Bylo fajn že jsem přesvědčil EJ abych si mohl koupit Kinder vajíčko. Když jsem přišel do obchodu, vzal jsem košík a šel přímo ke sladkostem. Vybral jsem celý regál a zamířil si to k pokladně. Seděla tam nějaká mladá ženská která vypadala, že jede na drogách. Vafle by jí pomohli. Koukla se na můj nákup ale nekomentovala to. Napípala mi to a já zaplatil. Když jsem se chystal k odchodu, pronesla cosi že není Halloween ani masopust. Vzpomněl sem si na to, jak jsem kdysi rozsekal stůl v kuchyni a jak mi Slender udělil vaflopust. V ten den mě Jeff provokoval tím že týral vaflinky. Mazal je džemem. Tímto způsobem vznikla moje písnička. Vrátil sem se do reality tím že jsem zatřásl hlavou. Otočil sem se na tu ženskou. Dívala se na mě dost pohrdavě. Však jak chce. Vylovil jsem telefon a vytočil Jeffovi číslo. Po krátkém rozhovoru jsem to položil. Nemusel jsem čekat dlouho. Jeff vesele přihopkal a tu krávu podřízl. Pak jsme po celém obchoďáku rozlili benzín. Když jsme odcházeli, hodil jsem za sebe zapálenou sirku. Ofoukl nás horký vzduch ale my jsme utíkali pryč aby se nám neroztopili ty Kinderka. Doma jsme tašky položili v předsíni a šli říct EJ že jsme zpět i s nákupem.
Kdyby někdo chtěl kapitolu z pohledu konkrétní CP stačí napsat buď do zpráv nebo do komentů.
Vaše PROXY