Bu kız çıldırmış olmalı?!?

11 3 3
                                    

Ona bunu söylemede bi sakınca olmadığını düşünüyordum.Yani sonuçta zorla yaptırdığını biliyordu bunu da bilse çok bişey kaybetmezdim.O anda gözüm Ahmete kaydı .Sinirli bir tavırla söylersen bitersin gibi şeyler ima ediyordu.Korkmuyordum  ne olursa olsun Umut vardı beni herşeye karşı koruyabilir di. Bana bakışlarını atmaya devam ederken umursamaz bir tavırla ve yüksek çıkan sesimle konuştum.
-Bana onunla oturmamı ve eğer oturmazsam işimi bitireceğini söyledi!!!
-Ne!?Kim kimin işini bitiriyo lan aq !!!
Diyerek hızla sinirlendi ayağa kalkıp Ahmete doğru ilerliyordu ki kolundan tutarak onu engelledim  bana bağırarak
-Bırak lan şu kolumuda kim kimin işini bitiriyormuş!Bıraksana kızım!
Dedi bana neden bu kadar kızmıştıki benim suçum neydi?!?
-Ya bırak umut zaten sen varken korkmuyorum.Beni hiç nişeyle tehdit edemez!..
-Hmm?
Dedi çabucak yumuşayan sesi ile.Biraz salakmıydım acaba.Sanki ben kendimi koruyamayacakmış gibi kınuşuyordum.Ardından cansuya bakarak kaş hareketleriyle kapıyı be ardından saati göstererek "Hadi haticeyide alalım ilk gün erken çıkıcaktık unuttunmu" diye birşeyler anlattım.Ayağa kalkıp onada kalkmasını işaret ettim.Tabi oda kalktı ve kapıya yaklaşırken.Bana anlamsızca bakan umut.
-Nereye kızlar?diyerek dikkat çekti
-Bugün erken çıkmamız lazım okulun ilk günüya evde biraz plan yapmalıyız zaten ders boş .dedim gülümseyerek.  -Peki bırakayım sizi ?...dedi Umut.nasıl yani arabasımı vardı!?
-Derken???
Dedim anlamsız bakışlarımla .
-Arabayla bırakıcam.Yani aslında ben bırakmıycam şoför sürecek .dedi sırıtarak.
-Peki.dedim tereddütsüzce.
Haticenin sınıfının kapısında beklerken Umut kapıyı vurarakiçeri girdi.Şaşkındım bu özgüven?.....Her neyse. Hocam hatice gül gül'ü alabilirmiyiz?Dedi izin istercesine.Neden diye sordu hoca klasik bir şekilde
-Erken çıkması gerekiyor çünkü hocam alabilirmiyiz?!...
-Benimle nasıl konuşuyosun sen!Çık dışarı alacak arkadaşları gelsin!
Çok sinirlenerek dışarıya çıktı ve bizide aralık bıraktığı kapıdan girmeniz için yönlendirdi.İçeriye girip nazikçe bir ricada bulununca hoca hemen yumuşayarak izin verdi.Tavırları yumuşak olsa hocada yumuşak oluyordu fakat konuşmaları sebebiyle sürekli azar işiteceğine emindim.Hatice eşyelerını aldı ve dışarı çıktı.İyi dersler dileyerek bende çıktım.Hatice noluyo knk bu mal bizle niye geliyor deyince Umut haticeye sinirle bakarak "ben senin için azar işittim be duygusuz" diyerek çıkıştı.Haticeye dönerek "bizi bırakacak knk sıkıntı yok" diyerek sakinleştirdim.Aşağıya inip arabaya bindik.
Eve birşeyler almak için farklı bir yola girdiğimizde hatice o panik ile Umutu darp ederek kazaya sürükledi.Ve yoldan çıkarak bir direğe çarptık.Neyseki sadece hafif bir çarpmaydı Umut kontrolü almıştı.Arabanın sadece biraz zarar görmesiyle kurtulduk. Sıkıntı olmayacağını söyleyen Umut bizi eve bırakarak arabanın hasarını tamire götürdü.Eve geçince kendimi yatağa fırlatıp uyuma gibi bi hayalim vardı sadece hayal .anneme yardım etmem gerekiyordu cansu ile aşağıda anneme yardım ettik ve sonrada benim odama çıkıp ikimiz de kendimizi yatağa fırlatıp uyuduk .Uyumadan önce biraz haticeye ve Umutun zarar görmüş arabasını düşündüm.Nasıl ödeyecektim bunu.Böyle bişeyi nasıl yaparki.BU KIZ ÇILDIRMIŞ OLMALI?!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise Macerası-Sıla YAZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin