daha sonra Jongin'in tişörtünü çıkartmadığını fark etmişti fakat üşendiğinde o detayı es geçti. İşini garantiye almak adına, eşofmanını esmer bacaklardan sıyırdı ve bacak içine öpücük kondurdu üçer tane.
"Sehun, bugün neler yaptın?"
"Jongin sırası mı şimdi bunun?" Sehun, yataktan kalkıp üzerini soymaya başladı. Aynı zamanda yatakta elleri kelepçeli, gözleri bantlı Jongin'i izlemek iyice kayaya çevirmişti.
"Gözlerim kapalı, canım sıkıldı ne yapayım? Beni düşündün mü hiç?"
"Evet, mesaj attın o kadar. Şimdi sus artık yalvarırım, konsantre olmak istiyorum."
"Susmam için ağzımın dolu olması gerekir." dediğinde Sehun gülmüştü. Üzerini soyma işlemi bittikten sonra tekrardan yatağa çıktı ve Jongin'in siyah baksırını da yerle buluşturduktan sonra, bacaklarını iyice ayırdı ve vibratörü çalıştırdıktan sonra deliğinden içeri yolladı. Diğeri içinin dolması ile susmuş, kesik inlemelere başlamıştı.
Sehun, Jongin'in bacak arasına iyice yerleştikten sonra bacağın için kesimlerini öpmeye başladı. Kendisine bir yol belirlemiş, öpücüğe hiç ara vermeden Jongin'in toplarını da elden geçirmişti. Diğeri ise vibratörün içinde hareket etmesi ile yükseldiğini hissedebiliyordu.
Sehun esmer bacakları öpmenin verdiği haz ile, yolunu Jongin'in inip kalkan göğsüne çevirdi. Uçlarını dişlerinin arasına alıp döndürdükten sonra bırakıyordu, Jongin'de belini kırıp göğsünü yukarı kaldırdığından Sehun birkaç kez tekrarladı.
"Sehun." Jongin inleyerek başını yatağa bastırdı, Sehun derin nefes alarak geri çekildi ve tekrardan bacak arasına yerleşti. Vibratör sayesinde iyice açılmış deliğe baktıktan sonra, Jongin'in bacaklarını tutarak kendisini içine doğru itti.
"Oh." İkisi de aynı anda inledi, Sehun'un aldığı haz sayesinde gözü iyice kararmıştı. Jongin'in içinde gelgit yaparken, bacaklardan fazla güç alamayacağını hissettiğinden ellerini yatağa bastırdı ve hızlandı. Aynı zamanda Jongin'in dudaklarını öpmeyi de es geçmiyordu. Kelepçeli ellerini nereye koyacağını bilemeyen Jongin'in ellerini tek eliyle tutup başının üzerinde sabitledi ve dudaklarını öpmeye, içinde gelgit yapmaya devam etti.
"Jongin." Bir süre sonra, alt dudağını dişleri arasına almışken Jongin'in içine boşaldı ve burnunun ucunu öptükten sonra üzerinden kalktı. Jongin'in rahatlaması için penisini sarıp, çekmeye başladı ve çok geçmeden çıplak esmer tenine meniler sıçramıştı.
"Güzel miydi Jongin?" dediğinde, vibratörü çıkartıyordu. Diğeri cevap veremedi, kendine gelememişti çünkü.
"Bebeğim, iyi misin?" diye sordu şefkatle. Elindeki kelepçeyi çözdü, göz bandını da çıkartacaktı ki Jongin durdurmuştu onu.
"İyiyim Sehun, devam etmeyecek miyiz?"
"Yorulmadın mı?" dedikten sonra Jongin olumsuz anlamda başını sallayıp, Sehun'un boynuna atladı ve dudaklarını iştahla öpmeye başladı. İkisi de dudakların hakimiyetini kendisi almak istediğinden, çok çekişmeli bir öpüşme olmuştu ve kazanan Jongin'di.
Sehun, geri çekilerek öpüşmeyi bitirdi ve Jongin'in ters dönmesini sağladıktan sonra beklemeden içine girdi, aynı zamanda poposunu okşamayı sonrasında da şaplak atmayı esirgememişti.
"Bir an beni kırbaçlayacaksın diye çok korktum." Jongin, başını öne eğdi.
"Elim varken gerek görmedim şu an. Başka zaman onu da kullanırız." dediğinde Jongin karşılık vermek istedi fakat Sehun hızını arttığından konuşamadı. Sehun'un hızı arttıkça yatağın gıcırtısı da artmıştı.
Gelgitlerin sonunda ikiside zirveyi yakaladıktan sonra, kendilerini yatağa attılar. Jongin, başını Sehun'un boynuna gömüp soluklandı. Sehun'da esmerin belini okşayarak masaj yapıyordu.
"Chanyeol'e bunun için minnettar olacağım hiç aklıma gelmezdi Jongin." demişti. Birkaç ay öncesine kadar, bu durumda olacağını asla düşünmüyordu Sehun. Ama şimdi, bağımlısı olmuştu neredeyse. Jongin'e kopamayacak derecede bağlanmıştı.
Jongin, hafifçe yükselerek gözündeki maskeyi çıkardı ve Sehun'a baktı.
"Bakir Sehun'u çok fena yoldan çıkarttım." dedikten sonra, üzerine çıktı ve Sehun'u tekrardan içine alıp, geniş göğsüne uzandı.
"Seni seviyorum Sehun."
"Ben de seni seviyorum ama böyle beleşe sevmek yok." dedikten sonra Jongin'i tekrardan altına alıp, öpmeye başladı.
-
öyle iyi bir kurgu değildi ama yazmak hoşuma gidiyordu, umarım sizinde sevdiğiniz bir hikaye olmuştur 💘
okuduğunuz için teşekkür ederim 💞