Herşey Daha Yeni Başlıyor...

44 3 2
                                    

-Kalk lan.Sabah oldu.Okula gidicez.Kalsanaa.Kalk artık kaaalk....
Yine sabah olmuştu gözümü bile açamazken cansunun o cırtlak sesi ile uyandım.Beni yataktan teperek  yitti ve ben yerde yatmaya bile razıyken okulu unutmuştum.
-Kızım kalksana ya okulun ilk günü hazırlıksızmı gidicez.Daha kahvaltı yapıcaz.Haticeyi alıcaz  çok işimiz var .Sende hala hayvan gibi yatıyon.Kalksana laaann....
Okulun ilk günümü.Ne!!!
Tamamen unutmuştum 3 ay boyunca geç kalkmaya alışınca zor oluyodu.Hala ne diyorum ben, kalkıp hazırlanmam gerekiyordu .Fakat kolumu bile kaldıramazken hazırlanmam çok zor.Ve sonunda kalkmıştım.Tam karşımda duran ayna dağınık saçıma ve üstümdeki pijamalara bakarak sanki kahkaha atıyordu hemen üstüme okulumuzun üniforması olan eteğimi giyip üstüme giydiğim gömlek ve boynuma taktığım kravat ile gerçekten çok tatlı  gözüküyordum .Tabi saçımı saymazsak.Sıra saçlara gelince ise ,Cansunun saçımı düzleştirmesi ile hazırdım .Sıra Cansudaydı oda çoktan giyinmişti ve bende onun saçını yaptıktan sonra hazırdık .Çantalarımızı ve telefonlarımızı aldıktan sonra aşağıya inmiştik .
Cansu:
-Hatice otobüs durağında bekliyor .Birlikte binicez.
Ben:
-Tamam
Cansu:
-Okulun ilk gününden olay çıkarmayalım.Yine başımıza bela açma.
Bu sözüne çok sinir olmuştum sanki sürekli olay çıkarıp başını belaya sokan bi kızmışım gibi davranıyordu. Fakat havada uçuşan dalgalı saçları ile o kadar masum ve sevimli duruyordiki "tamam" demekten başka bişey söyleyemiyordum.
Sonunda otobüs durağına gitmiştik.Hatice sarı saçına yaptığı  dağnık topuzu ile bizim gibi tatlı değil daha çok cool duruyordu.
Hatice:
-Nerde kaldınız be .Ağaç oldum burada.
Cansu:
-Sıla hanımın yine uykuculuğu tuttu nolucak!
Sıla:
-Kızım sende başta deseydinya okulun ilk günü geç kalıcaz diye!
Otobüs geliyordu.
Hatice:
-Tamam hadi geç kalıcaz .Tartışmanızı sonra yapın!
Otobüse binip arkalara doğru ilerledik. Arkadan simsiyah gözleri ve uzun siyah saçları ile bana bakan kişi dikkatimi çekti.Üstündeki üniforması olan beyaz gömlek ve altına giydiği lacivert pantolonu ile çok cool gözüküyordu yanına ilerledim üniformaları bizimkilerle  aynı olunca bizim okuldan olduğu belli oluyordu.Yanındaki iki arkadaşı ile en arkada oturuyordu .Yanındaki iki arkadaşıda en az onun kadar cool dururken düşüncelerimden ayrılıp haticenin sesine döndüm
Hatice:
-Kanka.Hadi oturalım artık
Otobüs tıka basa doluydu ve sadece arka tarafta yer vardı .Aslında benimde işime gelmişti.Yani kim böyle birinin yanına oturmak istemezdiki .
Geçip en arkada oturduk  biraz sert sesi ile bana soru soran kişiye dönmüştüm.(o yakışıklı çocuğa)
-Pardon.Acaba bizim okuldanmısınız?
Ben:
-Ha.E-evet.Bişeymi vardı.

-Hayır .yok sadece merak ettim.
Heyecanla otobüste ilerlerken sonunda okula gelmiştik.
Tam 3 aydır görmediğim okula sonunda kavuşmuştum.Sabahları erkenden kalkıp gelmek ne kadar zor olsa da bu okulda  yaşayacağım eğlence ve maceralar beni bu okula bağlıyordu.Düşünmeyi bırakıp otobüsten indim yanımda hatice,cansu ve o üç çocukta benimle birlikte indiler .İlerlediğimizde ise kapının önünde üç kız ve karşılarında duran gözlükleriyle inek olduğu düpedüz belli olan bir kız vardı sadece konuşuyorlar gibi gözüküyordu .Evet evet, sadece konuşuyor gibi fakat yanlarına yaklaştığımızda o üç sürtüğün kızı resmen aşşağladıkları belliydi.Yanlarına gidip o üç sürtüğü bitirecektimki kollarımdaki  eller beni durdurdu .
Cansu:
-Senle ne konuşmuştuk.Unuttunmu!Olay çıkarmanın sırası değil biraz bekle yanlış bi hareketi olursa birlikte müdahele ederiz.
Cansu bana bunları söylerken hatice ise o üç yakışıklıdan gözüne kestirdiği yakışıklı çocuğu kesiyordu.Salaktı bu kız.Evet evet hemde tam salak .Zaten ona göre bi sıkıntı yoktu alışıktı böyle şeylere.Genellikle sürekli aşağlanan birileri vardı zaten.Buda normal onlar gibi dışlanan bi kızdı onun gözünde.
Biraz orada bekledik ve kızın yapacaklarını merakla seyrettik.
Gayet normal geçen atışmanın ardından .Bir anda baş sürtüğün kızı yitmesiyle kız yere düştü .Cansunun söyledikleri beni durdurmak için çok etkilese de ben bu duruma daha fazla sessiz kalmadım ve hızla kızın yanına ilerleyip onu ayağa kaldırdıktan sonra havalı tavrım ile üç sürtüğün yanına ilerledim .Karşısında ellerimi belime koyarak durdum.
Ben:
-Ne yaptığını sanıyorsun be Sürtük !!!

-Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun lan ezik kezban .Burada ben ne dersem o olur canısı .Ayağını denk al
    Söyledikleri için çok pişman olucaktı.Gerçi pişman olucanı bilse yapar mıydı. Yine düşüncelerimi kısa kesip kollarımı belimden  yavaşça indirdim  ağır bir hareketle etrafa bakıp kızın gözünün üstüne ağır bir yumruk indirdim. Durmayacak yeni bir yumruk daha atacaktımki kollarımı sertçe tutup beni diğer tarafa doğru çeken eller buna müsade etmedi .Beni tutan elleri kısa bir süre kontrol ettim .Fakat bu bir erkek eliydi , dönüp o kişiye bakmak yerine o sürtüğü sözlerimle dövmeye devam ettim.Bana yüksek sesle bağırarak
-Bu iş burada bitmedi güzelim
Ben:
-Ne bitmesi be Sürtük HER ŞEY DAHA YENİ BAŞLIYOR...

Lise Macerası-Sıla YAZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin