Laughing Jack

512 51 0
                                    

Vzbudil jsem se ve sklepě. Byla mi zima a svůj černobílý obleček jsem měl od krve. Vstal jsem a zjistil, že už je večer. Šel jsem rovnou spát. Když jsem se probral ráno, tak jsem zašel do kuchyně. Slyšel jsem protivný Jeffův hlas, ale taky jsem poznal hlasy Maskyho a Hoodyho kteří se museli vrátit ze své mise. Nejspíš stihli vyvenčit i Smile doga, protože od toho se odvíjela jejich přestřelka s Locikou. Strefoval se do nich, jelikož přišli z venku rozcuchaní a Jeff myslel, že se venku muchlovali. Upřímně fuj. Ti dva byli dost divní ale tohle prostě nešlo. Beztak zas našli na netu nějaký debilní ship. BEN z těch shipů jednou malém vyzkratoval, Slenderman dostal doživotní trauma, Ticcimu se zhoršily tiky a jeho stavy a EJ držel týden dietu. Toby to nazval ledvinopůst. Liu se málem oběsil na šále a ostatní na tom byli dost podobně. Jednou jsem našel ship kde jsem byl s Jeffem, (kurva fuj. Doteď se mi z toho chce zvracet do píči) a podváděl jsem ho s EJ.(ještě více fuj. Bez urážky ale vy jste nikdy neviděli Jackův ksicht doopravdy a neslyšeli jste ty vypíčeně divné zvuky co dělá.) Takže jsme radši přestali brouzdat po internetu. Teda až na BENa a Lost Silvera který v počítači žil. Po chvíli jsem uslyšel zajímavější hádku tak jsem se musel mrknout co se zas děje. Hold jsem hrozná drbna no.

Creepypasta ffKde žijí příběhy. Začni objevovat