♥ Arkadaşlar umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur. Hikayeyi resimlerle de desteklemeye çalıştım ve bence oldukça güzel oldu :) Karakterlerin görüntüsü hakkında bilgi sahibi olabiliyorsunuz.
Eve vardığımda çok açtım! Anneme seslendim ama cevap vermedi. Ya evde yoktu ya da bodrumu düzenliyordu. Boşverdim ve bir şeyler atıştırdım. Ardından odama geçip derste gördüklerimizi tekrar ettim. Aradan 1-2 saat geçmişti ki telefonum çaldı. İnanmıyorummm!!! Jakson arıyor. -Alo? dedim -Selam, ben Jakson hani okul... derken sözünü kesip "Ah evet Jakson!" dedim. Sanırım buna sevindi. -Eğer sıkıldıysan sana çevreyi gezdirebilirim. Ne dersin? -İşte bu olamaz... Tanrım! Bunu sesli mi söyledim? -Efendim? Daha yüksek sesle konuşur musun? Neyse ki duymamış... -Şey, bana 10 dakika izin ver. Sana geri dönücem ;) dedim. "Tamam, bekliyorum" diyerek telefonu kapadı. Hemen Celestia'yı aradım. "Acilen gelmen lazım!" dedim. Celestia:" Neler oluyor tatlım?!" dedi. "Jakson'la ilgili..." derken Celestia:"Öyle desenee! Hemen geliyorum!" dedi.
5-6 dakika sonra Celestia ile odamdaydık. Yatağın üstüne oturdu ve: "Onu hemen araa!! Kabul ettiğini söyle!" dedi. Telaş olmuştum! Ama yinede telefonumu alıp onu aradım. 5 dakika sonra parkta buluşacaktık!!! Celestia: "Hadi dolabını alt üst edelim tatlım!" dedi. Dolabımı karıştırmaya başladık. O, bu, şu derken en son siyah bir elbise, üstüne kolsuz uzun siyah-beyaz çizgili bir hırka seçtik. Saçımı sımsıkı bir at kuyruğu yaptım ve kırmızı bir kurdele ile süsledim. Bence oldukça hoş ve sade. Celestia ile onun evine kadar yürüdük. O evine girdi ben ise parka doğru yola koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ YAPRAKLARI
SpiritualÇok güzel iki genç kız olan Maria ve Celestia'nın heyecan dolu hikayeleri ;)